Toon posts:

Counter strike flipt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik draai zowel win2k als winme en op geen van beide draait counterstrike naar behoren.. versie 1.0.0.3 b.t.w.
in winme lopen de menus helemaal in elkaar over en kan ik geen hogere resolutie dan 800x600 draaien. Bij win2k versprinkt het menu in de linker hoek bovenin van me beeldscherm met een grote van ongeveer 1/4 van het beeldscherm.. bij zowel win2k als winme draait CS echt ongelooflijk kut als ik door de rook van rookbommen heen moet lopen.
wie heeft dit probleem ook, en zijn hier oplossingen voor????????????

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:00

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

en je hebbun geforce 2? hmmz ligt aan je 3d lijkt mij

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Smokegrenades ZIJN ook kut :)

Maar wat voor hardware heb je, en d3d of opengl?

Verwijderd

Topicstarter
d3d heb ik ingesteld.. maar dat moet toch ook voor een geforce 2 mx.

en btw.. waarom hij die rook niet kan verwerken.. ik denk dat mijn kaart daar in principe snel genoeg voor moet zijn.]

heb het ook op 4 andere pc's getest.. allemaal een geforce achtige kaart. en ze flipten allemaal op dezelfde manier..
b.t.w de tnt2 van mijn broertje ook.

• IceStorm
  • Nu online

IceStorm

Rookbommen in CS zijn gewoon te complex. Ik heb er ook last van terwijl ik 100 fps wel haal :).
D3D suckt met HL engine dus ga maar op OpenGL over ;)

Verwijderd

Topicstarter
heb nu idd opengl aan gezet .. stoort nog steeds een beetje maar loopt al stukken beter.. het probleem met het menu is nog steeds niet opgelost

• IceStorm
  • Nu online

IceStorm

Menu problemen zou ik aanraden om heel HL weg te gooien en opnieuw te installen :)

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
dat het menu zo door elkaar loopt en 1/4 van het beeld bezet werd bij mij opgelost door in opengl te draaien ipv d3d
maar zo te zien heb je dat ondertussen ook :?

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Topicstarter
w8 ff.. ik heb nu opnieuw opgestart. en het menu probleem is nu ook verdwenen.. rook probleem zo goed als opgelost. heeft er nog een klein beetje moeite mee maar ja je kan niet alles hebben.

bij mijn broertjes pc.. tnt2 kaart wil opengl niet werken.. hij zegt dat ie dat niet ondersteunt.. moet ik dan opengl setup uitvoeren.. (dat programma dat op de sof cd staat bv)

Verwijderd

waar kan je eigelijk deze mod downloaden :?

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
Op zaterdag 13 oktober 2001 16:51 schreef arko19 het volgende:
waar kan je eigelijk deze mod downloaden :?
www.counter-strike.net

en ik draai opengl en smoke grenades doen het nog steeds kut :(

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Op zaterdag 13 oktober 2001 16:58 schreef ubermaestro het volgende:

[..]

www.counter-strike.net

en ik draai opengl en smoke grenades doen het nog steeds kut :(
probeer ook eens Day Of Defeat of Firearms. Beide zijn kewl. Of Worms in half-life versie, das ook wel lachuh

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

max_smokepuffs 0
dat scheelt met rook granaten

hallo

Verwijderd

ehhh welke moet je downloaden ??? de retail ofzo ?

• Thabone
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-02-2021
zelf had ik problemen met videokaart geforce mx400 omdat ik had zitten kloten met de drivers. dan weer een nieuwe driver instaleren en omdat ik d8 dat het niet goed was toch maar doe oude er weer overheen. quake wou niet meer starten en f22 deed vet raar. alles eraf gehaald van nvidia drivers en toen orginele geinstaleerd, was het wer goed. geen idee of dat bij jou zal helpen. :+

AMD Athlon 3200,Nvidia 7800GS AGP,1024mb 400mhz, WinXP

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 09:54 schreef arko19 het volgende:
ehhh welke moet je downloaden ??? de retail ofzo ?
je moet de MOD/add-on versie downloaden.
wat betreft dat menu probleem: een manier om dat enigzins te fixen is terug gaan naar het menu en "resume game" aan te klikken... het is dan weg...

een re-install hielp bij mij niet :(

Verwijderd

bedankt ;)

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
Weet iemand nu hoe ik dat probleem met die smoke grenades oplos, ik draai opengl en alles draait altijd vloeiend (100 fps) maar bij die granaten krijg ik nog steeds dikke mouselag en fps van 20 ofz :( andere die ik ken met een gf2 hebben dit probleem weer nie :?

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-11 18:33

bAdmuTs

mAzE

Bij smoke moet je dan ff je aantal sprites (ofzoiets) naar beneden zetten, heb je er geen last van. En BTW D3D :( Zuigt flink, OPENGL ROELEERT >:)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 17:14
Lol bij smoke heb ik alleen een beetje nevel. Dat heb ik met een tweakje (legaal) in mijn config ingesteld :D
Pagina: 1