Toon posts:

Nounou

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik liet me inderdaad verleiden tot ....... Maar ik heb het netjes weggelaten zodat de heren het zelf konden invullen .
Het heeft niks meer met meningsverschillen te maken , ik snap best dat iemand een andere mening kan en mag hebben .
Maar het geblaat van die BAZZA hangt me toch wel heel erg de strot uit . Als hij er niet mee kan leven dat ik anders denk dan moet ie gewoon van een topic af kunnen blijven .Ik heb er een hekel aan als ik persoonlijk aangevallen wordt (op mijn als persoon) door iemand die wellicht het IQ van een statiegeldfles zonder dop heeft .

Sommige dingen hoef ik niet over mijn kant te laten gaan ..Dingen zoals Bart oprotten naar afghanistan , racistische opmerkingen over arabieren etc . Dat vind ik gewoon getuigen van zwakzinnigheid .Niet van een meningsverschil .

En ja ik had er niet op in moeten gaan , en ja hij is terrecht gesloten en ja hij is nu weer open . Alleen had ik graag dat mensen affiches waar andere mensen lang aan gewerkt hebben intact laten zoals ze zijn . En niet zo zielig zijn om de context ervan aan te passen . Dit is spot drijven met ... en vind ik zeer ongepast met betrekking tot dit onderwerp. Hier wordt altijd moeilijk gedaan over warez , cd-keys blablabla noem maar op , maar een affiches (waar duidelijk copyright op zit) mag wel aangepast hier geplaatst worden .... ..dat vind ik heel erg vreemd ..maarja dat zal dan wel aan mij liggen

Verwijderd

Move [forum=26] --> [forum=15].
Mijn antwoord volgt nog :)

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Waar gaat dit over?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

Zoals ik al in SU had gezet: als je een dergelijke topic begint dan kun je rekenen op mensen die het met je eens zijn of het met je oneens zijn. Aangezien het grootste deel van de wereld unaniem achter de vergeldingacties staat, kun je er gerust vanuit gaan dat heel veel mensen het met je ONeens zijn als je tegen de oorlog wilt gaan demonstreren.

De mensen die het niet met je eens waren hebben dat niet op een onbeschofte manier laten horen. Je kunt het aanpassen van dat affiche afkeuren, maar ze laten duidelijk merken dat ze het niet met je eens zijn, zonder te gaan flamen.

JIJ was degene die meteen melding had gemaakt van misbruik van het affiche, etc. Daarna ging je in de topic zelf ook nog behoorlijk tekeer. Alles bij elkaar vind ik je optreden niet erg volwassen, en dat je melding hebt gemaakt van misbruik van dat affice vind ik ronduit _belachelijk_. Dat je dan ook al meteen naar SU rent om je gelijk te halen... Je lokt er alleen maar een rel mee uit.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

[topic=291347/1/25]

:)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 13 oktober 2001 21:19 schreef saviour het volgende:
Waar gaat dit over?
Hierover:

[topic=291347/1/50]
su : [topic=291368/1/50]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Op zaterdag 13 oktober 2001 21:19 schreef saviour het volgende:
Waar gaat dit over?
BAZZA ;)

