Welke sportgame is nog niet op de pc en moet er wel komen vind je??
Ik zou bijvoorbeeld volleybal wel op de pc willen zien of waterpolo.
Ik zou bijvoorbeeld volleybal wel op de pc willen zien of waterpolo.
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
badminton lijkt me ook leuk inderdaad.Op zaterdag 13 oktober 2001 21:02 schreef JohnnyBravo het volgende:
een goede badminton en schaatsgame
Verwijderd
En ik denk dat je nog wel jaren kunt blijven wachten ook!Op zaterdag 13 oktober 2001 21:05 schreef Frank128 het volgende:
hockey natuurlijk(veldhockey)
wacht nu al jaren op een hockeygame
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
Verwijderd
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
yeah!!! Davilex Korfbal Spel®© met de keuze uit wel 2 teams: nederland en belgië!!Op zaterdag 13 oktober 2001 23:33 schreef raptorix het volgende:
korfbal
Verwijderd
Ik wel! Dat zit/zat bij het spel "Duck Hunt" als ik me niet vergis!Op zaterdag 13 oktober 2001 23:02 schreef Rickets het volgende:
Klootschieten ben ik ook nog niet tegengekomen op de PC.
Verwijderd
Schaatsgame bestaat wel, is onderdeel van "wintergames blabla"Op zaterdag 13 oktober 2001 21:02 schreef JohnnyBravo het volgende:
een goede badminton en schaatsgame
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Gheheh niet zo een sport afkraken hoorOp zaterdag 13 oktober 2001 23:48 schreef rick_h het volgende:
[..]
yeah!!! Davilex Korfbal Spel®© met de keuze uit wel 2 teams: nederland en belgië!!met live-verslag van nederlands korfballegende [vul naam in ].. ik zie het al helemaal zitten
![]()
GrandPrix Legends: 1967Op zondag 14 oktober 2001 02:55 schreef raptorix het volgende:
Het zou misschien cool zijn om een spel met klassieke race autos te maken, weet niet of heter al is maar zou wel gaaf zijn, bijvoorbeeld race wagens uit 1930 ofzo, en dan ook de oude parcours
Spirit of Speed 1937Op zondag 14 oktober 2001 10:12 schreef Raimond het volgende:
[..]
GrandPrix Legends: 1967
en er is er nog eentje, die heel slecht is en die seizoen 195x heeft, ik ben alleen de naam effe kwijt
Verwijderd
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
is geen stand-a-loneOp zondag 14 oktober 2001 01:40 schreef Childsplay het volgende:
[..]
Schaatsgame bestaat wel, is onderdeel van "wintergames blabla"
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
Je vergist je....Op zondag 14 oktober 2001 00:14 schreef Brabus het volgende:
[..]
Ik wel! Dat zit/zat bij het spel "Duck Hunt" als ik me niet vergis!
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
Grin doet dan de Clio Cup er bij en wat dacht je van de DTMOp zondag 14 oktober 2001 11:36 schreef Frank128 het volgende:
[..]
Spirit of Speed 1937
trouwens, een idee voor een nieuw Davilex spel zou misschien zijn: een spel gebaseerd op de Nederlandse autosport, met de DTCC, Alfa 156 Challenge etc.Probleem is dat er dan maar 2 circuits in het spel zitten
(of ze moeten Spa er bv. ook nog ingooien)
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Hmm dan moet het wat anders zijn geweest, maar ik weet niet wat!Op zondag 14 oktober 2001 13:42 schreef Rickets het volgende:
Je vergist je....
Bedoel je kleiduif schieten ofzo?Op zondag 14 oktober 2001 14:03 schreef Brabus het volgende:
[..]
Hmm dan moet het wat anders zijn geweest, maar ik weet niet wat!
het is sport #1 in Pakistan, maar daarvandaan hoef je voorlopig geen games te verwachten denk ikOp zondag 14 oktober 2001 13:23 schreef paparoach het volgende:
hockey moet zeker komen, punt is dat het in amerika niet populair is.... in australie wel toch?
Het lijkt me ook de perfecte game, snelheid, zeer tactisch, veel mogelijkheden (pushen slaan flatsen e.d.). Strafcorners.
kortom: De ultimate sport game
We gaan massaal mail sturen naar EA
Verwijderd
Oh ja dat was het!Op zondag 14 oktober 2001 14:24 schreef Rickets het volgende:
[..]
Bedoel je kleiduif schieten ofzo?
http://www.fifty1.com/Op zondag 14 oktober 2001 09:54 schreef Murphy23x het volgende:
Curling! als daar een game van zou komen zou het een echte kaskraker worden!
MSI K8N Neo, A64 3000+, 1024 400, 20 GB maxtor, 160 GB hitachi, radeon 9800, dvd brander, tv kaart, geluidskaart
4D Sports Boxing! Van dezelfde mensen als Stunts.Op zaterdag 13 oktober 2001 23:04 schreef Moon het volgende:
Kickboxen?
Boxen? eigenlijk nog niet op de pc gezien...
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Ah joh...Op zondag 14 oktober 2001 13:12 schreef JohnnyBravo het volgende:
[..]
is geen stand-a-lone
Beste vrind wette dat
Zeg ken jij de pilsjesman, de pilsjesman, de pilsjesman ...
