R. Alert I: idem dito, erg strakke soundtrack. Opzwiepend (Hell March!).
T. Sun: baggermuziek, totaal niet opvallend. Afknapper.
R. Alert II: mwoh, aantal goede nummers, aantal slechte. Flashback naar RA I (nieuwe Hell March!).
EbfD: apart, maar niet echt een topper.
De beste RTS muziek is nog altijd die van Total Annihilation
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
Internet deed een beetje gek
Verwijderd
TD: Hele goede muziek, de muziek CD die ik kreeg erbij kreeg speel ik nog regelmatig afOp zaterdag 13 oktober 2001 14:59 schreef webkabouter het volgende:
Wat vinden jullie van de muziek van de spellen
CNC Tiberian Dawn (1)
CNC Tiberian Sun (2)
CNC Red Alert
CNC Red Alert II
Emperor Battle for dune
TS: Niet echt geweldig, maar ze dragen wel bij aan de sfeer.
RA: Nooit gehoord, alleen de Hellmarch: ERG goed
RA2: mwah... wel aardig, maar het kan stukken beter.
Emperor: ook wat matigjes
JaDe maker van die muziek heet toch Frank Klepacki ofzoiets?
Maar de hellmarsch van RA1 blijft et beste...
Signature?
Verwijderd
Gister nog even gechecked.. CNC is alweer 5 jaar oud ongeveer
Verwijderd
Het is vast wel te vinden op Morpheus(Kazaa)/WinMX/enz.Op zondag 14 oktober 2001 17:34 schreef webkabouter het volgende:
Leuk om te horen dat er meer menen zijn die het toffe muziek vindenals ik de kans kreeg om die persoon te ontmoeten bij westwood zou ik het meteen doen
Gister nog even gechecked.. CNC is alweer 5 jaar oud ongeveerwat vliegt de tijd toch voorbij. Weet iemand btw waar ik de muziek van CNC kan vinden op het Inet?
Als ik een snellere verbinding had, had ik wel ff mp3s gemaakt van m'n C&C CD (staan ook wat 'remixes' op) en ze geupped
Owja... er is een .mix plugin voor Winamp, daarmee kan je de muziek afspelen en dus omzetten in WAV (met de DiskWriter plugin), en dan kan je ze weer converten naar mp3
[edit2]
Ik kan de URL van die plugin zosnel niet vinden, maar als je hem wilt hebben, kan me gerust mailen (m'n adres staat in m'n profile)
btw, de plugin kan alleen de muziek van RA en TS afspelen
[/edit2]