Verwijderd

Op zaterdag 13 oktober 2001 21:07 schreef Bart Decker het volgende:
Ja ik liet me inderdaad verleiden tot ....... Maar ik heb het netjes weggelaten zodat de heren het zelf konden invullen .
Je kunt dat soort dingen gewoon beter helemaal weglaten.
Iedereen weet dat dat beledigend bedoeld is en dat moet je gewoon niet doen. Daarmee verziek je zoals gezegd gewoon je eigen thread.
Het heeft niks meer met meningsverschillen te maken , ik snap best dat iemand een andere mening kan en mag hebben .
Maar het geblaat van die BAZZA hangt me toch wel heel erg de strot uit . Als hij er niet mee kan leven dat ik anders denk dan moet ie gewoon van een topic af kunnen blijven .
Euh... time-out time-out.
Als ik die thread nalees, zie ik, dat jij juist degene bent die weigert respect te hebben voor een anders mening. Jij hakt immers keihard in op die poster van "Stop osama" oid.
Ik heb er een hekel aan als ik persoonlijk aangevallen wordt (op mijn als persoon) door iemand die wellicht het IQ van een statiegeldfles zonder dop heeft .
Nou is de maat vol, hierbij krijg je een officiële waarschuwing. Wat dat inhoudt kun je zien in de thread over het banbeleid in het [forum=32] forum.
Sommige dingen hoef ik niet over mijn kant te laten gaan ..
Je moet geen eigen rechtertje spelen. Wij zijn hier net zoals die reclame van een niet nader te noemen verzekeringsmaatschappij: "Voorwaarde #3: Wij lossen 't op".
Dingen zoals Bart oprotten naar afghanistan , racistische opmerkingen over arabieren etc . Dat vind ik gewoon getuigen van zwakzinnigheid .Niet van een meningsverschil .
Mis ik dat nou even? Ik zie juist jou constant inhakken op een ander. Op een gegeven moment hapt Bazza terug. Ik heb de thread gesloten en besloten voor de rest geen consequenties te verbinden aan de eerdere dingen in die thread, maar nu maak je het toch echt te bont.
Dit is spot drijven met ... en vind ik zeer ongepast met betrekking tot dit onderwerp. Hier wordt altijd moeilijk gedaan over warez , cd-keys blablabla noem maar op , maar een affiches (waar duidelijk copyright op zit) mag wel aangepast hier geplaatst worden .... ..dat vind ik heel erg vreemd ..maarja dat zal dan wel aan mij liggen
Die moet je me dan nog even uitleggen...
Nogmaals, als je gewoon melding had gemaakt van wat volgens jouw onrecht was tegenover jou, dan was er niets aan de hand geweest, dan hadden wij er naar gekeken en het met je besproken en eventueel ingegrepen.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op zaterdag 13 oktober 2001 21:22 schreef johnny appleseed een hoop notes

Iemand zou zich verongelijkt kunnen voelen en weet iig het juiste kanaal te vinden (LA). Om dan op grond van de openingspost met een officiele waarschuwing + enkele trollen te spuien, vind ik erg knap.
Als ik die thread nalees, zie ik, dat jij juist degene bent die weigert respect te hebben voor een anders mening. Jij hakt immers keihard in op die poster van "Stop osama" oid.
[..]

Nou is de maat vol, hierbij krijg je een officiële waarschuwing. Wat dat inhoudt kun je zien in de thread over het banbeleid in het [forum=32] forum.
[..]

Ik zie juist jou constant inhakken op een ander. Op een gegeven moment hapt Bazza terug. Ik heb de thread gesloten en besloten voor de rest geen consequenties te verbinden aan de eerdere dingen in die thread, maar nu maak je het toch echt te bont.
[..]
Waarschuwingen kun je beter geven als iemand aan een waarschuwing toe is, dus bij deze krijg je een officiele waarschuwing.

* Delerium kan toch waarschuwen wat íe wil :P

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 oktober 2001 21:22 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Je kunt dat soort dingen gewoon beter helemaal weglaten.
Iedereen weet dat dat beledigend bedoeld is en dat moet je gewoon niet doen. Daarmee verziek je zoals gezegd gewoon je eigen thread.
[..]

>> Ik heb het toch weggelaten .Heb er puntjes neergezet .Er stond dus feitelijk niks

Euh... time-out time-out.
[..]

Ik heb er weinig respect voor als je zoiets durft aan te passen op zo'n manier .Meningen kan ik respecteren als geen ander , maar zulke kleuterachtige daden kan ik helaas niet respecteren .En de mensen van wie die advertentie was zullen het ook niet erg respecteren .

[..]

> het banbeleid ...:)

Je moet geen eigen rechtertje spelen. Wij zijn hier net zoals die reclame van een niet nader te noemen verzekeringsmaatschappij: "Voorwaarde #3: Wij lossen 't op".
[..]

