Toon posts:

Welke CD Brander voor Fl 250,-

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Maandag ben ik van plan om een CD Rewriter te kopen voor iemand. Deze persoon wilt maximaal 250 gulden uitgeven voor eentje. Ik heb ook in de pricewatch gekeken, maar er staat niet altijd info over betreffend Rewriter. Weet iemand een goeie Rewriter voor 250,- ?

Verwijderd

kijk maar ff in de pricewatch daar heb je genoeg keus

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Absoluut de Lite-On 16x10x40. Kheb hem zelf niet. Prestatie is super, terwijl er toch een zacht prijskaartje aan hangt :).
en het werkt met clonecd dacht ik.

• p_m
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

p_m

Op zaterdag 13 oktober 2001 19:42 schreef O.D.Smolik het volgende:
Absoluut de Lite-On 16x10x40. Kheb hem zelf niet. Prestatie is super, terwijl er toch een zacht prijskaartje aan hangt :).
en het werkt met clonecd dacht ik.
Zeker weten! :)

Putting the bit in Biton since 1997

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:30
drie woorden :

- lite-on
- Search :(
- slotje

Verwijderd

Op zaterdag 13 oktober 2001 19:45 schreef PROnline het volgende:
drie woorden :

- lite-on
- Search :(
- slotje
Duidelijk :)

Verwijderd

Ik zou voor de aopen 1232pro gaan erg goed, justlink werkt ook goed, even flashen naar een ricoh en hij is de bom,, gewoon echt goed,, nooit problemen mee, nu zeker 200 cd's mee gebrand en niks is fout gegaan.

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 23:19

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Lite on 16X

Net in mijn bezit.. en hijs zo geil! Hij doet alles, burnproof, overburnen, cdtxt, 90min cd's.. etc, enz :) Moet je wel een retail nemen, de OEM doet dat niet allemaal gloof ik.. :) Met een minuut of 5 een 90 minuten cd vol.. (ongeveer)

Succ6!

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E20 - energieprijzen, economische vluchtelingen (Dubai) en tax op vermogen.

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Lite-On

Gewoon een superbrander :) Lekker goedkoop, snel en bijna net zo goed als een Plex :9~

webOS all the way!

• twopack
  • Laatst online: 15-04 11:10
Op zaterdag 13 oktober 2001 19:59 schreef nigelator het volgende:
Lite on 16X

Net in mijn bezit.. en hijs zo geil! Hij doet alles, burnproof, overburnen, cdtxt, 90min cd's.. etc, enz :) Moet je wel een retail nemen, de OEM doet dat niet allemaal gloof ik.. :) Met een minuut of 5 een 90 minuten cd vol.. (ongeveer)

Succ6!
Huh, wat is het verschil dan tussen Retail en OEM.
Ik dacht dat dat alleen doosje, drivers, boekje was. en ev. extra software. :?

specs

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Op zaterdag 13 oktober 2001 19:53 schreef MaXiMaL het volgende:
Ik zou voor de aopen 1232pro gaan erg goed, justlink werkt ook goed, even flashen naar een ricoh en hij is de bom,, gewoon echt goed,, nooit problemen mee, nu zeker 200 cd's mee gebrand en niks is fout gegaan.
Kheb ook die Aopen, maar waaarom heb je hem geflasht naar een Ricoh? Is ie beter, ofzo? Weet alleen dat de binnenwerk van Ricoh is.

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op zaterdag 13 oktober 2001 20:01 schreef twopack het volgende:

[..]

Huh, wat is het verschil dan tussen Retail en OEM.
Ik dacht dat dat alleen doosje, drivers, boekje was. en ev. extra software. :?
Die oem is 16x10x32 en kan niet overburnen en geen cdtxt. Was in iig met een versie van de 12x. Die had je in 12x10x32 dus zonder overburn en 12x10x40 met overburn.. vaag he? Respectievelijk dus OEM en RETAIL. Krijg je er Nero bij, en een doos e.d., kost het zelfde (235,- voor de 16X in mijn geval.. :) ).

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E20 - energieprijzen, economische vluchtelingen (Dubai) en tax op vermogen.

Verwijderd

yups totall agree on lite-on
heb zelf de 12x10x32 burnproof al een tijdje prima beestje en de 16x koop je nu voor net ff onder de 300,- :)

en wat bedreft OEM en RETAIL dat is echt alleen het doosje, boekje, software, cdtje, pennetje, stiftje, labeltje enz enz maar dat maakt geen verschil in de brander hoor :)

kortom lite-on kopuh! ;)

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op zaterdag 13 oktober 2001 20:04 schreef IceFlame het volgende:
yups totall agree on lite-on
heb zelf de 12x10x32 burnproof al een tijdje prima beestje en de 16x koop je nu voor net ff onder de 300,- :)

en wat bedreft OEM en RETAIL dat is echt alleen het doosje, boekje, software, cdtje, pennetje, stiftje, labeltje enz enz maar dat maakt geen verschil in de brander hoor :)

kortom lite-on kopuh! ;)
Niet helemaal dus, want jouwes doet 'maar' 32x cd's lezen. Zegt ie in nero ook dat je kan overburnen en cdtext kan maken? Versie 12x van een m8 van me niet nml. Enne de 16X is idd onder de 300,- te krijgen.. 235,- telde ik er voor neer zelfs :)

• Shabaz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-04-2025
Ik ga toevallig maandag zelf ook een brandertje kopen.
Ik denk dat ik ook voor de lite-on 16x ga :)

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
zeg maar 1 ding lite-on :o

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op zaterdag 13 oktober 2001 20:18 schreef happy3736 het volgende:
zeg maar 1 ding lite-on :o
Yeah! Lite-on and Burn-on!

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Op zaterdag 13 oktober 2001 19:53 schreef MaXiMaL het volgende:
Kheb ook die Aopen, maar waaarom heb je hem geflasht naar een Ricoh? Is ie beter, ofzo? Weet alleen dat de binnenwerk van Ricoh is.

Verwijderd

Niet helemaal dus, want jouwes doet 'maar' 32x cd's lezen. Zegt ie in nero ook dat je kan overburnen en cdtext kan maken? Versie 12x van een m8 van me niet nml.
mijn versie was de 12x10x32 retail met burnproof en alles erop en eraan :)

ik weet niet precies waarom maar lite-on heeft idd ook een 12x10x40 uitgebracht? ook met burnproof ed, geen idee waarom.
Dat is fysiek gewoon een hele andere drive, dat ligt dus niet aan oem of retail

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 16:12

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Ik heb de 24x Lite-on en die bevalt me echt super goed :9~
Alleen me broertje is tegen het laadje aan geknalt met z`n harses -> Laadje wil niet meer dicht :(
Van de week ff ruilen !

P.S.

Zorg dat je een 16102b model koopt
Hebben betere inlees mogelijkheden en worden ondersteund door Clone-cd >:)

Turn it off and on again.

Pagina: 1