wat gebeurt er als je dat knopje waar (bij mij)230 volt staat op 115 volt zet??
gaat er dan een verzekering in je voeding kapot??
gaat er dan een verzekering in je voeding kapot??
Verwijderd
Verwijderd
heb het dus wel gedaanOp zaterdag 13 oktober 2001 16:44 schreef CheapAss het volgende:
Ik zou het niet doen als de stekker erin zit. Dan krijg je een knal. en dan kan je wel doei zeggen
Ik heb echt een hele goeie PC.
Verwijderd
ik weet niet wat jij in je voeding hebt zitten maar er zit geen verzekering in hoorverzekering in je voeding kapot??
Laat maar.. .
Verwijderd
haha compaq voeding jij bent de lulOp zaterdag 13 oktober 2001 16:47 schreef scipot het volgende:
[..]
heb het dus wel gedaan![]()
en zoals je zei kwam er een knal.
shit man, wie weet waar ik een compaq voeding kan krijgen?
En voor hoeveel?
Verwijderd
sorry was ff weg,Op zaterdag 13 oktober 2001 16:58 schreef Fire69 het volgende:
Welk model van compaq heb je, misschien kan ik wel effe checken wat het moet kosten?
hehe,Op zaterdag 13 oktober 2001 16:53 schreef IceFlame het volgende:
[..]
het is een ZEKERING geen verzekering!
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
HEy man praat niet zomaar,Op zaterdag 13 oktober 2001 21:46 schreef LiquidSilver het volgende:
Jong, je bent wel ERG dom zeg!!!!
![]()
Vraagt ook nog gewoon of 't kan en dan doet íe 't toch!
Idioot. Zels als íe uitstaat gaat íe nog kapot daarvan. ERG slim jongetje. En die dingen zijn ook nog duuuurrrr ja.
Verwijderd
weetje, ik denk dat alleen mijn voeding kapot is, want ik had mijn voeding geopend daarna een andere zekering erin gedaan en die knalde ook. denk dat er niks met de andere onderdelen zijn gebeurt.Op zaterdag 13 oktober 2001 21:53 schreef Pierce21 het volgende:
Sjonge jonge hee... Hoe STOM kan je zijn... Ongeloofelijk zeg...![]()
Ik hoop voor je dat alleen je voeding nu kapot is, de kans bestaat namelijk ook dat de rest van je pc (moederboard o.a.) ook een opsodemieter heeft gehad.. Nou, als je dan een hoop Compaq onderdelen moet gaan vervangen dan gaat 't je helemaal een hoop poen kosten, kan je 'm net zo goed weglazeren....
Verwijderd
hahahahahahahah jeeeezus wat een bak hahahahahaha hahahahaa ik ben stoned, maar JIJ ?? jeeezushahahahahahah letterlijk roflpimp hahahahahahOp zaterdag 13 oktober 2001 16:47 schreef scipot het volgende:
[..]
heb het dus wel gedaan![]()
en zoals je zei kwam er een knal.
shit man, wie weet waar ik een compaq voeding kan krijgen?
En voor hoeveel?
hmm, het is gewoon een pc die iedereen ging gebruiken, was best oud, 3 jaar ofzo.Op zaterdag 13 oktober 2001 22:42 schreef edwinx het volgende:
Waarschijnlijk is t de pc van z'n papa... die zalzijn!
Verwijderd
Ik hoop dat je pa de adapter heeft opgeborgen!Op zaterdag 13 oktober 2001 22:49 schreef scipot het volgende:
[..]
maar heb nou als vervanger een laptop
Tuurlijk joh, ik snap ook niet waarom ik zo 'dom' bezig ben geweest.Op zaterdag 13 oktober 2001 22:57 schreef edwinx het volgende:
[..]
(joh ff lachen mag toch wel?)
And The Only One
Verwijderd
Verwijderd