EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Schoutenrob@hotmail.comOp zaterdag 13 oktober 2001 19:39 schreef A3-D het volgende:
Om het forum niet verder te vervuilen graag via e-mail.
bvd
Vanwege de gigantische reakties is het voor ons nu even onmogelijk om eenieder te "helpen".
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Op zaterdag 13 oktober 2001 20:11 schreef Hawk666 het volgende:
idd post het hier maar, vind tweakers vast niet erg
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Verwijderd
w8 nou maar gewoon rustig af man!!!Op zaterdag 13 oktober 2001 20:42 schreef ajampaniki het volgende:
Heeft iemand al een meel teruggekregen?
Kwil gewoon snel die koopjes zien voor dat iemand me voor is. I'm a poor bastardOp zaterdag 13 oktober 2001 20:44 schreef schumache het volgende:
[..]
w8 nou maar gewoon rustig af man!!!
Verwijderd
Ja dat wil iedereen, dus w8 nou maar af en als je zo het topic omhoog gooit komen meer en meer mensen erachter en kan je strax helemaal niks kopenOp zaterdag 13 oktober 2001 20:45 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
Kwil gewoon snel die koopjes zien voor dat iemand me voor is. I'm a poor bastard![]()
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
kolder@home.nl
tnx
Whatever........
met name waterkoelingsartikelen.
bvd
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Verwijderd
"Hallo,
- Antec voedingen
- Sunon Fans (diverse maten)
- Spire koelers
- Standaard Koelpasta
- Fan-/Fingerguards (diverse maten)
- Enkele GlobalWin koelers
- Slangklemmen
- Koperen Coldplates
- Enkele Alpha koelers
Prijzen zijn afhankelijk van de totale bestelling, wij kunnen dan nagaan
hoeveel er nog van op voorraad is en trachten dan een leuke prijs te maken."
We gaan vandaag aan de slag met het maken van een simpele HTML opzet wat er allemaal nog aanwezig is (inclusief de minimumprijzen en minimumaantallen).
Alles zal naar alle waarschijnlijkheid vandaag of morgen op onze site gepubliceerd worden en te zien zijn.
Indien er gemaild wordt graag naar info@ned-cool.nl en niet naar mijn hotmail account want die worden niet beantwoord!
zijn er ook toevallig afbeeldingen ervan?? want ik zie zow niet wat ik bestelOp zondag 14 oktober 2001 21:44 schreef A3-D het volgende:
Zie de site: http://www.ned-cool.nl
is het misschien mogelijk om de type nummers er bij te zetten....Op zondag 14 oktober 2001 21:44 schreef A3-D het volgende:
Zie de site: http://www.ned-cool.nl
* Narf heeft wel interesse in een stuk of 4 Sunon's maar weet niet of die wel een beetje stil zijn
Standaard koelpasta is overal verkrijgbaar hoor! Ook bij de elctroboer ja.Op zondag 14 oktober 2001 22:16 schreef nigelator het volgende:
Wie kan er voor mij een tube'tje koelpasta meebestellen en die in een envelop naar me opsturen. Vanzelfspreken worden de kosten vergoed. Ze sturen niets op namelijk
Verwijderd
Mail me dan effe....
R.
lees ff mail..Op zondag 14 oktober 2001 22:20 schreef roelandstoter het volgende:
Die spullen zijn echt goedkoop man !! Een probleempje... ik kan er niet langs.... gaat iemand daar wat halen ??
Mail me dan effe....
R.
Als iemand mij ook ff wil mailen aub.Op zondag 14 oktober 2001 22:20 schreef roelandstoter het volgende:
Die spullen zijn echt goedkoop man !! Een probleempje... ik kan er niet langs.... gaat iemand daar wat halen ??
Mail me dan effe....
R.
Ik heb totaal geen vervoer en de trein is mij te prijzig.
bvd
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Bij deze aangepast, echter het verzoek van ReseTTim gaat weer net wat te ver en is helaas niet mogelijk.Op zondag 14 oktober 2001 22:10 schreef Narf het volgende:
[..]
is het misschien mogelijk om de type nummers er bij te zetten....
ik heb 1 bestelling van 4 of 5 man nu
als nog iemand iets gaat bestellen laat t dan ff horen
Verwijderd
Als ik nog voor andere mensen (ook uit DH of omgeving) iets mee moet nemen, laat maar even weten dan....
Of als ik zelf met iemand mee kan rijden ...
Riccardo
Verwijderd
iemand ervaringen met de GlobalWin Istorm II koeler want die lijkt me wel interessant (+ een partijtje fans natuurlijk
Dit topic is gesloten.
![]()