Kennen jullie wat aziatische sites en/of merken, waaruit ik mijn inspiratie kan halen. Want voor mij zijn ze heel moeilijk te vinden. Ik moet een site ontwerpen voor een chinese restaurant... Mag alles zijn. Alvast bedankt voor de suggesties.
Verwijderd
nou als je er wat aan heb.......
www.shift.jp.org
das n japans e-zine..
heb je denk niet veel aan... maar is wel aziatisch....
tip:
ga naar de bieb voor n boek over china
www.shift.jp.org
das n japans e-zine..
heb je denk niet veel aan... maar is wel aziatisch....
tip:
ga naar de bieb voor n boek over china
Verwijderd
Sony, Nintendo, Mazda, Dragonball Z 
Ik wil hiermee alleen ff duidelijk maken dat het echt niet moeilijk is om Aziatische dingen te vinden, search eens op google..
misschien kan je de site versieren met chinese karakters, draken, tempels..
Ik wil hiermee alleen ff duidelijk maken dat het echt niet moeilijk is om Aziatische dingen te vinden, search eens op google..
misschien kan je de site versieren met chinese karakters, draken, tempels..
Bedankt! Ik hoefde alleen een beetje op weg geholpen te worden! 
Maar ik bedoelde eigenlijk sites in oosterse stijl. Dat zie je echt weinig.
Verwijderd
dus moet je naar de bieb voor n boek over chinaOp zaterdag 13 oktober 2001 17:46 schreef Cool_Duck het volgende:
Bedankt! Ik hoefde alleen een beetje op weg geholpen te worden!
enne nu ben je wel op weg geholpen.. maar alle voorbeelden waren japans.. en niet Chinees, das n HEEL groot verschil...
Das waar, maar dat merken ze niet.Op zaterdag 13 oktober 2001 18:13 schreef denki_akira het volgende:
[..]
maar alle voorbeelden waren japans.. en niet Chinees, das n HEEL groot verschil...
Verwijderd
ow zijn t dan van die nep-chinezen?Op zaterdag 13 oktober 2001 18:14 schreef Cool_Duck het volgende:
[..]
Das waar, maar dat merken ze niet.
links: zhongwen.com... kijk daar eens...
maar als je nou echt wat wil zoeken, probeer dan gewoon een ...punt-pagina.nl
china.pagina.nl, euh, japan.pagina.nl, azie.pagina.nl...
ik doe maar een gooi
maar als je nou echt wat wil zoeken, probeer dan gewoon een ...punt-pagina.nl
china.pagina.nl, euh, japan.pagina.nl, azie.pagina.nl...
ik doe maar een gooi
Leeg - Sinds 20180907
Ik betwijfel of je op Internet succes zult hebben. Hoeveel van de Nederlandse sites zijn echt "Nederlands" qua uitstraling? Amerikaanse sites lopen niet echt over met cheeseburgers. Meeste sites zijn gewoon Internet vormgeving, zo zal het ook wel zijn met chinese sites denk ik zo.
Zoals gezegd zoek naar Chinese boeken of zoek naar sites over de CHinese cultuur specifiek. Ik zou niet zomaar Chinese karakters gaan neer kwakken want voor je het weet staat er ergens, wie die eet zal een pijnlijke langzame dood sterven. Niet erg aardig voor de kok
Zoals gezegd zoek naar Chinese boeken of zoek naar sites over de CHinese cultuur specifiek. Ik zou niet zomaar Chinese karakters gaan neer kwakken want voor je het weet staat er ergens, wie die eet zal een pijnlijke langzame dood sterven. Niet erg aardig voor de kok
|{ brrr }] |
ja! ik ga een site maken met klompen, kaas en koffieshops. Plus een plaatje van Red-Light district...nieuwe stijl introduceren..en we noemen het:Op zaterdag 13 oktober 2001 19:22 schreef Yellow het volgende:
Hoeveel van de Nederlandse sites zijn echt "Nederlands" qua uitstraling?..
klompen-kaas-steelo
"You're only as good, as what you did last week."
Jij hebt gelijk!Op zaterdag 13 oktober 2001 19:22 schreef Yellow het volgende:
Ik betwijfel of je op Internet succes zult hebben. Hoeveel van de Nederlandse sites zijn echt "Nederlands" qua uitstraling? Amerikaanse sites lopen niet echt over met cheeseburgers. Meeste sites zijn gewoon Internet vormgeving, zo zal het ook wel zijn met chinese sites denk ik zo.
Pak hun menu kaart er eens bij.
Die heb ik niet. Ik heb alleen hun oude site die ik moet redesignen. Aan de oude site heb ik niet veel omdat ze van een redesign verwachten dat de nieuwe design de oude vele malen overtreft! Das ook de bedoeling. Dus ik moet met iets innovatiefs komen.Op zondag 14 oktober 2001 14:47 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
Pak hun menu kaart er eens bij.
Verwijderd
dat niemand daar eerder op is gekomenOp zondag 14 oktober 2001 17:39 schreef 2 het volgende:
Lijkt me dat je het beste idee krijgt door het restuarant zelf eens te bekijken.
Als je echte chinese sites zoekt moet je bij altavista eens als zoekterm domain:cn intikken. Ik kreeg 2.676.823 hits. En allemaal restaurants, echt waar!
Pagina: 1