> Alss jullie het rechtertje spelen , waarom vellen jullie dan een oordeel als ik er niet meer ben . Of is dat iets als berecht worden bij afwezigheid ?
Maak dan een soort chatkanaaltje waar je rustig met zijn twee kan praten en samen tot een oplossing komt .

Mis ik dat nou even? Ik zie juist jou constant inhakken op een ander. Op een gegeven moment hapt Bazza terug. Ik heb de thread gesloten en besloten voor de rest geen consequenties te verbinden aan de eerdere dingen in die thread, maar nu maak je het toch echt te bont.
[..]

>> waarom mis je dat .Zoek op Bart Decker +oprotten +afghanistan dan kom je het vanzelf tegen en dan hoef je het niet te missen

Die moet je me dan nog even uitleggen...
Nogmaals, als je gewoon melding had gemaakt van wat volgens jouw onrecht was tegenover jou, dan was er niets aan de hand geweest, dan hadden wij er naar gekeken en het met je besproken en eventueel ingegrepen.
> Ik heb er melding van gemaakt .
Heb zelfs eerder gevraagd mijn eigen topic dicht te gooien omdat het te bont werd. Maarja , mensen vergeten snel .

Verwijderd

Maar het geblaat van die BAZZA hangt me toch wel heel erg de strot uit . Als hij er niet mee kan leven dat ik anders denk dan moet ie gewoon van een topic af kunnen blijven .Ik heb er een hekel aan als ik persoonlijk aangevallen wordt (op mijn als persoon) door iemand die wellicht het IQ van een statiegeldfles zonder dop heeft .

Sommige dingen hoef ik niet over mijn kant te laten gaan ..Dingen zoals Bart oprotten naar afghanistan , racistische opmerkingen over arabieren etc . Dat vind ik gewoon getuigen van zwakzinnigheid .Niet van een meningsverschil .
blijf maar hard genoeg schreeuwen dat iedereen zwakzinnig is, misschien krijg je ooit nog eens gelijk, maar ik betwijvel het....

• RuNnaH
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-05 11:29
[quote]
Ja ik liet me inderdaad verleiden tot ....... Maar ik heb het netjes weggelaten zodat de heren het zelf konden invullen .Het heeft niks meer met meningsverschillen te maken , ik snap best dat iemand een andere mening kan en mag hebben .
Maar het geblaat van die BAZZA hangt me toch wel heel erg de strot uit . Als hij er niet mee kan leven dat ik anders denk dan moet ie gewoon van een topic af kunnen blijven .Ik heb er een hekel aan als ik persoonlijk aangevallen wordt (op mijn als persoon) door iemand die wellicht het IQ van een statiegeldfles zonder dop heeft .[quote]
Kort door de bocht. Je liep een relletje uit te lokken, en daar zitten consequenties aan. Verder vind ik het ook ronduit schijnheilig dat je je eigen tekst weer veranderde.
Opmerkingen maken zoals straatstenen aanstampen met iemand z'n voortanden vind ik ook getuigen van zwakzinnigheid.
En ja ik had er niet op in moeten gaan , en ja hij is terrecht gesloten en ja hij is nu weer open . Alleen had ik graag dat mensen affiches waar andere mensen lang aan gewerkt hebben intact laten zoals ze zijn . En niet zo zielig zijn om de context ervan aan te passen . Dit is spot drijven met ... en vind ik zeer ongepast met betrekking tot dit onderwerp. Hier wordt altijd moeilijk gedaan over warez , cd-keys blablabla noem maar op , maar een affiches (waar duidelijk copyright op zit) mag wel aangepast hier geplaatst worden .... ..dat vind ik heel erg vreemd ..maarja dat zal dan wel aan mij liggen

[..]

Ik heb het toch weggelaten .Heb er puntjes neergezet .Er stond dus feitelijk niks
Je probeerde iets te insinueren. Als ik kijk naar Bazza's post, was het niet veel goeds...
het banbeleid ...:)
Iets erop tegen?
Alss jullie het rechtertje spelen , waarom vellen jullie dan een oordeel als ik er niet meer ben . Of is dat iets als berecht worden bij afwezigheid ?
Maak dan een soort chatkanaaltje waar je rustig met zijn twee kan praten en samen tot een oplossing komt .
Huh? Nu mis ik echt iets. Wat de modjes doen is R E C H T V A A R D I G. Waarover de moderators beslissen is intern. Nadat ze een besluit hebben gemaakt, komt er een oordeel op. Dat is voor de rest jouw zaak niet.
[..]

