Toon posts:

MSI Lite = MSI K7T Turbo?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Vandaag een nieuw moederbord gekocht...een MSI nogwat Lite..maar op mn bon staat dat het een K7T Turbo "moet" zijn...dit klopt niet he? voor 329 gulden..die lite staat voor 219 in de pricewatch iig..wat zal ik doen?

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
uuhhh terug natuurlijk

Verwijderd

teruggaan naar de winkel en vragen hoe wat etc.

Verwijderd

Topicstarter
terug met het moederbord? of zal ik hem gewoon houden?

Verwijderd

Topicstarter
tussen de turbo en lite..is dat een groot verschil? ik vraag het hier effe..heb geen zin om te zoeken..:)

Verwijderd

Op zaterdag 13 oktober 2001 15:44 schreef Vegan het volgende:
tussen de turbo en lite..is dat een groot verschil? ik vraag het hier effe..heb geen zin om te zoeken..:)
Lijkt me dat daar wel een verschil tussen is... hoe groot weet ik niet. Maar als je denkt dat je 110 piek teveel hebt betaald is teruggaan naar de winkel wel een goed idee.. behalve natuurlijk als de prijs uit de pricewatch van een andere winkel was en een Lite gewoon zoveel koste bij die winkel, dan heb je gewoon niet genoeg research gedaan voor je hem kocht!

Verwijderd

Het verschil is één PCI slot minder (5 ipv 6), niet overklokbaar vanuit het BIOS en geen extra diagnostisch programma. Het prijsverschil zou zo'n 30 gulden moeten bedragen (Lite 3,- goedkoper dus).

PS: MSI 6330 Lite moet ongeveer 300 gulden zijn en de MSI 6330 K7T Turbo ongeveer 330 inderdaad.

Verwijderd

Topicstarter
op 't bord zelf staat wel dat het een k7t turbo ver.3 is..effe met de winkel gebeld..en het is gelukkig ok!
Pagina: 1