onderbouwing:
3Com is gewoon goed, en ik draai hier nu ook al een poosje met zo'n ding
Verwijderd
zelf heb ik een 3com 8poorts switch en werkt super.
deze soms
daar geven ze toch ook al antwoord
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Een 8poorts switch voor 156 piek, een 16 poorts voor 340 piek
ach...in een volgend leven lach je er om!
Verwijderd
Wil je een budget dingetje ga dan prijzen vergelijken.
They made me do it.
volgens mij niet...Op zaterdag 13 oktober 2001 18:10 schreef Smoothy_ het volgende:
effe tussendoor een vraaggie: kan je zo'n switch direct op je Chello modem gooien en vanuit daar naar alle werkstations verbinden? (wat met een hub dus niet kan)
maar daar heb je je oude 486 met freesco voor!
En verder ziten er in die el-cheapo zooi haast altijd dezelfde chipsetjes... dus dat maakt ook weinig uit. Ik heb ook een elcheapo 8poorts 10/00 switch, met van binnen een Realtek chipsetje, en die doet het ook prima. Ik vind dit model van repotec er wat strakker uitzien dan die Target dingen en die switchjes die je bij Gistron kan kopen...
Ik raad een Extreme Networks BlackDiamond 6808 aan.. kost, afhankelijk van de gekozen modules zo'n Fl. 250.000 piek
Wil je een iets sneller model, dan kan je de 6816 nemen
[/geintje]
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
erg blij mee
Verwijderd
Het probleem is alleen, dat ik er niet meer dan 1MB/s door krijg. Lees hiervoor even de topics '100mbit netwerk - max 1mb/s?!' en '2 x 10/100 Mb kaartjes pompen niet meer dan 1 MB/s' op dit forum.
Bij mij ligt het dus waarschijnlijk aan de RealTek 8039A kaart in mijn Linux server (Athlon 660).
Wat ik hiermee wil zeggen is dat het wel leuk is om een 10-100 switch thuis te hebben, maar met goedkope NIC's heb je nog niet echt veel aan. Dan kan je volgens mij net zo goed een 10MB hub kopen.
Anyway succes met jouw uiteindelijke aankoop.
|Specs|
jij hebt het over een switching hub, das volgens mij geen switch.Op zaterdag 13 oktober 2001 17:30 schreef 0siris het volgende:
ik zag dat ze bij RGMcomputers in Uden (en NEE, daar werk ik niet) leuke switches hadden: stalen behuizing, voeding ingebouwd ipv zo'n losse adapter. Kijk maar es bij www.rgmcomputers.nl. De specificaties kun je bekijken op www.repotec.com
Een 8poorts switch voor 156 piek, een 16 poorts voor 340 piekDie 16 poorts is een desktop model, voor -ik meen- 16 piek meer heb je een 19" model.
[topic=52120/1/25]
Verwijderd
Kost iets van 190 piek bij harddata, den haag
Kunt u mijn Domeinnaam renamen??
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Kost iets van 200 nogwat en is echt prima. Deze kan ook 10 mbit en 100 mbit kaarten laten communiceren, en dat doet niet elke hub !
Don't insult me....Op zondag 14 oktober 2001 11:50 schreef admiral het volgende:
jij hebt het over een switching hub, das volgens mij geen switch.
[topic=52120/1/25]
het staat er idd dom, maar tis een switch!