Ik heb er melding van gemaakt .
Heb zelfs eerder gevraagd mijn eigen topic dicht te gooien omdat het te bont werd. Maarja , mensen vergeten snel .
Dus geeft dat je het recht om te flamen? Je gedraagt je alsof je een slachtoffer bent.
En over dat copyrightbreuk volgens jou: Het is geeneens zeker of er copyright op zit!

Kom op, speeltijd is over...

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-12 21:38

JT

VETAK y0

Op zaterdag 13 oktober 2001 21:34 schreef ecteinascidin het volgende:

Iemand zou zich verongelijkt kunnen voelen en weet iig het juiste kanaal te vinden (LA). Om dan op grond van de openingspost met een officiele waarschuwing + enkele trollen te spuien, vind ik erg knap.
[..]

Waarschuwingen kun je beter geven als iemand aan een waarschuwing toe is, dus bij deze krijg je een officiele waarschuwing.

* JT kan toch waarschuwen wat íe wil :P
Idd, een waarschuwing slaat nergens op.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Bart,

Al enige tijd volg ik jou postings en moet nu toch echt even kwijt dat ook ik mij behoorlijk aan jou erger en hoop dat je er nou eens mee stopt om andere mensen aan te vallen en je eens volwassen gaat gedragen in plaats van dit soort infantiele topics te openen om een soort prive oorlogje tegen een mede Tweaker te vechten.

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 02:30 schreef JT het volgende:

[..]

Idd, een waarschuwing slaat nergens op.
En je (en ecteinascidin trouwens ook) hebt wel de oorspronkelijke thread(s) gelezen?
Ik snap trouwens de aantijging van trollen van ecteinascidin ook niet helemaal, misschien kun je dat even toelichten.
Maar nogmaals, lees even de oorspronkelijke thread ([topic=291347]) en geef daarna aan waar ik fout zit.
Hier kan ik niet zoveel mee namelijk.

Verwijderd

Op zaterdag 13 oktober 2001 21:34 schreef ecteinascidin het volgende:

[..]

/me kan toch waarschuwen wat íe wil :P
Lijkt mij persoonlijk zeer verwarrend werken als een ex-mod dit soort uitspraken gaat doen.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik heb het oorspronkelijke draadje natuurlijk gelezen. Fijn dat je daar nog aan twijfeld.
Bazza is iemand die nogal ongenuanceerde meningen heeft, maar meestal wel een goed fatsoen handhaafd. IMHO heeft Bazza mbv zijn postingsgedrag aangetoond dat íe zeker niet dom is. Ik lees al ruim 6 maanden zijn postingen en ben tot de conclusie gekomen dat zijn IQ niet verkeerd is iig (~130 oid).

Dat Bart een topic opent waar anders op wordt gereageerd, tja... dat kan gebeuren. Dat Bart nogal dom is en iemand graag met de voortanden wat stenen wil laten verpulveren + ontkennen dat het er ooit stond, laat louter zien dat Bart een newbie is met ongeveer de helft van Bazza's IQ. Kan je mee aankomen.

Punt is: Bart voelt zich genept door een medeforumgebruiker die erg goed is met een val zetten en dichtslaan. 'Tuurlijk is het zuiver Bart's zijn fout. Dan hoef je hem iig niet op het moment dat hij op LA verongelijkt doet keihard een waarschuwing te geven omdat Bart 100% een beetje lullig doet. Oprecht gedrag belonen met een deur in zijn gezicht slaan wordt iig nooit begrepen, maar dat zal ook wel niet begrepen worden.

IMHO was het afdoende om Bart een beetje dom te noemen en hem aan het denken te zetten dat hij andere personen/meningen (zeker die van Bazza, dat zijn interesante meningen) moet respecteren. Een officiele waarschuwing hiervoor geven is gewoon veel te ver doordraven.

