Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
Verwijderd
Ik vrees dat je koper niet zult vinden... Polini (merk van tuning onderdelen voor scooters) heeft wel speciale alu race radiotoren, Malossi heeft die ook... Probeer eens bij een scooterboer die aan scooterraces doet, die zal misschien wel ééntje liggen hebben vanuit een crash...
Verwijderd
hij is alleen van aluminium
Ik ken ook nog iemand met een mooie BMW en die mag je ook vast wel slopen.Op zaterdag 13 oktober 2001 20:51 schreef Juggernaut het volgende:
in een fiat panda zit een mooie radiator die er stukken makkelijker is uit te halen dan in de meeste auto's
hij is alleen van aluminium
Nietwaar Jugg
Verwijderd
STFU op man...Op zaterdag 13 oktober 2001 20:54 schreef uibeltje het volgende:
[..]
Ik ken ook nog iemand met een mooie BMW en die mag je ook vast wel slopen.
Nietwaar Jugg
nobody fucks my car up!
Op zaterdag 13 oktober 2001 20:55 schreef Juggernaut het volgende:
[..]
STFU op man...
nobody fucks my car up!
I reject your reality, and substitute my own.
Hij heeft BTW koperen buizen an alu plaatjes ertussen.
http://www.scootparts.nl/Malossi_divers.htmlOp zaterdag 13 oktober 2001 20:25 schreef thamar het volgende:
Dat is allemaal gietijzer in de scooters...
Ik vrees dat je koper niet zult vinden... Polini (merk van tuning onderdelen voor scooters) heeft wel speciale alu race radiotoren, Malossi heeft die ook... Probeer eens bij een scooterboer die aan scooterraces doet, die zal misschien wel ééntje liggen hebben vanuit een crash...
Dit zijn de radiatoren van Malossi + afmetingen.
Zoek naar de auto van je pa...
Open de motorkap...
Je zoekt een ding met ribbels aka de radiator...
Je knipt de slangen af...
En voila een radiator
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Deze is van een Honda Civic uit ongv.`95.Op zaterdag 13 oktober 2001 20:03 schreef Koekie007 het volgende:
Een koperen Radiator van ongeveer 24x12 (mag een paar centimeter afwijken) In welk merk/type auto kan ik deze radiator vinden. ?
http://home.wanadoo.nl/a.p.versteeg/a.p.versteeg/case_mod%20home%20page.htm
bijna perfect voor 2x12cm fans
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Die radiator is juist om de auto te koelen!!!of wat d8 je van een kraantje tussen de radiator te zetten zodat je dus in de zomer de radiator los koppelt want dan hebbie toch geen verwarming nodig in de auto en in de winter schakel je weer over naar watercooling..
|Specs|
Verwijderd
Ga jij maar lekker de koelradiator van de auto gebruiken. dat ding dat helemaal voorin zit!Op zondag 14 oktober 2001 00:24 schreef Korn21 het volgende:
[..]
Die radiator is juist om de auto te koelen!!!
Dan mag je wel opscheppen dat je water het allerbest van iedereen gekoelt kan worden, en dat hij net zo groot is als de zijkant van je PC maakt niet uit.
Hij is 19,5x18,5 cm, past dus in een standard case en je kan hem koelen met 4x92 fans.
Hier een slechte pic van deze aluminium heat radiator:

Ik heb vandaag de plaats voor die 4x92 fans uitgedremeld ziet er best well geinig uit met een groep fans naast elkaar
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Die zijn meestal ook wat kleiner.
Snoep verstandig, lik m'n reet! :P
Ja, ik had het gezien maar ik dacht mischien vind hij deze ook mooiOp zondag 14 oktober 2001 04:02 schreef Acid_Burn het volgende:
hij wilde dus een koperen.. niet alu
ksnap eigenlijk niet dat dit nog nooit geprobeerd is. * ajampaniki een ideetjeOp zondag 14 oktober 2001 02:10 schreef TweaKERS het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker de koelradiator van de auto gebruiken. dat ding dat helemaal voorin zit!
Dan mag je wel opscheppen dat je water het allerbest van iedereen gekoelt kan worden, en dat hij net zo groot is als de zijkant van je PC maakt niet uit.
Verwijderd
Ik denk niet dat de radiator uit de Merc S van mn pa gaat passen.Op zaterdag 13 oktober 2001 23:21 schreef Mathizsias het volgende:
Loop naar buiten...
Zoek naar de auto van je pa...
Open de motorkap...
Je zoekt een ding met ribbels aka de radiator...
Je knipt de slangen af...
En voila een radiator

Die is 18x16x5 (lxbxh).
Werkt perfect!
Panasonic WH-MDC05J3E5 | 5120Wp @ WZW | 3645Wp @ ONO | NoM met woning uit 1926
Dat heb je verdomde netjes gedaan!!! Over je webmaster kwaliteiten kan gediscussieerd worden, maar dat speedmaster mag je laten staan!Op zondag 14 oktober 2001 00:09 schreef a.p.versteeg het volgende:
Deze is van een Honda Civic uit ongv.`95.
http://home.wanadoo.nl/a.p.versteeg/a.p.versteeg/case_mod%20home%20page.htm
Alleen: Reservoir 10L lexaanglas onder computer. (10L demiwater, 1L koelvloeistof) 10 + 1 = 10
Zeg dat niet te hard als je op een woonwagen kamp bentOp maandag 15 oktober 2001 16:30 schreef Cr3ator het volgende:
Mijn advies: Trek een ouwe Manta op de sloop uit elkaar (toch rot auto's!)
Ik zou trouwens sowieso zorgen dat ik niet op een woonwagen kwam...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Omdat je dan verloopstukken van 5cm -> 2cm moet gaat maken...Op zondag 14 oktober 2001 10:58 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
ksnap eigenlijk niet dat dit nog nooit geprobeerd is. * GreenPictures een ideetje
Canon EOS 50D & 5D mk2 - Flitslichtjes, Buisjes met glas en een Onderwaterhuis

Deze heb ik uit een Opel Corsa gesloopt. Het oppervlak is 16 x 19 CM. Hij is er overigens heel makkelijk eruit te krijgen, je haalt eerst de slangen helemaal weg in de motorruimte en je maakt de onderkant van het dashboard open waar hij onder een zwarte kap zit. Hij is helemaal van koper.
Concrete Loop Watercooling
misschien zit er nog 1 liter water in de slangen in e rest van ze kastOp maandag 15 oktober 2001 16:44 schreef TripleM het volgende:
[..]
Dat heb je verdomde netjes gedaan!!! Over je webmaster kwaliteiten kan gediscussieerd worden, maar dat speedmaster mag je laten staan!
Alleen: Reservoir 10L lexaanglas onder computer. (10L demiwater, 1L koelvloeistof) 10 + 1 = 10
zou het anders ook niet weten
the right tool for the right job__smaken verschillen maar lelijk is niet mooi
openkat.nl al gezien?