Creative Audigy MP1?

Pagina: 1
Acties:

• Ali G
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08-2024
Hoi, Waarom is de MP1 versie van de Creative Audigy zo goedkoop, waar staat MP1 voor?

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

bedoel je niet gewoon de player :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Ali G
nope check de pricewatch, plus het feit dat hij veel goedkoper is.

Verwijderd

Ik zag het ook net op onze prijslijst.

Even de Firma bellen of dat dat echt klopt vind het wel vaag :P

• Ali G
meerdere winkels verkopen die model dus he? Hij is zo'n 100 piekgoedkoper. Dat lijkt me niet alleen maar zo omdat het een bulk versie is dus wat zou het nou zijn....

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 00:48 schreef Noordpark_Terrorist het volgende:
meerdere winkels verkopen die model dus he? Hij is zo'n 100 piekgoedkoper. Dat lijkt me niet alleen maar zo omdat het een bulk versie is dus wat zou het nou zijn....
Die andere audigy versie is een retail uitvoering. Ik denk dat dit dus een bulk is. Geen doos geen spelletjes. Alleen een drivercdrom en de kaart.

Ik zag 'm zelf ook al staan.

Verwijderd

Dan is dat best wel een ideaal kaartjes, als hij verder geheel hetzelfde is voor de helft van de prijs.
Een doos en die gekke software hoef je toch niet te hebben, en de software kun je ook gewoon gratis downloaden.

Oja, op http://www.koopcitee.nl/ verkopen ze deze kaart.
Dit staat erbij: Soundblaster Audigy MP1 PCI NL Bulk.

Het zal dus wel de Audigy zonder extra's, dus alleen kaartje met driver.

• Ali G
Op zondag 14 oktober 2001 11:53 schreef freezy17 het volgende:
Dan is dat best wel een ideaal kaartjes, als hij verder geheel hetzelfde is voor de helft van de prijs.
Een doos en die gekke software hoef je toch niet te hebben, en de software kun je ook gewoon gratis downloaden.
Daarom wilde ik het ook weten ja. Retail my ass, drivers haal je van internet en demo's hoef je niet :)

Hij is alleen best wel uitverkocht overal geloof ik...

Verwijderd

Ja, maar ik denk dat de audigy de komende tijd wel beter leverbaar gaat worden, hij is net nieuw ja. En de prijs gaat vast ook snel een beetje zakken. 300,- voof de player is te veel, dat is ie eigenlijk niet waard.

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Bulk aan de macht, geen onzinnige troep.

-Geen spelletjes die na een paar keer spelen in de kast komen te liggen.
-Geen doos die na een mooi plekje te hebben gekregen op je kamer, toch weer weggegooid wordt.

Zolang een bulk kaart wat hardware betreft niet onderdoet voor de retail versie zou ik altijd voor de OEM of bulk gaan. Gewoon "minder zooi" en minder duur.

• Ali G
nou nog winkels die die bulk versie op voorraad hebben :)

Verwijderd

Ik heb wat rond zitten kijken en vragen waar deze kaart verkrijgbaar is, een vriend van mij op UT Twente heeft deze kaart zien liggen in de winkel van UT twente op http://iapc.cs.utwente.nl/ Hier kost de kaart maar 149,- ballen en er staat "Creative Soundblaster Audigy OEM".

Dus het moet dan toch de gewone kaart wezen net zoals dat met de oud live het geval was:
Retail = duur
Bulk = Cheap

Waarom zul je 100,- tot 150,- gaan betalen voor software die niemand gebruikt en een leuke doos. Het enige grote nadeel is alleen nog even dat dit volgens mij de enige winkel is die hem verkoopt, en deze shop is alleen voor UT Twente studenten.

• Commander Zulu
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-08 11:47
Op zondag 21 oktober 2001 19:00 schreef freezy17 het volgende:
Ik heb wat rond zitten kijken en vragen waar deze kaart verkrijgbaar is, een vriend van mij op UT Twente heeft deze kaart zien liggen in de winkel van UT twente op http://iapc.cs.utwente.nl/ Hier kost de kaart maar 149,- ballen en er staat "Creative Soundblaster Audigy OEM".

Dus het moet dan toch de gewone kaart wezen net zoals dat met de oud live het geval was:
Retail = duur
Bulk = Cheap

Waarom zul je 100,- tot 150,- gaan betalen voor software die niemand gebruikt en een leuke doos. Het enige grote nadeel is alleen nog even dat dit volgens mij de enige winkel is die hem verkoopt, en deze shop is alleen voor UT Twente studenten.
Het is ook zo goedkoop omdat het deze week actieweek is, dus de prijs is extreem scherp. Jammer genoeg mogen d'r inderdaad alleen UT studenten kopen, en ze doen niet aan postorder :)

Verwijderd

Op zondag 21 oktober 2001 23:45 schreef Commander_Zulu het volgende:

[..]

Het is ook zo goedkoop omdat het deze week actieweek is, dus de prijs is extreem scherp. Jammer genoeg mogen d'r inderdaad alleen UT studenten kopen, en ze doen niet aan postorder :)
CHeck ff de pricewatch

Daar staat ook nog een andere winkel in die deze versie verkoopt :) ca 150,-

• Commander Zulu
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-08 11:47
http://www.digit-life.com/articles/audigyplatinumex/index.html

Helemaal onderaan staat een korte vergelijking van deze versies:

-Player
-Player OEM
-Bulk

Maar vreemd genoeg word je van de Creative site niet veel wijzer ...
Pagina: 1