Toon posts:

Force ASPI drivers, wie wil ze testen?

Pagina: 1
Acties:
  • 96 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
He Tweakers en Tweakerinnen,
Ik heb zelf die Force ASPI drivers gedowned, alleen die installatie daarvan vond ik niet echt geweldig mooi eruitzien, dus heb ik maar zelf ff een installertje gemaakt! Wie kan hem ff voor me testen? Ik heb ze zelf al in WinXP getest en daarin werken ze nog, maar nu moet iemand ze nog checken in 95-98-Me-NT-2000, etc. Hier is de link:

http://edschouten.myweb.nl/Apps/Force%20ASPI/Setup.exe (177K)

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

Verwijderd

Win2k: Ik heb geen problemen gevonden....

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
en wat doen die drivers? ik wil best iets voor je testen maar kga niet zomaar wat drivers installeren.....

Verwijderd

Topicstarter
Dit zorgt ervoor dat je CD-drive beter loopt in Windows, zo kan IK nu AudioCatalyst gebruiken in WinXP, terwijl dat eerst niet kon omdat ik niet de CD's kon inlezen omdat in WinXP geen ASPI zit ingebakken, in OSen waar al ASPI inzit verbeterd hij het gewoon, dus dan krijg je een snellere CD-drive die minder fouten maakt, in WinMe had ik dus eerst standaard ASPI drivers en had ik per nummer 300 leesfouten op 12x en nu gemiddeld 0 fouten op 24x!

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 12:46
Ook XP: geen probs...

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand het ff testen op een 9x kast?

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Wie draait er nog 9X of ME wanneer je Win2k of XP kan draaien :)

webOS all the way!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ok, maar er zijn nog zat kneuzen (als ik je aanval, niet gaan zeiken, want dan ben je ook een kneus) die Windows 9x gebruiken!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-05 14:09
Hou er rekening mee dat de orginele drivers van Adaptec zijn, die zullen het dus niet leuk vinden als jij het in een nieuwe installer gaat verspreiden.

(Niet dat ik het erg vind, maar Adaptec zal daar wel anders over denken >:) )

Verwijderd

Topicstarter
Dat VINDEN ze ook niet leuk, maar schijt, moeten ze maar niet instellen dat je het niet kan gebruiken op niet-adaptecs! Dombo's!

• IJzerboot
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-05 23:31
Ed, kun je die download nog eens klaarzetten of sturen?
ijzerboot@hotmail.com
Helaas heb je geen email bij je profiel staan

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:21

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Anders kick je ff een topic van dik 2 1/2 jaar oud. ....

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Dit topic is wat aan de oude kant inderdaad. Probeer anders EdSchouten even te ICQ'en ;)

edit:
Je kan, als je doorklikt op die ICQ link, via een webpagina een berichtje achterlaten op zijn ICQ - mailen naar icqnummer@pager.icq.com werkt ook :)

[ Voor 41% gewijzigd door Rafe op 03-03-2004 20:04 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.