Ik heb hem net besteld de amerikaanse versie BTW omdat ik een amerikaans systeem heb. Ik heb gehoord dat ie beter is als goldeneye MAar wat vinden jullie ervan???
Perfect dark is echt vet om te spelen. Je MOET wel die expansion-pack hebben anders is het stukken minder. ik vind het een waardige opvolger van Goldeneye!
Mooi Die expansion pak zit er bij mij al zo een 2 jaar in Kocht hem gelijk toen ie uit was(toen ik nog in amerika woonde ) Multiplayer is dus nog beter als in Goldeneye?? Dan kan mijn geluk niet op!!!
Nee kijk ik woon in nederland en heb amerikaanse n64 systeem. Perfect Dark heb ik gewoon gekocht omdat ik de USA versie had gevonden. Veels te duur om in amerika te bestellen en dan hiernaartoe te laten sturen.
Ik heb Perfect Dark ook en ben zelf niet echt een fanatiek N64'er, maar dat spel!
Dat is echt zo verslavend als wat en het blijft leuk! In je eentje in de singleplayer is hij goed, maar in de multiplayer versie ruled hij echt! Maakt niet uit of je alleen bent, versla jij maar eens een dark-sim
Met 3 vrienden erbij kan de pret natuurlijk helemaal niet op...