Toon posts:

Phillips Vesta Pro capture probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt er op of mijn webcam van Phillip (Veste Pro, PCVC680K) niet goed werkt. Je moet in de bijgeleverde software de mogelijkheid hebben om foto's in een resolutie van 800x600 te maken. Nu probeer ik dit in het bijgeleverde Ulead photo express (2.0), maar iedere keer als ik de capture in werking zet geeft hij de volgende fout melding:
ActiveMovie system error: Interfacewordt niet ondersteund..

/me weet niet meer wat hij moet doen :'(

Verwijderd

Topicstarter
iemand?

Verwijderd

Op zaterdag 13 oktober 2001 18:12 schreef boffers het volgende:
iemand?
zo te zien niet ;)

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:31

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

jawel, ik zal het uitleggen: de software zuigt hard! ik heb em ook. zoek andere capture software ervoor, enige oplossing

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-06 19:01
Heb dit ding net gekocht bij de AH voor 50 piek. Enige suggesties voor goede capture software?

Zijn er al drivers voor WinXP of werkt de Win2k update ook onder WinXP?

• violator_
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 01:18
gewoon vestawebupdate15.exe downloaden van http://www.pc-cameras.philips.com .. dna wordt de Twain driver ook geinstalleerd en kan je die plaatjes grabben ...

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dat zal ik proberen!

Verwijderd

Topicstarter
In het zelfde programma krijg ik ook nog dezelfde foutmelding.. Of moet ik de capture mogelijkheid ergens anders gebruiken?

• violator_
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 01:18
Probeer es met photoshop of Imaging (start->programs->accessories->imaging). Moet op zich wel werken.

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Jep, gedaan. Wanneer ik een nieuwe afbeelding inporteer wordt er een nieuw venster geopend (viewfinder philips pc camera) maar deze loopt iedere keer vast..

Ik weet niet waar dit aan kan liggen :? Ook als ikd an op het knopje van de camera druk, gebeurt er maar niets :'(

please help
Pagina: 1