1) maakt het uit of je de plus en min omdraait ?
2) mijn ccfl doet ut niet
volgens mij is de converter kapot.. gaan die dingen snel stuk ?
2) mijn ccfl doet ut niet
Verwijderd
Verwijderd
das kut voor jouw..Op zaterdag 13 oktober 2001 19:41 schreef tHa_KiLLa het volgende:
mijn converter gign niet snel kapot, ik had dus aangesloten en omdat ik mn kast nog niet had gemod, had ik die ccfl lamp eruit gehaald, maar die inverter had ik er nog in zitten, die kwam dus met de onderkant tegen de metalen case aan....oopsie
mn pc ging 1 seconden aan en toen gelijk weer uit, en ik rook ook behoorlijke verbrande lucht, maar hij deed het gelukkig nog
Verwijderd
de ccfl is niet kapot.. dies net niew.. en daar ga ik dus ook niet vanuit.. ik laat dat ding morgen nameten.. ze zijn wel los te kooop in eindhoven.. maar.. 30 piek waarschijnlijk.. vieze afzetters.. als je weet welke onderdelen er precies opzitten kan je ze gewoon vervangen.. beetje kloten maar kan natuurlijk wel..Op zaterdag 13 oktober 2001 19:47 schreef tHa_KiLLa het volgende:
Ik denk dan dat ie kapot is.... maar ik zou niet weten of je zon geval los kan kopen...
en of je die kappote onderdelen kan vervangen.... tja ik zou het niet weten..
heb je niet nog een inverter om te testte of de ccfl lamp niet kapot is?
Verwijderd
Hoe ruikt verbrande luchten ik rook ook behoorlijke verbrande lucht, maar hij deed het gelukkig nog
Verwijderd
zucht... plastic danOp zaterdag 13 oktober 2001 19:51 schreef Lomu het volgende:
[..]
Hoe ruikt verbrande lucht
Zou jij moeten weten als ex-rokerOp zaterdag 13 oktober 2001 19:51 schreef Lomu het volgende:
[..]
Hoe ruikt verbrande lucht
I reject your reality, and substitute my own.
ontopic plzOp zaterdag 13 oktober 2001 21:13 schreef _sNaRs_ het volgende:
[..]
Zou jij moeten weten als ex-roker
grrrrrrrOp zaterdag 13 oktober 2001 22:52 schreef KillerBee het volgende:
weet er iemand hoeveel watt dit ding verbruikt
thx
Verwijderd
haha mijne is denk ik ook kapotOp zondag 14 oktober 2001 15:13 schreef tHa_KiLLa het volgende:
Aaaaaaarg!! nu is mijn invertor geval ook kapot
klote dingen!
hij deed het nog n minutje of 5 en tot kapte ie dr ineens mee.
GVD!!!
heeft iemand nog een invertor over, misschien omdat je je lampje hebt geplet ofzo