Eventjes de aandacht....

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
Zoals duidelijk is geworden is de DPC de laatste tijd (maanden) actief mee gaan doen in meerdere projecten. Maar om 1 of andere reden is nooit het Folding@Home team echt beginnen te lopen.

Ik zat vandaag te kijken op Statsman en nou blijkt dat er maar 1 lid actief bezig is van de 6 leden die ooit hebben meegedaan. Komop dit is geen DPC waardig :'(

Om nog wat het vuur op te wakkeren. The Knights Who Say Ni! staan op de 14e plek overall. Hun dagscore ligt op 95 en die van de DPC op 15 (en dat dus met maar 1 lid).

Dus mijn vraag aan jullie is: Zijn er meer voorstanders om ook dit project wat meer leven in te blazen? }:O

Verwijderd

Mooooooooo :)

maar alleen als het van mijn baas mag :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-05 15:29

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Het zou handig zijn als we eens een projectje afronden :)

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Heej, doen we, waar kan ik de client downen en waar staan de instellingen voor DPC, dan zal ik als ik straks weer achter mijn eigen pc zit de boel ff downloaden en proberen.
ALs FleXer moet ik dit natuurlijk ook ff proberen, wist helemaal niet dat het zo klein was.

[optimisten-mode]
Tot morgen in de stats!!!
[/optimisten-mode]

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• MarcyDarcy
Op zaterdag 13 oktober 2001 19:35 schreef IceStorm het volgende:
Het zou handig zijn als we eens een projectje afronden :)
true true...maar je vergeet dat een projectje niet zo 123 is afgerond. Ze duren toch bect lang. En je hoort mij ook niet zeggen dat we gelijk de 1e plek moeten overnemem, maar zo'n 290+ plek in de wereld met maar 1 actief lid is DPC onwaardig. :)

Ik denk dat er best wel mensen zijn die dit project leuk vinden omdat er nog weinigen aan mee doen zodat er een grote opmars mogelijk is (beetje seti@home effect). Met meer projecten meer keus (en hopelijk meer leden)

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:36

Jox444

Honestly....

Not me, draai al seti

Het is FRIET!

• MarcyDarcy
De clients en uitleg etc. zijn te vinden op --> http://www.stanford.edu/group/pandegroup/Cosm/

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik zie niet hoe ik dpc daar kan joinen
dat in faq is bagger

• Tha_Snail
  • Laatst online: 23-05 12:25
Even een misschien belangrijk puntje uit de F@H FAQ:
Are there any limits to how long my machine can take to finish a work unit (WU)?

Yes. Right now, after 2 days, unfinished work units "expire" and are reassigned to new machines. Since new WUs are generated by finishing old ones, we must keep things moving along by expiring units. As we move to longer WUs we will likely extend this time as needed.
DPC-flex deed een tijdje geleden even F@H, en staat daarom al bijna in de top3 :)

• Wessie
  • Laatst online: 21-05 20:05

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Ik ben van mening dat men eerst de huidige projecten eens moeten stabiliseren.
Bij RC-5 kan ons niks meer gebeuren. Bij ECCp zitten we op de schop stoel. Bij OGR wordt DPC ook ligt ingehaald.
Die kant zou eerst aan de beurt moeten komen voordat de we weer met iets relatief nieuws beginnen.

Maar het is ieder zijn eigen keuze.
Ik ben ook van mening dat iedereen moet doen wat ie leuk vindt.
Dus het is gewoon aan iedereen persoonlijk.

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

• MarcyDarcy
ik heb een oud topic gevonden op Got..daar staan nog wel wat nuttige dingetjes in :)

[topic=131861]

Even een reactie op die topic...de DPC is de laatste maanden echt veranderd in haar mening t.o.v. verschillende/meerdere projecten.

• DSmarty
  • Niet online
Hoe kan je in vredesnaam DPC joinen dan?
Kan niks vinden in de client en ook niet op de betreffende homepage wat enigszins duidelijk antwoord geeft.

• MarcyDarcy
het kan aan mij liggen maar hier staat toch de uitleg?

Ik gaat het ook ff proberen

edit:

Even URL gefixed

• DSmarty
  • Niet online
Op zaterdag 13 oktober 2001 20:52 schreef MarcyDarcy het volgende:
het kan aan mij liggen maar hier staat toch de uitleg?

Ik gaat het ook ff proberen
Op die URL zie ik helemaal NIKS staan over het joinen van DPC.

