Ik ga voor CKV een kerkje in elkaar modelleren. Omdat iedereen al vrolijk zit te kleien en ik niet zo architectonisch nauwkeurig ben aangelegd, wil ik het met een renderprogramma bereiken.
Mijn doel:
Een kerk met simpele vormen, maar wel met een beetje nette afwerking (geen kartelranden enzo). Ik moet de vlakken van de kerk kunnen omzetten in glazen wanden of iig dat effect creeëren.
Ik heb Internet 3D Space Builder gehad, errug simpel, maar wel handig simpel shapes neerpleuren, afsnijden enzo.
Ook heb ik Vue d'Esprit gehad, maar die hield er na een tijdje mee op.
Wat zal ik doen, weer Vue d'Esprit downen en dan aan het bouwen gaan, of weten jullie een ander progje?
Ik heb in een topic van CoolDuck gelezen [topic=209118/1/999]
maar ik kan ook niet echt begrijpen wat ik daarmee moet...
Het prog moet licht draaien, kep heel weinig RAM geheugen. Het hoeft geen filmpje te worden.
Roept u maar...
Mijn doel:
Een kerk met simpele vormen, maar wel met een beetje nette afwerking (geen kartelranden enzo). Ik moet de vlakken van de kerk kunnen omzetten in glazen wanden of iig dat effect creeëren.
Ik heb Internet 3D Space Builder gehad, errug simpel, maar wel handig simpel shapes neerpleuren, afsnijden enzo.
Ook heb ik Vue d'Esprit gehad, maar die hield er na een tijdje mee op.
Wat zal ik doen, weer Vue d'Esprit downen en dan aan het bouwen gaan, of weten jullie een ander progje?
Ik heb in een topic van CoolDuck gelezen [topic=209118/1/999]
maar ik kan ook niet echt begrijpen wat ik daarmee moet...
Het prog moet licht draaien, kep heel weinig RAM geheugen. Het hoeft geen filmpje te worden.
Roept u maar...
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs