Vast in Chrono Trigger

Pagina: 1
Acties:

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Ik zit vast in de Aeris Dome.
Na het verslaan van die 'eindbaas' en het vangen van die rat..

Ik heb de code, maar het lukt me niet om hem te gebruiken (gebruik een emu)..
Iemand vertelde mij dat ik moest wachten op een piepje, maar dat kan ik ook niet vinden..

Weet iemand hier wijs uit te worden..

Verwijderd

Toevallig heb ik onlangs nog Chrono Trigger gespeeld, ook op een emu, alleen liep het spel ergens vast en kon ik hem niet uitspelen Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/frown.gif

Ik neem aan dat je weet waar je de code moet gebruiken?!
Er staat namelijk in een faq die ik net lees dat er bij een aantal emulators problemen zijn met die code als je een toetsenbord gebruikt. Ik speelde met een joypad, dus had daar geen last van.

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:58
als je de code weet moet je even kijken naar je emu instellingen , welke toets van je keyboard komt overeen met welke toets van de gamepad. dan gewoon die combinatie intoetsen.

I want to live forever, so far.. so good.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Ik zal een andere emu uitproberen.. (heb helaas geen gamepad)

Verwijderd

Ik heb een orginele SNES met de orginele Chronotrigger Cartrige! :) Een echte die hard SNES RPG'er gebruikt geen emu's :P

• enrico670
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:08
Yep dat probleem had ik ook.
Ik gebruikte znes en als je dan 4 toetsen tegelijk indrukt (in dit geval insert, delete, home en end) pakt ie het niet.
Als je nou naar controls gaat en daar de toetsen op de letters (dus a t/z :) ) zet kun je wel gewoon 4 toetsen indrukken.
Of je gebruikt gewoon een joypad dan werkt het ook.
Dit "probleem" komt overigens later nog 2 keer voor......
Chrono Trigger rules! :)

Verwijderd

Ik zou een joypad kopen, dat maakt het spelen een stuk beter. Ik gebruik overigens Snes9X, de meeste roms doen het hier perfect mee. Vooral mario kart doet het erg goed in de nieuwste versie.
Pagina: 1