Toon posts:

v7700 pro deluxe video in

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn probleem is het volgende: Wanneer ik met asus live of virtualdub mijn video wil bekijken trilt het beeld heel erg!!
Ook heb ik geen geluid erbij!
Ik heb mijn video aangesloten via de Svhs kabel.
Ik snap er niets van wat ik hier aan kan doen.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Alvast hartelijk dank

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:09

Acid_Burn

uhuh

kijk eerst eens (met asuslive) of je input signaal wel op PAL-BGHI staat. Opname van het geluid kan je regelen in de opnamemixer. Dubbelklik op je speakertje in je systemtray. Kies opties->eigenschappen. Zet de keuze op opnemen en klik op ok. Nu heb je de opname mixer. Zorg dat er onder het kanaal wat je wilt opnemen een vinkje staat (meestal line in).

Dat zou het moeten zijn.

[edit] zag ineens dat je niet aan het opnemen bent. SVHS kabel transporteerdt alleen maar beeld en geen geluid. Dus je geluid van je videorecorder/camera moet je nog even appart aansluiten op de line in van je videokaart

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt hoor!!
Van dat geluid begrijp ik wel maar ik heb hem voor beeld op
PAL-BGHI staan.
Ik heb ook de andere Pal formaten geprobeert maar het blijft trillen als een gek???
Ook als ik geen video afspeel maar alleen televisie beeld!

Verwijderd

Topicstarter
Om nog even op het geluid ook terug te komen,
op de asus v7700 pro deluxe zit maar 1 ingang en dat is de svhs ingang.

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:09

Acid_Burn

uhuh

ik heb de GTS deluxe :) is voor de rest hetzelfde als de pro qua aansluitingen. Als je een composite aansluiting hebt op je bron kan je proberen met dat verloopkabeltje (ene kant een gele tulp, andere kant een SVHS) wat je erbij hebt gekregen het met een composite signaal te proberen. Als ik mijn JVS camera via SVHS aansluit doet ie ook vreemd. Met composite signaal gaat het wel goed.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• earthforce
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-06 19:43

earthforce

hmmm vandaag maar ff niet :)

Kroetie,
Sinds korte tijd heb ik ook deze asuskaart. Ik heb hetzelfde probleem in de live-stand. Wanneer je de resolutie maximaal zet is het beeld goed !! Echt waar. Bij het opnemen via de capture-stand heb je ook dat irritante trillen. De gemaakte opname is echter trillingsvrij !!
Wanneer je die opname echter goed bekijkt zul je zien dat het beeld af en toe een hikje of zoiets geeft. Dat is natuurlijk ook niet goed. Ken jij dit probleem en wat heb je hier aan kunnen doen.

Groeten Van Leo
Op zaterdag 13 oktober 2001 16:02 schreef kroetie het volgende:
Hallo,

Mijn probleem is het volgende: Wanneer ik met asus live of virtualdub mijn video wil bekijken trilt het beeld heel erg!!
Ook heb ik geen geluid erbij!
Ik heb mijn video aangesloten via de Svhs kabel.
Ik snap er niets van wat ik hier aan kan doen.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Alvast hartelijk dank

...

Pagina: 1