Verwijderd
Die zat weer in de summer-games collectie van Sierra!Op zondag 14 oktober 2001 18:32 schreef pilsjesman het volgende:
ik mis paardrijden nog in het rijtje
Zieke geestOp zondag 14 oktober 2001 12:25 schreef Captain Pervert het volgende:
Voorhuid joggen
Omdat het niet leuk is zekerOp zondag 14 oktober 2001 19:21 schreef gbooster het volgende:
Ik heb wel eens emailtje naar Davilex gestuurd over een hockeygame... Niks,nada,noppes terug gehad
Die wielren game die jij bedoelt is cycling manager en dat is echt wel MOOI spel hoor.Op zondag 14 oktober 2001 18:21 schreef keeper het volgende:
Koekhappen!!![]()
en serieus: wielrennen. Er is wel laatst een beetje vage game over gemaakt, maar die was niet echt goed dacht ik. Dus: een goede wielrengame (en dan met Dekker de Tour winnen)
Verwijderd
Wat raar...Fan van E&O....Op zondag 14 oktober 2001 22:46 schreef The Fox het volgende:
Handbal, met name populair in Duitsland.
(ik ben fan van E&O)
Beste vrind wette dat
Is er alOp zondag 14 oktober 2001 02:55 schreef raptorix het volgende:
Het zou misschien cool zijn om een spel met klassieke race autos te maken, weet niet of heter al is maar zou wel gaaf zijn, bijvoorbeeld race wagens uit 1930 ofzo, en dan ook de oude parcours
Verwijderd
Verwijderd
Jawel, mijn oom en tante hadden een jaartje of 10/12 terug een vet spel, heette Boxer. Kon je zelf boksers trainen, en ehh ja bouwen enzo. Kon je kiezen voor een muis/kangoeroe-achtig beest, of een neger of een blanke. Lengte van armen enzo kon je bepalen, en op die manier kon je de ideale bokser bouwen. Heel vet spel, was ook het leukste van het naar mijn oom en tante gaanOp zaterdag 13 oktober 2001 23:04 schreef Moon het volgende:
Kickboxen?
Boxen? eigenlijk nog niet op de pc gezien...
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Ja man, dat lijkt me ook wreedOp zondag 14 oktober 2001 18:21 schreef keeper het volgende:
en serieus: wielrennen. Er is wel laatst een beetje vage game over gemaakt, maar die was niet echt goed dacht ik. Dus: een goede wielrengame (en dan met Dekker de Tour winnen)
" Play the violent strings of my symphony "
AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch
Dat heb je wel mis. Het waren juist zo'n beetje de eerste spelletjes die uit kwamen.Op maandag 15 oktober 2001 17:15 schreef BreadFan het volgende:
Kruiswoordraadsels, rebussen, woordzoekers, cryptogrammen.... in de denksport ligt het gat in de markt!
Zolder, MonzaOp zondag 14 oktober 2001 11:36 schreef Frank128 het volgende:
Probleem is dat er dan maar 2 circuits in het spel zitten(of ze moeten Spa er bv. ook nog ingooien)
Op maandag 15 oktober 2001 15:20 schreef BreadFan het volgende:
[..]
Jawel, mijn oom en tante hadden een jaartje of 10/12 terug een vet spel, heette Boxer. Kon je zelf boksers trainen, en ehh ja bouwen enzo. Kon je kiezen voor een muis/kangoeroe-achtig beest, of een neger of een blanke. Lengte van armen enzo kon je bepalen, en op die manier kon je de ideale bokser bouwen. Heel vet spel, was ook het leukste van het naar mijn oom en tante gaan. Ga toch weer es ff zoeken of dat niet stiekem ergens te downloaden is.
BreadFan
1
2
3
4
5
6
7
8
| 4D Boxing (c) Mindscape 1992 [01/01] ::____/\\____________/\\_______/\\__: :.\__________ _/ _____ \_ _______\ ::. / |_/ \ |_/____/___ \.:: :__/ \______\ \_______ \_: :\_______\::::::\____\sP! /________/: : /\ Dead Pirates Society /\ : `+...dPS - sEIZE tHE wAREZ - dPS...+' |
1
2
3
4
5
6
7
8
| 3D World Boxing - Simulmondo [o1/o1] ::____/\\____________/\\_______/\\__: :.\__________ _/ _____ \_ _______\ ::. / |_/ \ |_/____/___ \.:: :__/ \______\ \_______ \_: :\_______\::::::\____\sP! /________/: : /\ Dead Pirates Society /\ : `+...dPS - sEIZE tHE wAREZ - dPS...+' |
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
Op dinsdag 16 oktober 2001 15:39 schreef udenjpg het volgende:
De Vierdaagse, met mooie parcoursen rondom Nijmegen.
Verwijderd
Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting
Dat spel bestaat!Op donderdag 18 oktober 2001 11:19 schreef razor-x het volgende:
z'n motorsport dat je over allerlij objecten moet rijden , trail rijden ofzo
Verwijderd
In Moto Racer 3 die binnenkort uitkomt, zit ook trial.Op donderdag 18 oktober 2001 11:19 schreef razor-x het volgende:
z'n motorsport dat je over allerlij objecten moet rijden , trail rijden ofzo
dixons heeft beach vollybalOp zaterdag 13 oktober 2001 21:22 schreef gbooster het volgende:
[..]
Volleybalspel schijnt tegenwoordig uit te zijn (Beachvolleyball)
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Verwijderd
Mario Kart FC 1590-4774-1019
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq