Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35465

Topicstarter
Welk deel van je lichaam zorgt voor liefdes verdriet en hoe kan je er het beste mee omgaan?

Want je hoort mensen heel vaak zeggen dat je emoties uit je hart komen? Maar als ik er over na ga denken dan worden emoties ergens in je hersenen gemaakt. Maar als we nu is precies weten welk deel van je hersenen dit doen. Kunnen we dan geen pilletje maken die ervoor zorgt dat dat gedeelte voor een tijdje uitgeschakeld kan worden? Als je er iets verschrikkel gebeurt is met je vriendin(bijvoorbeeld uit elkaar gegaan). Of is dit niet mogelijk?

En ik vroeg me af wat doen jullie als jullie liefdes verdriet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:18

MaDLiVe

.-Observer-.

leuk hersen-spinsel. Emoties moet je niet onderdrukken zeg ik altijd je kunt ze het beste hun beloop laten gaan en daarna verwerken, hoe naar dit ook mag zijn. Er zijn enkele hersencentra en véél hormonen verantwoordelijk voor emoties, emoties zijn een aaneenschakeling van processen binnen het lichaam, als je met een wonderpilletje je emoties onderdrukt zullen ook veel andere processen in je lichaam worden onderdrukt.

Acceptatie bewijst zich de hardste weg maar uiteindelijk wel de meest leerzame.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Na liefdes verdriet loste ik vroeger altijd op door een ander meisje te nemen. Maar nu ben ik erachter gekomen dat ik nu over 2 andere meisjes nog moet komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Kheb nooit liefdesverdriet :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-06 13:34

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Welk deel van je lichaam zorgt voor liefdes verdriet en hoe kan je er het beste mee omgaan?
Je hersenen, dat lijkt me nogal duidelijk.
Kunnen we dan geen pilletje maken die ervoor zorgt dat dat gedeelte voor een tijdje uitgeschakeld kan worden?
Zeker zijn die pillen er; dit noemen we ook wel harddrugs / verdovende middelen, etcetera. Je kan het zelfs in vloeibare vorm krijgen, zoals alcohol.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27642

mmm zelf weet ik wel dat emoties uit je hersenen komen maar toen ik zelf ontiegelijk lievdes probleem had. (no comment op het hoe en wat maar voor mij was het niet echt lekker)
voelde het toch aan alsof mijn hart (of de plek waar dat ding hoort te zitten) in de fik stond.
klinkt vreemd, klinkt raar, maar was wel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

De meeste van ons kennen dat gevoel, emotie ja....."roept een gevoel op bij elke gebeurtenis". Ik hou van emotie weet je tenminste zker dat je leeft :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27167

Afbeeldingslocatie: http://www.pivage.nl/glitter.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op zaterdag 13 oktober 2001 18:40 schreef Lord Daemon het volgende:

[..]

Je hersenen, dat lijkt me nogal duidelijk.
[..]

Zeker zijn die pillen er; dit noemen we ook wel harddrugs / verdovende middelen, etcetera. Je kan het zelfs in vloeibare vorm krijgen, zoals alcohol.
Ik bedoelde meer 1 tje die enkelt liefdesverdriet uit schakelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:09

Termy

valt er nog wat te fragge?

men neme:

1 pistool
1 kogel (meer kom je toch niet aan toe:))

plaats kogel in magazijn. plaats magazijn in pistool. laad het pistool door. breng pistool naar slaap. haal de trekker over.

voila, liefdes verdriet weg :)

maar ok ff serieus, ik denk niet dat je liefdes verdriet alleen weg kan nemen met een pilletje want ongetwijfeld zijn er zo veel verschillende hormonen bij betrokken dat je door zo'n pil veeeeeeel meer stopzet oid dan je wil...