Indien Bart nog een keer zoiets heeft en je kijkt in zijn notes... Ban je hem dan? hij heeft een officiele waarschuwing dus .....
Volgens mij leg je daarmee iig de banstandaard erg laag aan. Ik zou die standaard niet willen gebruiken en ook niet gebruikt zien willen worden omdat er dan of 100den users (en Flamemodjes zoals HlpDsK "@home zuigt") gekicked dienen te worden of omdat er een onwerkbare censuur bestaat.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-12 21:38

JT

VETAK y0

Op zondag 14 oktober 2001 11:43 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

En je (en ecteinascidin trouwens ook) hebt wel de oorspronkelijke thread(s) gelezen?
Ik snap trouwens de aantijging van trollen van ecteinascidin ook niet helemaal, misschien kun je dat even toelichten.
Maar nogmaals, lees even de oorspronkelijke thread ([topic=291347]) en geef daarna aan waar ik fout zit.
Hier kan ik niet zoveel mee namelijk.
Waar het op slaat ??? Hij geeft z'n mening over die thread en die hele discussie hier, en jij geeft hem een waarschuwing !!
Ik heb er een hekel aan als ik persoonlijk aangevallen wordt (op mijn als persoon) door iemand die wellicht het IQ van een statiegeldfles zonder dop heeft .
Hij doet de veronderstelling dat het kan, niet dat het 100 % zeker zo is. Hier staat eigenlijk :
Ik heb er een hekel aan als ik persoonlijk aangevallen wordt (op mijn als persoon) door iemand die misschien het IQ van een statiegeldfles zonder dop heeft .
Slaat dus totaal nergens op. Maar ja, alsof dit eigenlijk wat gaat uithalen...
Op zondag 14 oktober 2001 11:53 schreef Courage het volgende:

[..]

Lijkt mij persoonlijk zeer verwarrend werken als een ex-mod dit soort uitspraken gaat doen.
|:( Dit noem ik nou mierenvrijen :D :+

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 13:26 schreef JT het volgende:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------

Hij doet de veronderstelling dat het kan, niet dat het 100 % zeker zo is. Hier staat eigenlijk :
quote:
Ik heb er een hekel aan als ik persoonlijk aangevallen wordt (op mijn als persoon) door iemand die misschien het IQ van een statiegeldfles zonder dop heeft .

Dus als je er mischien voor zet kun je gewoon alles zeggen,
|:(

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op zondag 14 oktober 2001 13:53 schreef Koeschaap het volgende:

[..]

Dus als je er mischien voor zet kun je gewoon alles zeggen,
|:(
In plaats van een megaquote en een nutteloze zin kan je beter alleen een nutteloze zin plaatsen.

Ja, inderdaad. Met misschien prop je een zin in een geheel andere context.
vergelijk deze 2 zinnen maar.
• Ik heb enige aanwijzingen die niet geheel uitsluiten dat ik met redelijke wijze waarschijnlijk aan jou verstandelijke capaciteiten twijfel.
• Jij bent dom.

Taalkunstenaars komen overal mee weg, ligt dus zuiver aan de woordkeus. Maar goed, dit gaat allemaal niet over het topic, dus offtopic.

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op zondag 14 oktober 2001 13:26 schreef JT het volgende:

[..]

Waar het op slaat ??? Hij geeft z'n mening over die thread en die hele discussie hier, en jij geeft hem een waarschuwing !!
[..]

[..]

[..]

|:( Dit noem ik nou mierenvrijen :D :+
Ben het niet met je eens,er staat "die wellicht het IQ...",oftewel dat je het wel aan kunt nemen dat hij het heeft.
Vind ik toch héél anders dan "die misschien het IQ..."

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 14:20 schreef ecteinascidin het volgende:

[..]

