Op zaterdag 13 oktober 2001 15:00 verblijdde Stropdas ons met het volgende geblaat:
[..]
het is verbazend wat voor GOEDE info je kan geven als je de vraag goed leest!!!!
Meneer HEEFT een 500MB HDU erin zitten. Hij WIL een andere dan de standaard geleverde.
Zelf heb ik een Thinkpad380E met 2GB HDU en er kan max. een 5GB in volgens IBM. Zelf zou ik niet weten welke er in jouw Laptop kan maximaal
Op zijn beurt is het weer verbazend wat voor goede info er in allerlei links staat die je met Google vindt.

Ondanks het feit dat ik die Tosh nog nooit gezien heb, weet ik dat het een 486 SX4 75 is, dat er nooit grotere schijven in zijn verkocht dan 500 MB en dat het het topmodel was van de pre-pentium modellen. Verder weet ik dat er maximaal 24 MB in kan als je de uitbreid-SIPP er uithaalt en vervangt door een 16 MB exemplaar en dat het laatste BIOS uit 1995 stamt.
Met het originele BIOS houdt het bij 2,1 GB op maar met utilities die meegeleverd worden kan je waarschijnlijk grotere schijven aansturen maar dat is onzin aangezien met max 24 MB Win 95 toch het maximum is. (Of Linux)
Maar dat wist jij natuurlijk allemaal al, Stropdas.
(Alleen een burger noemt een das een stropdas maar dat is een verhaal voor de HK)