Termy

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op zaterdag 13 oktober 2001 23:54 schreef Termy het volgende:
men neme:

1 pistool
1 kogel (meer kom je toch niet aan toe:))

plaats kogel in magazijn. plaats magazijn in pistool. laad het pistool door. breng pistool naar slaap. haal de trekker over.

voila, liefdes verdriet weg :)

maar ok ff serieus, ik denk niet dat je liefdes verdriet alleen weg kan nemen met een pilletje want ongetwijfeld zijn er zo veel verschillende hormonen bij betrokken dat je door zo'n pil veeeeeeel meer stopzet oid dan je wil...

Termy
Dit was ik ook al van plan maar zo te horen kan ik dat beter niet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36133

quote:
----------------------------------------------------------------------------
Kunnen we dan geen pilletje maken die ervoor zorgt dat dat gedeelte voor een tijdje uitgeschakeld kan worden?
----------------------------------------------------------------------------

Er zijn een heleboel soorten pillen die depressiviteit tegen gaan die daar speciaal voor gemaakt zijn zonder vervelende bijverschijnselen zoals bij drugs. Dus als je daar naar zoekt zou ik gewoon naar de apotheek gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-06 13:34

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Iedere pil die je emotionele staat verandert verandert per definitie ook je zelf. Dat lijkt mij eigenlijk wel een vervelend bij-effect.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:09

Termy

valt er nog wat te fragge?

Op zaterdag 13 oktober 2001 23:57 schreef Virtual-nobody het volgende:

[..]

Dit was ik ook al van plan maar zo te horen kan ik dat beter niet doen?
das toch niet serieus he?

als je je nu kut voelt en jezelf afmaakt schiet je nog niks op, je bent immers niet van je prob af, je heb er een hele grote bij :) (tenzij je natuurlijk Kyori bent, dan zweef je inter-astraal terug naar de juiste dimensie waarna je na *zweverig woordje* weer op "aarde" bent. 8-) (no offend :P)

Termy

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op zondag 14 oktober 2001 01:37 schreef Termy het volgende:

[..]

das toch niet serieus he?

als je je nu kut voelt en jezelf afmaakt schiet je nog niks op, je bent immers niet van je prob af, je heb er een hele grote bij :) (tenzij je natuurlijk Kyori bent, dan zweef je inter-astraal terug naar de juiste dimensie waarna je na *zweverig woordje* weer op "aarde" bent. 8-) (no offend :P)

Termy
Eigenlijk wel maar dat is een heel ander onderwerp. Gaarne wil ik u verzoeken ontopic te blijven.

LD
is het erg dan om je zelf te veranderen? Of veranderd te worden door een pilletje? ik zelf denk van niet. Je bent immers al heel erg veranderd. Als je al naar je eigen kijkt en je bekijkt hoe je een jaar of tien geleden was. En je vergelijkt dat met hoe je nu bent zie je al een heel verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27642

mmm nee ik vind dat als jejezelf veranderd door pillen ofzo nooit goed kan zijn, je zecht zelf al dat zulke gebeurtenisen je ook veranderen maar is dat niet hoe een mens hoort te veranderen? door de dingen die die mee maakt goed of slecht.
en bij zelfmoord waar ik zelfs ook wel aangedacht heb op somige momenten kwam ik toch altijd op het punt dat ik het mijn ouders en mensen die mij kennen niet aan wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Misschien een te harde definitie, maar ik vind zelfmoord zwak, het ontlopen van verantwoordelijkheden naar buiten toe. Je mag er aan denken maar breng het nooit te uitvoer zonder het te weten kwets je de mensen om je heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24278

Emoties ontstaan in het lymbisch systeem, een deel in het midden van de hersenen. Er zijn manieren om dit te onderdrukken, en die zou ik je niet aanraden: drugs... Deze stimuleren of onderdrukken juist de werking van de neurotransmitters die impulsen overbrengen in de zenuwcellen en dus in je hersenen. Ik heb gelukkig geen verstand van drugs, dus ik kan niet zeggen welke daartegen werkt, maar volgens mij werkt XTC stimulerend, zelfs zo, dat op een gegeven moment de serotonine (is neurotransmitter die bepaalde emoties overbrengt) in je hersenen op raakt, waardoor je zo depri als hell wordt...
Nou ja.. boeieh
Pagina: 1