Goed, ik heb dus het volgende plaatje gerenderd maar zoals je kunt zien zitten er een paar zwarte gedeeltes in.. Kan iemand mij verklaren hoe dat komt 
Hmmm, probeer het eens te draaien, zie je het dan nog steeds? Ik neem aan dat je die zwarte driehoekjes aan de bovenrand van het glas bedoelt.Op zaterdag 13 oktober 2001 12:59 schreef Expecho het volgende:
Goed, ik heb dus het volgende plaatje gerenderd maar zoals je kunt zien zitten er een paar zwarte gedeeltes in.. Kan iemand mij verklaren hoe dat komt
[afbeelding]
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Ik zie het nu ja, ik heb er even een glas bijgepakt.. 'k heb waarschijnlijk niet diep genoeg in het glaasje gekekenOp zaterdag 13 oktober 2001 13:12 schreef Petuhr het volgende:
Die zwarte vlakjes zie je ook als je een echt glas neemt en er schuin op kijkt...
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
anti-aliasing stond dan ook nog niet aan, het is een WIP renderOp zaterdag 13 oktober 2001 14:28 schreef Oogst het volgende:
En misschien staat de bodem van je glas gedeeltelijk in of zelfs onder de ondergrond? Dat wil nog wel eens dit soort problemen opleveren.
Een ander probleem in je plaatje: er is geen anti-aliasing in het verbogen beeld van het rietje.
Experience has taught me that interest begets expectation, and expectation begets disappointment, so the key to avoiding disappointment is to avoid interest.