Heb voor de grap ffkes de Console-version geinstalleerd (screensaver = :r )

edit:

En de in-quote url ook ff gefixed

• MarcyDarcy
Ik ben inderdaat nog neit de DPC gejoint maar volgens mij kan dat pas nadat je een result hebt..of zit ik verkeerd?

• DSmarty
  • Niet online
Ik kan het nergens fatsoenlijk uitgelegd vinden....

• Tha_Snail
RTFF :)
How can I join/create a team?

If you put your desired team name in parenthesis after your user name, for example "VSP (PandeGroup)" then we'll interpret "PandeGroup" as your team. Team stats are just below user stats on our primary stats page.
Dus:

Subteam (Dutch Power Cows)

• MarcyDarcy
Ik kwam er ook net achter (wel te laat maar toch)

nu moet ie het als het goed is doen }:O

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-05 08:48

chem

Reist de wereld rond

ik zal hem volgende maand eens aanslingeren als ik macos x heb want de rc5 client zuigt enorm daar

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Crack
  • Laatst online: 30-04 09:17

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Ik heb een tijdje F@H gedraaid ( #2 :+ ), maar de wu's zijn inderdaad slechts 2 dagen geldig. Je moet dus bijna 24/7 actief zijn als je een trage PC hebt. Als je langer niet actief bent, moet je je voltooide werk weggooien. :(

Nog even een aanvulling op de teamnaam: Dit is inderdaad nick (Dutch Power Cows), maar zorg ervoor dat je in je nick geen @ gebruikt, anders wordt je werk niet voor DPC meegeteld!

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

Verwijderd

Vraagje: wanneer wordt je uitgerekende werk nu verstuurd?

Ik heb 'em nu zo'n 12 uur draaien en er zijn zo'n 93 frames finished, maar er is nog niets opgestuurd :?

Moet ik dat ergens instellen?

• hessel|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11-2024
Wacht ff de honderd af.
of
Start ander de client eens opnieuw.
Dan kun je ergens lezen.
Frames completed xx, Remaining xx

Grutte Pier fansels

• MarcyDarcy
Op zondag 14 oktober 2001 00:56 schreef Crack het volgende:
Ik heb een tijdje F@H gedraaid ( #2 :+ ), maar de wu's zijn inderdaad slechts 2 dagen geldig. Je moet dus bijna 24/7 actief zijn als je een trage PC hebt. Als je langer niet actief bent, moet je je voltooide werk weggooien. :(

...
Ik denk dat dat het probleem bij mij gaat wroden. Ik wilde het testen op een P100 maar heb nu pas 8 frames af.

• hessel|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11-2024
Op zondag 14 oktober 2001 00:56 schreef Crack het volgende:

Nog even een aanvulling op de teamnaam: Dit is inderdaad nick (Dutch Power Cows), maar zorg ervoor dat je in je nick geen @ gebruikt, anders wordt je werk niet voor DPC meegeteld!
Verklaar trage Pc.....= ?? MHZ

Grutte Pier fansels

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 12:07 schreef hessel het volgende:
Wacht ff de honderd af.
of
Start ander de client eens opnieuw.
Dan kun je ergens lezen.
Frames completed xx, Remaining xx
'Probleem' is al gevonden :) , cliënt stuurt de results idd per 100 terug. Vandaar ook dat je alleen met relatief snelle machines :( aan dit project kan meedoen; je moet namelijk wel binnen 2 dagen die 100 results klaar kunnen hebben, anders kun je ze gewoon weggooien... |:(

Verwijderd

DPC-flex deed een tijdje geleden even F@H, en staat daarom al bijna in de top3 :)
En Team BoGoH is DPC-Flex voorbij in de F@H stats binnen DPC :) Hummm een voorproefje voor wat er straks wellicht ook bij ECCp gaat gebeuren? ;)

http://www.statsman.org/foldingstats/472.html

Maar het valt me wel tegen dat er niet meer mensen aan F@H meedoen :'(

• MarcyDarcy
Psies ik vind het dus ook jammer dat er zo weinig mensen meedoen aan F@H. Hier staat de client nu op 48 frames completed, hopelijk haalt ie morgen de 100 zodat er geflushed kan worden :)

Verwijderd

En de 3e lading frames/wu's is net doorgeflushed :)

Wanneer kunnen we hier de eerste DPCH van FOLDING@HOME verwachten? :9~

• JustMe

JustMe

#1 R@H

Je gaat lekker of niet [Goose]!
Ik krijg dat ding niet geïnstalleerd, hij doet het een en ander en gaat er dan weer vandoor als ik hem aanklik :?

