Hallo,
Heb een
AMD 1400@1540 ( dragon orb 3 copper base 7200 rpm )aka the Jet Engine
MSI KT7 266 met 512 Ram
Gainward GF2 Pro 450 ( enhanced modus )
Sb Live 5.1
NE2000 10MB netwerk kaart
Zoals je ziet ben ik aan het overclocken geslagen, heb de FSB op 140 en de multiplier op 11. Echter als ik de FSB nog meer ophoog is het afgelopen. Nu vraag ik me af de FSB heeft een ook effect op de PCI bus. Zou ik de conclusie mogen trekken dat een of meerdere van de PCI kaarten het niet meer trekt ? Heb op de gainward DDR chips all heatsinks geplakt. En kan me indenken dat die NE2000 kaart het niet trekt zou een 3Com beter presteren ?
Oh en de CPU wordt zo'n 48 onder full load, United Devices Cancer program
Indien jullie nog meer tips hebben om de mhz omhoog te krijgen laat het me weten.
Night
Heb een
AMD 1400@1540 ( dragon orb 3 copper base 7200 rpm )aka the Jet Engine
MSI KT7 266 met 512 Ram
Gainward GF2 Pro 450 ( enhanced modus )
Sb Live 5.1
NE2000 10MB netwerk kaart
Zoals je ziet ben ik aan het overclocken geslagen, heb de FSB op 140 en de multiplier op 11. Echter als ik de FSB nog meer ophoog is het afgelopen. Nu vraag ik me af de FSB heeft een ook effect op de PCI bus. Zou ik de conclusie mogen trekken dat een of meerdere van de PCI kaarten het niet meer trekt ? Heb op de gainward DDR chips all heatsinks geplakt. En kan me indenken dat die NE2000 kaart het niet trekt zou een 3Com beter presteren ?
Oh en de CPU wordt zo'n 48 onder full load, United Devices Cancer program
Indien jullie nog meer tips hebben om de mhz omhoog te krijgen laat het me weten.
Night