He! Ik heb een MSI K7T Turbo met een Athlon 1200. Dat mobotje is wel vet, alleen je kan alleen de multiplier VERHOGEN en niet VERLAGEN, dus ik wil mijn processor een zo laag mogelijke standaard multiplier hebben dus dat ik maar een Athlon 200 heb, want dan zou ik in de BIOS gewoon een multiplier kunnen geven die ik zelf wil, dus dan zou ik IPV 12x100 9x133 kunnen nemen of ik zou een vrijwel passief gekoelde PC kunnen maken ofzow, weet iemand de combinatie van de bruggen als ik hem op zijn laagst wil laten lopen?
Verwijderd
lol
12x100 of 9x133 blijft 1.2ghz, dus die temperatuur is gelijk... En vergeet dat mooie plannetje maar om een AMD passief te coolen, als je dit wilt moet je zo'n VIA C3 Cpu steken...
En normaal met een 266fsb kan je de multiplier perfect aanpassen, want die zijn niet gelockt. Jij hebt de verouderd 200fsb versie, met gelockte multiplier dus...
12x100 of 9x133 blijft 1.2ghz, dus die temperatuur is gelijk... En vergeet dat mooie plannetje maar om een AMD passief te coolen, als je dit wilt moet je zo'n VIA C3 Cpu steken...
En normaal met een 266fsb kan je de multiplier perfect aanpassen, want die zijn niet gelockt. Jij hebt de verouderd 200fsb versie, met gelockte multiplier dus...