In plaats van een megaquote en een nutteloze zin kan je beter alleen een nutteloze zin plaatsen.
Waarom een nutteloze zin,
als ik zeg jij bent WELLICHT een kneus, dan is het goed?
dus hoef je hier niet meer op te letten wat je zegt als je maar wellicht of mischien gebruikt

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 13:12 schreef ecteinascidin het volgende:
Ik lees al ruim 6 maanden zijn postingen en ben tot de conclusie gekomen dat zijn IQ niet verkeerd is iig (~130 oid).
met de rest van je verhaal an ik het wel vinden, maar een schatting doen naar iemands IQ aan de hand van degene zijn posts is zowel nutteloos als onzinnig...

alsof iemand met een hoog IQ altijd gelijk heeft ofzo...

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op zondag 14 oktober 2001 14:33 schreef BBQ-Man het volgende:

[..]

met de rest van je verhaal an ik het wel vinden, maar een schatting doen naar iemands IQ aan de hand van degene zijn posts is zowel nutteloos als onzinnig...

alsof iemand met een hoog IQ altijd gelijk heeft ofzo...
Mij boeit het geen fuck wat voor IQ iemand heeft, alleen vind ik het niet leuk om iemand die normaal gesproken zinnige reacties geeft als flessedop af te schilderen. Te meer aangezien ik Bazza iets hoger aansla dan en flessedop.

Koeschaap: het is niet de nutteloze zin waar ik over val, het is de geweldige quote die je meenam. Het schijnt nogal populair te zijn/worden om geweldige lappen tekst van anderen te quoten met als enige toevoeging 1 zin.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:32

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik vind de laatste OW ook nogal vergezocht, (met de gegevens die ik nu heb) dus deze kaart ik even aan op het CF. :)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

WELLICHT moet deze discussie verboden worden.

Verwijderd

Het overleg in het crewforum is zojuist afgerond.
Het leek misschien zo te zijn, dat ik de waarschuwing gegeven heb puur naar aanleiding van de gekozen bewoordingen in deze thread. Communicatiefout van mij. Dat is niet zo, Bart Decker had zich eerder die avond al misdragen in AOV topics. In zijn eigen topic begon hij ook weer te schelden, waarop ik het topic gesloten heb en hem duidelijk heb geprobeerd te maken dat hij dat niet moest doen. Toen hij in dit topic vrolijk verder ging met schelden was de maat vol en heeft hij de waarschuwing gekregen.
Het feit dat dat misschien niet goed duidelijk is geworden, komt omdat ik hier alleen heb gezegd dat de maat vol was en de details gemaild heb, mijn fout.
De uitkomst is dus dat de officiële waarschuwing terecht was en ook blijft staan.

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-12 14:00
Volgens mij begon Bart Decker met flamen...
ja gezellig, zorg dan dat bazza daar ook is ...dan doe ik hem eens voor hoe je straatstenen aanstampt met zijn --------------------
of is hij straatmaker :? :P

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 17:30 schreef zork het volgende:
Volgens mij begon Bart Decker met flamen...
Hmmjah, en die heeft dus ook een waarschuwing gehad :)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:32

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik kan het na de argumenten en het ophelderen van de onduidelijkheid vinden in de ondernomen actie. (Dus de OW die uitgedeeld is.)

Mijns inziens volkomen terecht, na weging van het beschikbare materiaal. :)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

De discussie rond de aanslagen op het WTC en de (vermoedde) aandader leiden tot veel verschillende meningen, die ieder ingegeven zijn door persoonlijkheid, karakter, ras, opvoeding en geloof. Laten we ieder nou eens in zijn waarde laten op dit punt. Zelfs grappen over deze kwestie moeten mijns inziens worden geaccepteerd, gezien wat psychologen daarover verteld hebben. Val elkaar alsjullieblieft niet aan op dit soort kwesties; ieder heeft recht op een eigen mening en de mogelijkheid die te uiten. Ik denk dat dat ook het beste is voor het verwerkingsproces van mensen die hier persoonlijk door getroffen zijn. Laten we niet in hokjes denken, maar elkaar de mogelijkheid geven om op onze eigen manier deze tragedie te verwerken, ook al zijn daar 'grapjes' voor nodig.
Just my 2 cents!
Pagina: 1