| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Ligt er aan wat jij er mee doet
. Een wil bijvoorbeeld zo ver mogelijk opvoeren. Terwijl andere bijvoorbeeld een moeilijke configuratie bouwen , wat veel problemen geeft. Maar dat hoeft noch niet te betekenen dat het een slecht moederboord is. Snappie ?
Verwijderd
Nee, de Jetway 542B is niet slecht.
Alleen weten niet veel mensen een K6-2 systeem in te stellen, of waar de grenzen liggen van een dergelijk systeem.
Natuurlijk zijn er betere moederborden, maar zijn die allemaal goedkoop en veelzijdig?
Voordeel van een Socket7 mobo is dat er zo'n uiteenlopende serie processoren in passen: Cyrix, Intel, AMD etc. van 133 tot en met 600Mhz...
Het is nog altijd sneller als die 4.77Mhz 8086 van IBM die ik vroeger had zonder harddisk, maar met 170Kb floppy en 256kb RAM....
Alleen weten niet veel mensen een K6-2 systeem in te stellen, of waar de grenzen liggen van een dergelijk systeem.
Natuurlijk zijn er betere moederborden, maar zijn die allemaal goedkoop en veelzijdig?
Voordeel van een Socket7 mobo is dat er zo'n uiteenlopende serie processoren in passen: Cyrix, Intel, AMD etc. van 133 tot en met 600Mhz...
Het is nog altijd sneller als die 4.77Mhz 8086 van IBM die ik vroeger had zonder harddisk, maar met 170Kb floppy en 256kb RAM....
HalloOp zondag 14 oktober 2001 08:00 schreef unicorn7 het volgende:
Nee, de Jetway 542B is niet slecht.