Idee tot nu toe:
Stap voor stap: How-TO. met goed beeld materiaal en beschrijving. En een opsoming van de voor en nadelen van alternatieve methoden. Uiteindelijk een conclusie over het resultaat.
het probleem blijft dat ik nog geen oplossing heb om concreet iets aan die muis te benchen. Een optie is instagib met Unreal tournament. Maar daar ga je na 600 frags spelen nog steeds vooruit.
Iemand een geschikter idee om te kunnen benchmarken?
Heb een programma nodig wat je zo geleerd hebt en waarbij de muis echt de bottleneck is.
Ugh, Dat slijten is met glass ook aanwezig, het slijt heel langzaam, maar hij blijft even goed presteren. Op alle doorzichtige knikkers zit een heel dunne laag kleurstof of iets dergelijks, het lijkt alsof ze in de olie gedoopt zijn, dat slijt eraf. Het glas blijft gelukkig wel even glad.
Mdusink, goede suggestie. Dat met tape zal ik meenemen in de how-to. Ik gebruik trouwens de verpakking van sportlive onder de muis van de server. werkt aardig goed. Gewoon dat folie waar je de kauwgom doorheen drukt. Met seconde lijm over de voetjes vasgelijmd, werkt best aardig, en het slijt niet zo snel als scotch tape/plakband.
Genius_P, Of met magneten onder je muis. het probleem is dat er grote verschillende krachten op de muis werken

Met lucht druk je em veel te snel op tafel. Wat wel zou kunnen is met magneten. Harddisk magneten bijvoorbeeld hebben een heel klein veld, maar ze zijn wel gigantisch sterk. Toch ooit eens proberen!
Vipertje, Maak je geen zorgen, het glas is echt heel sterk. het breken van knikkers met een nijptang is al heel erg zwaar. Zodra het allemaal op de muis zit met twee componenten lijm sloop je eerder de muis dan de voetjes.