Verwijderd
de bril is om het bioscoop efect na te bootsen dat je met een brilletje krijgt. Je kan bijna alles met die bril bekijken ( games, UT - quake)
Je kan er 3d mee gaan kijken.
in een Game CTRL ALT I indrukken en dan menutje aanzetten!
is wel kewl..maar gebruik het eigenlijk nooit
in een Game CTRL ALT I indrukken en dan menutje aanzetten!
is wel kewl..maar gebruik het eigenlijk nooit
Nee idd, dat ding heb ik nog niet eens uit de doos gehaald
Je monitor moet dan wel redelijk hoge refresh-rates aankunnen. Anders speel je nog op max 640x480 
Het effect is wel zeer leuk en zeker het proberen waard. Maar niet te lang; je krijgt er lichtelijk koppijn van.
Het effect is wel zeer leuk en zeker het proberen waard. Maar niet te lang; je krijgt er lichtelijk koppijn van.
dan moet je de refresh rate opschroeven
default is 60hz per oog en daar krijg je idd hoofdpijn van
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Is zooi dat ding, krijg je koppijn van.
Ik dan iig.
Foto's zijn wel vet.
Ik dan iig.
Foto's zijn wel vet.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Pas als er monitoren zijn die (2x 85=)170 Hz aankunen bij 1024*768 is zo'n ding cool...
MSI K8N Neo, A64 3000+, 1024 400, 20 GB maxtor, 160 GB hitachi, radeon 9800, dvd brander, tv kaart, geluidskaart
Verwijderd
Je krijgt na 10 minuten Quaken al hele erge hoofdpijn, na die dag het brilletje nooit meer gebruikt.
Ok, probleem... Ik heb de Asus V8200 deLuxe, en draai onder winXP b.2600.
Nu is dit allemaal heel kewl maarrr...
Ik heb net de nieuwste detonators geinstalleerd van de meuktracker, de nVidia Detonater XP 21.83 final..
Maar hier kan ik helaas niet de optie om de bril aan te zetten vinden?????
Weet iemand de oplossing?????
Nu is dit allemaal heel kewl maarrr...
Ik heb net de nieuwste detonators geinstalleerd van de meuktracker, de nVidia Detonater XP 21.83 final..
Maar hier kan ik helaas niet de optie om de bril aan te zetten vinden?????
Weet iemand de oplossing?????
Ik heb het nog maar één keer gedaan, omdat het me niet lukt omder winXPOp zondag 14 oktober 2001 18:45 schreef CB het volgende:
leuk ding je gaat er na een tijdje alleen van![]()
![]()
Pagina: 1