ik zit met een probleempje ik wou mijn comp voorzien van win 2000 dus d8 ik dan moet ik die brief van chello ook ff hebben. maar nu kan ik hem niet vinden nu staat het wachtwoord wel vast binnen outlook maar ja die kan ik niet zien! weet iemand of er een manier is om hier achter te komen dus mijn wachtwoord voor chello mail????
Verwijderd
Probeer chello gewoon eens te bellen (klantenservice is nu gratis
) en leg het probleem uit. Dan krijg je wel nieuwe toegestuurd ofzo... Hoop ik
kun je het wachtwoord in outlook niet kopieren en dan in wordpad plakken
.. meestal zie je dan wel wat het wachtwoord is.. Wie weet lukt het wel
Verwijderd
zijn progjes waarmee, je sterretjes kunt omzetten in letters en cijfers, zo kun je wachtwoord achterhalen...
moet je op download.com effe zoeken. Suc6
moet je op download.com effe zoeken. Suc6
Verwijderd
Je hebt toch wel een formuliertje gekregen met je configuratiegegevens? En anders moet je inderdaad even bellen.......
yup, bellen gewoon. krijg je brief thuis de volgende dag (of dag daarna, hangt er vanaf hoelaat je belt).
Maar is de helpdesk weer gratizz ja?
I want to live forever, so far.. so good.
subseven etc
bij jezelf installen (met paswoord natuurlijk)
snel kijken en het er weer afdonderen
bij jezelf installen (met paswoord natuurlijk)
snel kijken en het er weer afdonderen
Verwijderd
even apeldoorn bellen? 
oplossingen zijn al gezegd dus ik lever ook ff een nuttige bijdrage
oplossingen zijn al gezegd dus ik lever ook ff een nuttige bijdrage
Verwijderd
Hmmm, ik had ook zo'n probleempje met Zonnet. Het allervreemdste van Zonnet was nog dat ze eerst wilden dat je inlogt op hun pagina, alvorens je je password weer op kunt vragen.
Je zou dus kunnen proberen naar de Chello pagina te gaan en daar je password weer opvragen, als je daarvoor tenminste ook niet eerst moet inloggen
Anders hun helpdesk vragen ja.
Je zou dus kunnen proberen naar de Chello pagina te gaan en daar je password weer opvragen, als je daarvoor tenminste ook niet eerst moet inloggen
Anders hun helpdesk vragen ja.
Verwijderd
yup, hij is weer gratizz, geeft wel een langere wachtrij, maar je bent uiteindelijk weer goedkoper uit. gewoon ff geduld. Wij doen er niet moeilijk over en sturen het gelijk met de post op.Op zondag 14 oktober 2001 00:20 schreef Warbringer het volgende:
yup, bellen gewoon. krijg je brief thuis de volgende dag (of dag daarna, hangt er vanaf hoelaat je belt).
Pagina: 1