Wanadoo hometime, wie is er blij mee

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-06 21:37
Ok ok ik weet dat het niks toevoegd, maar als een provider slecht is wordt die afgezeken. Ik heb nu een week Wanadoo, en kan altijd inbekleen en de snelheid is prima voor telefoonlijn. Dit lijkt goed te gaan, in ider geval als ze dit volhouden dan doen ze het beter dan superweb. En mijn tel rekening is ineens stuk lager. Nu nog wachten op mxstream en cable

http://specs.tweak.to/6635

Verwijderd

Het is hier ook super nu tegen 8 kb/s aan ISDN.
En continue online, inbellen in 1 keer.

Verwijderd

Op zaterdag 13 oktober 2001 20:56 schreef NiBoR het volgende:
Het is hier ook super nu tegen 8 kb/s aan ISDN.
En continue online, inbellen in 1 keer.
maar de vraag is.. voor hoelang nog :)

Verwijderd

Wanadoo Hometime is nu alleen nog beschikbaar voor analoog gebruik?

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 07:51

ImPrEzA

</breezah> Impreza

hehehe, dat is het nu wel. Maar toen het net nieuw was nog niet. Dus degenen met ISDN die er snel bij waren (waar ik ook bijhoor, het bevalt echt heel goed) hebben het nu WEL met ISDN...

Verbinding is continu aan, opnieuw inbellen na 2 uur automatisch en zo snel, dat zelfs Windows Messenger gewoon aan blijft staan (aangemled)...

}:O [QU|CCC] Cuban Chickenshack Cowz }:O

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

• eXhale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op zondag 14 oktober 2001 00:16 schreef ImPrEzA het volgende:
hehehe, dat is het nu wel. Maar toen het net nieuw was nog niet. Dus degenen met ISDN die er snel bij waren (waar ik ook bijhoor, het bevalt echt heel goed) hebben het nu WEL met ISDN...

Verbinding is continu aan, opnieuw inbellen na 2 uur automatisch en zo snel, dat zelfs Windows Messenger gewoon aan blijft staan (aangemled)...

}:O [QU|CCC] Cuban Chickenshack Cowz }:O
Nou dan heb jij wel heel veel geluk want dan heb jij altijd hetzelfde ip

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
ik ben er trouwens heel blij mee.

en mun pa ook >:)

Verwijderd

KPN-telefoonrekening-online bekijken is stukken prettiger geworden sinds Hometime. Snelheid is ook erg ok ( analoog, schommelt tussen 6.0 & 6.5 ). M.a.w.; ben een tevreden Wanadoogebruiker :P

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op zaterdag 13 oktober 2001 18:08 schreef Stampre het volgende:
Ik heb nu een week Wanadoo, en kan altijd inbekleen
:? :? :?

>:)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-08 07:38

BitByter

Prutst dit forum

* BitByter is 100% tevreden met z'n isdn account ;)

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Triest eigenlijk, dat Casema een snellere dienst levert via een telefoonlijn dan via de kabel !! :(

Met Wanadoo Basic mag je blij zijn als je een hele dag met 6 KB/s kan downen !!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op zondag 14 oktober 2001 01:34 schreef goodriddance het volgende:
KPN-telefoonrekening-online bekijken is stukken prettiger geworden sinds Hometime. Snelheid is ook erg ok ( analoog, schommelt tussen 6.0 & 6.5 ). M.a.w.; ben een tevreden Wanadoogebruiker :P
kijk dat heb ik nou ook, ik durf nu tenminste weer in te loggen :)

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:15
Op zondag 14 oktober 2001 02:51 schreef Sir_Killalot het volgende:
Triest eigenlijk, dat Casema een snellere dienst levert via een telefoonlijn dan via de kabel !! :(

Met Wanadoo Basic mag je blij zijn als je een hele dag met 6 KB/s kan downen !!
Als je in Amstelveen Basic hebt haal je altijd 9 KB/s....gelukkig heb ik ADSL :o

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik werk nu een week of 4 ofzo via Hometime (met ISDN), en de laatste 2 weken is het gewoonweg perfect, altijd in één keer binnen. Daarvoor, voor hun inbelport-uitbreiding, moest je soms wel 400x bellen, maar nu is het allemaal supertop!