Verwijderd

Met al die problemen kun je ook zeggen dat DPC alleen bij iets meer volwassen projecten meedoet.

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 23:48 schreef robo het volgende:
Met al die problemen kun je ook zeggen dat DPC alleen bij iets meer volwassen projecten meedoet.
en als iedereen nou zo denkt komt er nooit een nieuw project van de grond!

• Crack

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Op zondag 14 oktober 2001 12:25 schreef hessel het volgende:

[..]

Verklaar trage Pc.....= ?? MHZ
Ik schat, dat een PII-300 wel het minimum is, maar het is voor mij al een tijdje geleden, dus als iemand betere cijfers heeft, kan hij ze hier posten. :)

• Tha_Snail
Nieuw project, nieuw project? Hoor is daar nieuw project? :)

MM!!! Nieuw project gesignaleerd!!! FleXattack!!! :P

Ennuh, congratz Team BoGoH ;)

• MarcyDarcy
heeft het toch al succes gehad. Van 6 members naar 9 en van 1 actief lid naar 4 *D

Met wat geluk kan ik vanavond ook flushen

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 12:26 schreef [Goose] het volgende:

[..]

'Probleem' is al gevonden :) , cliënt stuurt de results idd per 100 terug. Vandaar ook dat je alleen met relatief snelle machines :( aan dit project kan meedoen; je moet namelijk wel binnen 2 dagen die 100 results klaar kunnen hebben, anders kun je ze gewoon weggooien... |:(
Ter uwer informatie:

De huidige time-limit staat op 4 dagen

Verder wou ik even melden dat er een heleboel informatie te vinden is (oa over installatie, inc. video instructie!) op de website van Team Helix en het Team Helix Forum @ DSLReports.com

Iedereen is welkom! :)

Glorfindel,
DSLReports Team Helix (#3 vd wereld)

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Op maandag 15 oktober 2001 16:23 schreef Glorfindel het volgende:

Glorfindel,
DSLReports Team Helix (#3 vd wereld)
Nog wel :P

Thankx voor de info. Be afraid, be very afraid }:O

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Murtceps
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-03-2024
Laat dat Folding toch liggen, daar staan we op het moment zover achter dat we veel te lang bezig zijn om die in te halen en tegelijk op andere projecten bovenaan staan gaat dan echt niet lukken, lukt nu overigens al niet.
Probeer eerst Genome@Home en Eccp maar eens een eind hogerop te komen, dan kun je altijd later nog eens kijken. Maar volgens mij is Folding al een gestreden strijd.

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 16:52 schreef Murtceps het volgende:
Laat dat Folding toch liggen, daar staan we op het moment zover achter dat we veel te lang bezig zijn om die in te halen en tegelijk op andere projecten bovenaan staan gaat dan echt niet lukken, lukt nu overigens al niet.
Probeer eerst Genome@Home en Eccp maar eens een eind hogerop te komen, dan kun je altijd later nog eens kijken. Maar volgens mij is Folding al een gestreden strijd.
Hoeft niet perse..

Ik las een tijd geleden dat jullie RC5 team een overcapaciteit had van ~5000 1GHz TBirds..

Daarmee moet je volgens mij redelijk gemakkelijk bijna het dubbele van [H]ardOCP (#1 team) kunnen verwerken.

En Mobster, Ik hoop echt dat wij bang moeten zijn.
Dit omdat Folding een heel erg goed doel heeft en er gewoon zo veel mogelijk machines aan mee moeten doen.

Hierbij maakt het mij persoonlijk niet uit of dat dankzij mijn eigen team is of door een andere.

Uiteindelijk is de hele mensheid er hopelijk bij gebaat.
(resultaten zijn ook openbaar!)

Dus..

Kom maar op, the challenge is on wat mij betreft >:)

En nogmaals, kom gerust eens langs op het forum..dat zouden we heel erg leuk vinden :)

Glorfindel *D

• Crack

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Ik ben ook van mening, dat we beter eerst verder groeien met de lopende projecten, maar F@H is zeker nog geen gestreden strijd. Met 400 leden kunnen we zo met de top meedraaien. Hetzelfde geldt voor G@H.

Voor ECCp-109 praat je over tientallen. Alleen Think is waarschijnlijk al beslist, aangezien dat project snel afloopt. Verder heeft SETI nog enorm veel inzet nodig om met de top mee te komen.

