geluid webcam doet het niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 329 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16192

Topicstarter
hmmm ik heb zojuist ff zo'n philips vesta webcam gekocht bij de ah 8-), tja wilde altijd al zo'n ding hebben en 5 tientjes laat ik het niet voor legge...

iig, wat ik ook doe (mic aan ed in volume regeling en dat soort gedoe), hij neemt geen geluid op, als ik het filmpje afspreel zit er wel geluid bij, teminste, bij het filmpje maar hij heeft dus niks opgenomen... hij neemt wel op via een andere mic, maar ik wil dus via de "interne" mic van de webcam het geluid opslaan...

in systeem staat het webcam mic ding ook gewoon zonder conflicten... iemand een id?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34342

Voor zover ik webcams ken hebben ze geen interne microfoon. Maar ik kan het mis hebben hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-07 15:14

MAZZA

Barbie is er weer!

Op zaterdag 13 oktober 2001 20:29 schreef Fire_Fly het volgende:
Voor zover ik webcams ken hebben ze geen interne microfoon. Maar ik kan het mis hebben hoor.
Mijn (inmiddels kapotte) Logitech webcam home (oid) had 2 jaar geleden al een mic ingebouwd. Zal nu dus wel standaard zijn. Misschien niet bij el-cheapo's maar dat weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
deze heeft iig wel ingebouwde mic, vriend van me heeft dezelfde en wel gewoon geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 510

is dit nu in de aanbieding bij appie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op zondag 14 oktober 2001 01:16 schreef Mries! het volgende:
is dit nu in de aanbieding bij appie?
jah :)

maar iemand oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35451

Op zondag 14 oktober 2001 11:25 schreef Kertje het volgende:

[..]

jah :)

maar iemand oplossing?
Misschien moet je bij de volume eigenschappen van je computer de microfoon gaan dempen (mute), dat hielp in ieder geval bij mij webcam (logitech quickcam) misschien is dat een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op zondag 14 oktober 2001 12:45 schreef msoete het volgende:

[..]

Misschien moet je bij de volume eigenschappen van je computer de microfoon gaan dempen (mute), dat hielp in ieder geval bij mij webcam (logitech quickcam) misschien is dat een oplossing.
nope ook niet helaas :(
Pagina: 1