Toon posts:

Visual Studio

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik mag op mijn school geen software installeren vanmezelf.
Daarvoor wil ik graag Visual Studion c++ :7 op cd zetten zodat ik het van cd af kan starten en gewoon gebruiken.
We gebruiken nu Djgpp en dan volgens mij ook nog de shareware versie :r . Daarom wil ik mun eigen compiler gebruiken.

Maar ik heb al geprobeert om de 3 mapje's op cd te zetten maar dan krijg een error als ik een .exe wil bouwen.

"ERROR BY SPAWNING cl.exe"

Is er een mogelijkheid dat je Visual Studio c++ op cd kan installeren doormiddel van een brandprogramma? (lijkt me onwaarschijneljk maar toch).

Zijn hier speciale manieren voor?
Iemand suggesties?

Verwijderd

Topicstarter
Heeft nou niemand een idee? :'(

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zaterdag 13 oktober 2001 16:28 schreef Iznogoud het volgende:
Heeft nou niemand een idee? :'(
Misschien zo'n USB-HDD kopen :?
Kweet niet hoe groot de bestanden zijn maaris optie :)

Defunctus Deo Juvente

Verwijderd

visualstud heeft verschrikkelijk veel registry settings nodig om goed te kunnen werken, kortom ik geef je heeeeeeel erg weinig kans dat je dit werkend krijgt..maar wat is er mis met Djgpp dan?

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het er niet uit zien. Hij geeft een error aan terwijl er helemaal geen fout in zit en bij een ander doet ie het wel weer. (Tis een shareware versie)

Het loopt allemaal niet zo vloeiend wil je hem afsluiten dan loopt de pc vast :r:r:r

Ik gebruik zelf Visual Studio C++ thuis en die bevalt me perfect. Ik heb nu hem wel werkend maar of hij krijgt die error of ik krijg een dll error. In VS C++ kun je zien wara hij alles neerzet dat zijn die 3 mapje's plus wat in command en in de windows map. Maar ik wil gewoon het hele programma drijend vanaf een schijfje hebben iemand enig idee hoe?

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zaterdag 13 oktober 2001 16:43 schreef Iznogoud het volgende:
Ik vind het er niet uit zien. Hij geeft een error aan terwijl er helemaal geen fout in zit en bij een ander doet ie het wel weer. (Tis een shareware versie)

Het loopt allemaal niet zo vloeiend wil je hem afsluiten dan loopt de pc vast :r:r:r

Ik gebruik zelf Visual Studio C++ thuis en die bevalt me perfect. Ik heb nu hem wel werkend maar of hij krijgt die error of ik krijg een dll error. In VS C++ kun je zien wara hij alles neerzet dat zijn die 3 mapje's plus wat in command en in de windows map. Maar ik wil gewoon het hele programma drijend vanaf een schijfje hebben iemand enig idee hoe?
Zo'n USB-HDD is dan toch DE oplossing :?

Defunctus Deo Juvente

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:03
Dan mis je nog die registry-settings.
Ik geloof niet dat dat echt goed gaat werken hoor.

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:03
Dan mis je nog die registry-settings.
Ik geloof niet dat dat echt goed gaat werken hoor.

Koop anders een laptop en installeer het daar op. :)
Wel een dure oplossing, maar het werkt wel.

Verwijderd

Apart dat de school niet voor een fatsoenlijk programma zorgt.

Misschien knoppix??

• SyncMaster
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 08:55
Visual studio zal je toch echt volledig moeten installeren hoor. Je kan misschien een laptopje kopen of lenen?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

yunky_ welkom op GoT :)

Aardig dat je meedenkt, maar ik ben bang dat de topicstarter ondertussen misschien al wel wat heeft gevonden of zelfs al is geslaagd na twee jaar ;)

En Knoppix is zeker wel een idee ja (en dan natuurlijk compileren voor *nix ipv Win32 :P ). Of een andere Win32 compiler. Je zou zelfs een virtual machine of terminal services kunnen gebruiken :P

Voordat mensen niet door hebben dat dit 2 jaar oud is en reacties gaan geven op eerdere opmerkingen, sluit ik dit topic - maar ik hoor het graag als iemand er verder over wilt discussieren en dan zet ik het wel weer open :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.