Bij RC5 hebben we nu een enorme overcapaciteit; maar hoe kunnen we die effectief inzetten op andere projecten?

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 19:31 schreef Crack het volgende:
Ik ben ook van mening, dat we beter eerst verder groeien met de lopende projecten, maar F@H is zeker nog geen gestreden strijd. Met 400 leden kunnen we zo met de top meedraaien. Hetzelfde geldt voor G@H.

Voor ECCp-109 praat je over tientallen. Alleen Think is waarschijnlijk al beslist, aangezien dat project snel afloopt. Verder heeft SETI nog enorm veel inzet nodig om met de top mee te komen.

Bij RC5 hebben we nu een enorme overcapaciteit; maar hoe kunnen we die effectief inzetten op andere projecten?
Ik denk (als buitenstaander) het volgende:

Seti:
Dat het bij Seti nog de moeilijkste wordt om een hoge positie te worden.

Ars Technica staat heel erg hoog, en binnenkort wil Seti de zoektocht uitbreiden...guess what? waarschijnlijk grotere work units.

Genome@Home:

[H]ardOCP is in volle strijd met (nogmaals) Ars Technica en beide teams produceren afschuwelijk veel punten.

Folding@Home:

[H]ardOCP is hier nog steeds de leider. Ars Technica heeft alleen een heleboel cpu power verplaats naar Genome@Home => gevolg: Ars Technica Team Eggroll (TER) is nu 3e qua productie meende ik met ~17.000 units per week. [H]ardOCP doet ~40.000 in de week en wij (DSLR Team Helix) zijn op het moment erg lekker bezig met ~28.000 units in de week...

:)

• gp500
  • Niet online
ja schrap dat seti maar dat heeft echt totaal geen zin

we kunnen niet eerste of top tien/ en buitenaards leven.
(astronomie is al 10 jaar een grote hobby van mij en vandaar uit kan ik zeggen dat die 'wetenschappers' er in die tak
(alles met ruimte) zo veschrikkelijk naast zitten elke keer
overal zowat mee.

dan kun je beter in de andere projecten

rc5: staan 1e en het helpt bewijzen dat we betere codes nodig hebben.

eccp: idem

THINK & GENOME@home FOLDING@home : allemaal helpen we daarmee onze medemens (niet zitten te zeuren over dat woord)
je zult er later zelf maar last van krijgen.
(ziekten)

• gp500
  • Niet online
Folding wordt ook nog wel strijd
het team onder ons haalt ons bijna in

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 20:48 schreef gp500 het volgende:
Folding wordt ook nog wel strijd
het team onder ons haalt ons bijna in
Daar kunnen jullie zelf wat aan doen :)

Glorfindel, ook uit Fryslân ;)
(en meer details zijn niet bekend)

• gp500
  • Niet online
ik doch mei mien reken twourke al oan an project mei
mar ik sil sa no en dan woleris wat dwan.
oke. >:)

}:O

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 20:59 schreef gp500 het volgende:
ik doch mei mien reken twourke al oan an project mei
mar ik sil sa no en dan woleris wat dwan.
oke. >:)

}:O
moai!

mien reken twourke rekent ek al oan ien project mei, mar so no en dan feroarje (?) ik ek wol iens van project..

(spreek thuis geen Fries, en de lessen op de basisschool zijn ook al een tijdje geleden ;) )

'T giet oan! >:)

Tige(?) dank!

Glorfindel

• MarcyDarcy
Come on peeps..please ontopic. Dit is een serieuze zaak :(

Voor Fries geblaat open je maar een huiskamer topic :)

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 21:29 schreef MarcyDarcy het volgende:
Come on peeps..please ontopic. Dit is een serieuze zaak :(

Voor Fries geblaat open je maar een huiskamer topic :)
Je hebt gelijk.. :)

On topic: het is maar net wat jullie willen. :)

Ik zou persoonlijk alleen Seti laten vallen..maar ja, wie ben ik...lid van een ander team die eens een bezoek komt brengen.

Naar mijn idee is Folding in ieder geval geen 'verloren zaak' voor DPC..

Jullie moeten alleen eens even goed kijken naar de verdeling van rekenkracht over de verschillende teams. Als jullie dat een beetje handig aanpakken kunnen jullie het bij een heleboel projecten erg ver schoppen (mocht dat nog niet het geval zijn..)

Dus..alles kan...