Virussen? Scan ze hier!

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Ik ben er ook zéér tevreden over :) En hopelijk blijft dat zo :) :)

enig nadeel is dat ik nu wel errug vaak achter de computer zit :P

hmmz

• AMDFreak
  • Laatst online: 17:03

AMDFreak

Intel is zo..

sjah.. wacht maar totdat je opeens kabel of adsl hebt.. dan zit je er alleen maar achter!

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 13:27 schreef wildhagen het volgende:
Ik werk nu een week of 4 ofzo via Hometime (met ISDN), en de laatste 2 weken is het gewoonweg perfect, altijd in één keer binnen. Daarvoor, voor hun inbelport-uitbreiding, moest je soms wel 400x bellen, maar nu is het allemaal supertop!
Hier sluit ik me volledig bij aan.

Ik hoop alleen dat wij ISDN'ers mogen blijven. Straks komen ze vast weer met een versie alleen voor ISDN en die zal wel weer een stuk duurder zijn...

• AMDFreak
  • Laatst online: 17:03

AMDFreak

Intel is zo..

precies!

Maar waarschijnlijk ga ik over op TweakDSL :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• Emielio|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-08-2018

Emielio|IA

Shit On My Interface

Nou, het bevalt me prima !!! Idd geen gezeik met inbellen... gewoon lekker 1x en that's it... en over de snelheid kan ik ook nie klagen... Alleen wel jammer dat 't alleen die DALUREN zijn :(

Of All The Things I've Lost In Life, I Miss My Mind The Most...

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op zondag 14 oktober 2001 17:44 schreef Emielio het volgende:
Nou, het bevalt me prima !!! Idd geen gezeik met inbellen... gewoon lekker 1x en that's it... en over de snelheid kan ik ook nie klagen... Alleen wel jammer dat 't alleen die DALUREN zijn :(
ook piek is gewoon onbetaalbaar, wees maar gewoon tevreden

• urk_forever
  • Laatst online: 16:05
ik ben er ook erg tevreden mee, alleen in het begin voordat ze de uitbreiding hadden duurde het even voordat je verbinding had, nu gaat het perfect, ik heb een zyxel routertje met een tijdschakelklok dus ik heb ook bijna geen extra verbruik

Nu de laatste paar rekeningen nog betalen daarna krijgen we eens een normale telefoon rekening

Hail to the king baby!

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:13

Sebje

Makelaartje

Ik kan volgens mij wel concluderen dat het goed zit met wanadoo. Weet iemand trouwens of ISDN weer beschikbaar wordt????

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:06

Tachyon

pop the glock

Als het blijft zoals het nu is (ISDN) ben ik zeer tevreden over Hometime. :)
Maar een klein stemmetje in me zegt dat als iets te mooi lijkt om waar te zijn, het dat meestal ook is....
Het stemmetje zegt ook nog dat wij ISDN-ers spoedig gekicked zullen worden en er een halfgare oplossing voor terugkrijgen.... :(

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Verwijderd

Als dat zo is dan sluit ik mijn 56k op de quattrovoxIII >:) en ga ik analoog door het leven.

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 23:22 schreef NiBoR het volgende:
Als dat zo is dan sluit ik mijn 56k op de quattrovoxIII >:) en ga ik analoog door het leven.
ach ik denk dat Wanadoo wat meer geld van de ISDN gebruikers vraagt... en als dat een redelijk bedrag is heb ik dat er wel voor over... (zo tegen de 100 piek ofzo is max)

• Gendji
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-08 17:33
Werkt erg goed op ISDN nu. Telkens in 1 keer ingelogd sinds de veranderingen.

Life Is Not A Journey To The Grave With The Intention Of Arriving Safely In A Pretty And Well Preserved Body, But Rather To Skid In Broadside, Thoroughly Used Up, Totally Worn Out, And Loudly Proclaiming: Wow.... What A Ride !!!

Pagina: 1