HX08 ism P4

Pagina: 1
Acties:

• JSI
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 09:19
Wie heeft er een HX08 van Aopen met een P4 draaien?

Ik vroeg me af of ik een speciale voeding moet kopen voor een extra voedingsdraadje voor een P4 MB.

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
In de kast zal het wel passen, maar de voeding is het probleem, ik zelf heb geen p4 compatible voeding, maar de nieuwere versies hebben die geloof ik wel, maar ik dacht dat het met een beetje knutselen ook wel mogelijk was :)

Verwijderd

Klopt. De nieuwe ladig heeft iig wel een P4 stekkertje. Ik kan me zo snel niet meer herinneren of m'n voeding van m'n HX08 van December 2000 dat stekkertje ook al had.

Ik kan het niet controleren. Ik heb er nu een Enermax in hangen. Met stekkertje.

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Ik heb 2 HX-08'en... eentje is van de nieuwe lading, die haaft dus zo'n 12v aux stekekrtje voor de P4, die eerste HX-08 heeft dat stekkertje dus niet...

Als ik het me goed herrinner had ik die eerste kast gekocht in begin 2000, dus dat is eik ook wel logisch dat die er toen nog neit aanzat ;)
Maar ik heb dus geen flauw id vanaf wanneer ze er aan zitten :)

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:39
meeste P4 mobo's hebben ook gewoon de mogelijkheid om een normale 5 pins voeding connector erop aan te sluiten ipv dat speciale extra kabeltje.