Hallo,
Ik heb een script in PHP geschreven die automatisch nummers met audiogalaxy gaat downloaden. De namen staan in een file met hier nog wat troep er omheen.
voorbeeldje van file:
de file die zorgt dat de troep er omheen weg wordt gehaald en zodat er per regel alleen een mooie titel en artiest overblijft is:
Hij geeft dus aan de functie ag_leech telkens perfect de zoekstring mee waarop audiogalaxy moet zoeken en waar hij dus het eerste result moet gaan downloaden met de satalite.
Dit doet hij ook maar na 4 nummers in de wacht te hebben gezet geeft ie de volgende melding:
"Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in C:\apache\htdocs\ag.php on line 45"
MIJN VRAAG: is het zo dat als je een functie aanroept hij er maximaal 30 seconden over mag doen voordat hij een antwoord heeft en een error geeft? Ik heb namenlijk al geprobeerd om tussen de aanroepen 15 seconden tijd te plaatsen maar dit gaf het zelfde resultaat...
Iemand enig idee?
Thanx people!
Ik heb een script in PHP geschreven die automatisch nummers met audiogalaxy gaat downloaden. De namen staan in een file met hier nog wat troep er omheen.
voorbeeldje van file:
code:
1
2
3
4
5
6
| Filmpalast - I Want You (Brother Brown Remix) ( Hope HOPE027 ) 12" fl 23,90 / 10,85 Mox Funkryders - Woman Of Angels ( Manifesto FESX87 ) 12" fl 23,90 / 10,85 Mox Hard Beat - Ep 18 ( Nukleuz NUKP0348 ) 12" fl 23,90 / 10,85 Mox James Holden - One For You (Brancaccio Remix) ( Silver Planet 6717898 ) 12" fl 23,90 / 10,85 Mox James Holden - One For You ( Silver Planet 6717896 ) 12" fl 23,90 / 10,85 Mox Jamnesia - Reset ( Idj IDJ18Tuk ) 12" fl 23,90 / 10,85 Mox |
de file die zorgt dat de troep er omheen weg wordt gehaald en zodat er per regel alleen een mooie titel en artiest overblijft is:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| <? include("ag.php"); // bestand met titels: $bestand=file("list.txt"); $regel = "iets"; $nummer = "0"; // session ID die je krijgt van audio galaxy $sid = "356c9343c9fe96a63511c96cf20"; while (!($regel == "")){ $nummer++; $regel = "$bestand[$nummer]"; $regrule = "(.*)(\()"; if (eregi ($regrule, $regel, $out)) { echo "$out[1] <BR>"; // de aanroep naar het leech script wat de file in // de que zet zodat ie gaat downloaden leech_ag($out[1], $sid); } } ?> |
Hij geeft dus aan de functie ag_leech telkens perfect de zoekstring mee waarop audiogalaxy moet zoeken en waar hij dus het eerste result moet gaan downloaden met de satalite.
Dit doet hij ook maar na 4 nummers in de wacht te hebben gezet geeft ie de volgende melding:
"Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in C:\apache\htdocs\ag.php on line 45"
MIJN VRAAG: is het zo dat als je een functie aanroept hij er maximaal 30 seconden over mag doen voordat hij een antwoord heeft en een error geeft? Ik heb namenlijk al geprobeerd om tussen de aanroepen 15 seconden tijd te plaatsen maar dit gaf het zelfde resultaat...
Iemand enig idee?
Thanx people!