Toon posts:

[koeler]goedkope proc.koeler op moederbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
bij de socket is een lipje afgebroken waardoor ik mijn normale proc.koeler er niet meer op kan zetten, nu heb ik een abit kt7a en daarop zitten gaten voor bevestiging van een koeler.
kan iemand mij een typenummer geven, ik wil het graag zo goedkoop mogelijk houden.

thanx

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
kanje niet de buitenste lipsje gebruiken ( en dan een orbje kopen ? )

Verwijderd

De Alpha PAL8045T wordt met schroeven door de mobo heen vastgemaakt, kost je grofweg fl.125,- maar je hebt dan meteen wel de beste CPU-cooler op dit moment :P

Verwijderd

Topicstarter
enig idee dan waar je die Alpha PAL8045T kan halen

Verwijderd

Op zaterdag 13 oktober 2001 16:28 schreef Neelsjan het volgende:
enig idee dan waar je die Alpha PAL8045T kan halen
Mid-oktober bij OC-Shop verkrijgbaar, dat is dus volgende week al!!! :9~ :9~ :9~

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 oktober 2001 16:31 schreef Nebuchadnezzar het volgende:

[..]

Mid-oktober bij OC-Shop verkrijgbaar, dat is dus volgende week al!!! :9~ :9~ :9~
kijk, das dus wel mooi alleen kan wil ik hem eik maandag ergens halen, ik zie trouwens in je onderschrift staan dat je hem al hebt, of staat het gewoon vast dat die er over maximaal 2 weken vast inzit? :P

Verwijderd

Hij is al te koop in het buitenland. Aangezien ik nu een Silverado op me CPU heb, kon ik er wel even op wachten. Maar inderdaad, volgende week verwacht ik 'm binnen te krijgen :P

Verwijderd

Topicstarter
iemand nog een andere processor die, op de in topic beschreven manier wordt vastgezet????

Verwijderd

Jawel, de Swiftech MC462 wordt op dezelfde manier bevestigd, maar deze is fl.100,- duurder dan de Alpha :)

Verwijderd

Topicstarter
tering das wel erg duur, en p4 koelers passen neem ik aan niet.....Kut, ik moet er maandag 1 hebben, goedkoop pffff

Verwijderd

Tja, goede koelers zijn nou eenmaal gewoon duur ;) Voor de rest ken ik geen CPU-coolers meer die op deze manier worden bevestigd. Andere Tweakers misschien, anybody :?

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
* ubermaestro heeft het ook zo ver gekregen dat z'n lipje was afgebroken |:(

Ik heb zelf gewoon aan de ene kant dat clipje vastgezet en andere ander (kapotte) kant en touwtje gespannen en dat zit nu best redelijk stevig vast

Een orbje of alpha/swiftech zat ik zelf ook al aan te denken

Verwijderd

Thermaltake Dragon Orb 3 gebruikt alle 6 de tabs rondom je socket. Taisol HSF's ook(meeste zeker). Ik weet alleen niet of die hier in Ned verkrijgbaar is.

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:28
mijn lipjes zijn ook afgebroken :-( en ik heb geen gaten in mijn mobo :-(

ik heb mijn case nu platliggen en de dragon orb ligt er gewoon op, koelt niet veel slechter

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 00:23 schreef Skuzz het volgende:
ik heb mijn case nu platliggen en de dragon orb ligt er gewoon op, koelt niet veel slechter
Euh, even off-topic, maar hoe doe je dan CD's in je CD-ROM om af te spelen :?

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 00:23 schreef Skuzz het volgende:
mijn lipjes zijn ook afgebroken :-( en ik heb geen gaten in mijn mobo :-(

probeer eens om de lipjes vast te lijmen met patex secondenlijm.

Bij mij is het zo gelukt om mijn koeler weer normaal te kunnen bevestigen en ik kon het mobo oppakken aan de koeler zonder dat deze lost raakte
msi k7t pro2 En het was een spire orb like.
Verder is er nu ook een "opzet socket" zie oc-shop
Pagina: 1