Verwijderd

Teffa is begonnen met Koe (rc5) en zal dat ook afmaken, daarna wordt er pas naar andere mogelijkheden gekeken. (no offense, ik ben voor het meedoen aan meerdere projecten)

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 19:49 schreef [Goose] het volgende:
Wanneer kunnen we hier de eerste DPCH van FOLDING@HOME verwachten? :9~
^^ up ^^

Zijn er plannen om ook voor dit project DPCH's te maken ?

• Heinrich_Harrer
  • Laatst online: 17-01-2024
Hoe kan ik zien dat ie is begonnen? ... ziet er beetje vaag uit :?

• JustMe

JustMe

#1 R@H

Weet je het al HH? :+

• Heinrich_Harrer
Ja ... tuurlijk :D

• Murtceps
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-03-2024
We kunnen wel F@H gaan doen maar het lukt al bijna niet om mensen vanaf RC5 naar G@H danwel Eccp of Seti te krijgen, als er nog ene project bijkomt ga je dat rijtje personen die wel over wil verdelen over 3 projecten, en dan komt F@H er ook nog bij. Begrijp me niet verkeerd, ik vind dat we ook in F@H hoger moeten komen staan, maar als er niet structureel meer mensen overstappen van RC% gaat dat niet echt lukken volgens mij, zo komen we in elk van de projecten in de Top 10 ipv de bovenste plek.

Verwijderd

Op zondag 21 oktober 2001 20:31 schreef Murtceps het volgende:
We kunnen wel F@H gaan doen maar het lukt al bijna niet om mensen vanaf RC5 naar G@H danwel Eccp of Seti te krijgen...
Team BoGoH heeft anders wel ruim 75% van z'n machines overgezet van RC5 naar andere projecten, waaronder hoofdzakelijk Think, ECCp en F@H... *D

Dus wie volgt >:)

Verwijderd

Wat een baggerprogramma

k zie alleen een cursor knipperen in dos-box en verder nix, weet niet hoe ik DPC moet joinen.

Afrader dus !

Verwijderd

Omdat je het niet begrijpt, wil dat nog niet zeggen dat het een baggerprogramma is. ;)

Teamnummer is 92.

• McBernie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-01-2022
Op zondag 21 oktober 2001 21:51 schreef Hunter het volgende:
Omdat je het niet begrijpt, wil dat nog niet zeggen dat het een baggerprogramma is. ;)

Teamnummer is 92.
mmm mischien is het wel een bagger programma doordat hij het niet begrijpt :) :P }:O

• Heinrich_Harrer
Op zondag 21 oktober 2001 21:45 schreef fredlwd het volgende:
Wat een baggerprogramma

k zie alleen een cursor knipperen in dos-box en verder nix, weet niet hoe ik DPC moet joinen.

Afrader dus !
Het is juist erg eenvoudig :)
1. vul je naam in
2. vul het teamnummer in = "92"
3. vul zaken in als firewall enzo
4. afwachten ... als je in beeld ziet (finished a frame (1)), dan weet je dat alles goed gaat. Op mijn duron 750@900 gebeurde dat al binnen 10 minuten :D

Suc6

Verwijderd

Op zondag 21 oktober 2001 23:19 schreef Heinrich_Harrer het volgende:

[..]

Het is juist erg eenvoudig :)
1. vul je naam in
2. vul het teamnummer in = "92"
3. vul zaken in als firewall enzo
4. afwachten ... als je in beeld ziet (finished a frame (1)), dan weet je dat alles goed gaat. Op mijn duron 750@900 gebeurde dat al binnen 10 minuten :D

Suc6
Vreemd, ik zie nog geen Clan of Toet ertussen staan :?

Of ben je onder een andere naam actief?

• Heinrich_Harrer
Kben pas bij frame 117 van 200 ;)

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Op zondag 21 oktober 2001 23:27 schreef [Goose] het volgende:
Vreemd, ik zie nog geen Clan of Toet ertussen staan :?

Of ben je onder een andere naam actief?
<SirBot> [Goose], het is ToeT! :P

D3 char(s)

• JustMe

JustMe

#1 R@H

Heheh, maareh die 200 heb je nu vast al wel HH.
Is jouw nieuwe protein ook zo'n langwerpige en heet ie virrin ofzo :P ?
En is ie ook 1000 ipv 200 en gaat ie erug snel?

• Heinrich_Harrer
Nee ... nu pas 123
Pagina: 1