Niet meer wijzigen post?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dr. RiPsaw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Code #69
"Helaas, je bericht is al gewijzigd door een moderator. Je kunt dit bericht niet meer wijzigen."

Topic:
[topic=289232/3/25]
Reply:
zaterdag 13 oktober 2001 12:27

kan hier svp. wat aan gedaan worden? Ik kan geen 2e wijziging invoeren.

thnx

Verwijderd

:X

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op zaterdag 13 oktober 2001 12:44 schreef RenevdVeen het volgende:
:X
Nee daar hebben we wat aan.

Maar goed, als een mod je bericht heeft gewijzigd kan je je bericht niet meer wijzigen (Jaja die was moeilijk :P). En na 24 uur kan je ook niet meer wijzigen.
Zal vast wel ergens in de FAQ staan ook :)

• Dr. RiPsaw
  • Niet online
Voordat iedereen gelijk begint te schreeuwen (of eigenlijk: voordat er nog meer mensen gaan schreeuwen):
de post is niet gewijzigd door een mod, het is een bug. Bovendien probeerde ik te wijzigen binnen 10 minuten (1e wijziging ging wel goed), en niet na 24h. En ik kan voor zover hier niks over vinden in de FAQ.

Mijn vraag is ook alleen maar of dit gefixed kan worden...

en dus niet of jullie even willen flamen over het feit dat ik hierom vraag; hier zijn al eerdere topics over geweest, en als je daar even naar gezocht had dan had je gezien dat dit gewoon gefixed kan worden:
Op zaterdag 08 september 2001 20:33 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Yep, maar af en toe blijkt topix te denken dat een mod geedit heeft terwijl dat helemaal niet het geval is (zoals nu).

Verwijderd

Relax :)
Tis weekend :)
Topix wordt niet door de admins hier gemaakt, maar door een bedrijf (android, zie link onderaan). Als we dit soort bugs vinden, kunnen we niets anders doen dan jullie, namelijk ze melden bij de makers. Die hebben daar een speciale site voor: bugs.topix.nl.
Verder zijn er momenteel wat probleempjes, waardoor er op korte termijn geen update te verwachten is.
Wij kunnen er dus helaas niets aan veranderen.
Als het een belangrijke wijziging is, kun je hem wel even doorgeven aan een moderator, dan wijzigt die het wel even voor je (toch, waarde collega's :P).

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Valt me net op: Ik zie van v1.3.0c al bijna 2 maanden uit is? Waarom is die nog steeds niet geinstalleerd dan?

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op zaterdag 13 oktober 2001 14:12 schreef Moartn het volgende:
Valt me net op: Ik zie van v1.3.0c al bijna 2 maanden uit is? Waarom is die nog steeds niet geinstalleerd dan?
omdat dat altijd langzaam gaat.....dat hoort volgens mij gewoon ;)

• Dr. RiPsaw
  • Niet online
Op zaterdag 13 oktober 2001 14:07 schreef johnny appleseed het volgende:
Relax :)
Tis weekend :)
.....
Helemaal mee eens, en ik ben verder helemaal relaxed, wordt alleen altijd een beetje gestoord van iedereen die niet goed leest wat er gebeurd, of te lui is om na te gaan wat er aan de hand is, en dus bij voorbaat al een fout antwoord geeft of iets wat nergens op slaat.... GoT zit de laatste tijd vol met die mensen.
Maar goed, dat is een persoonlijke ergenis, hoewel ik denk dat er meer mensen zullen zijn die zich daar aan ergeren.

Verwijderd

Op zaterdag 13 oktober 2001 18:34 schreef Dr. RiPsaw het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, en ik ben verder helemaal relaxed, wordt alleen altijd een beetje gestoord van iedereen die niet goed leest wat er gebeurd, of te lui is om na te gaan wat er aan de hand is, en dus bij voorbaat al een fout antwoord geeft of iets wat nergens op slaat.... GoT zit de laatste tijd vol met die mensen.
Maar goed, dat is een persoonlijke ergenis, hoewel ik denk dat er meer mensen zullen zijn die zich daar aan ergeren.
Je moet ook toegeven dat uit je eerste post niet helemaal duidelijk was dat het om een bug ging. Pas in je tweede post ging je het uitleggen. Ik wist hiervoor ook niet van die 'moderator bug' af.

Verwijderd

red tape :)

• Dr. RiPsaw
  • Niet online
Spoooky: daar heb je gelijk in, ik zal volgende keer wat duidelijker zijn in dat soort dingen. M'n berichtje was ook meer bedoeld voor de mods, dus ik verwachtte eigenlijk geen replies van anderen omtrent het feit dat ik het probleem hier poste...
Maar goed, we zullen zien.
Pagina: 1