Topic titel zegt eigenlijk alles al...
Eindelijk is er een beetje financiele ruimte om mijn MB + CPU uit het spinrag in mijn kast te trekken en te vervangen door (nog) glimmende minder rokende exemplaren...
Het plan ligt er al een poosje om naar een dual cpu setup te gaan. Ik wou wachten op de Tualatin, maar dat bleek tevergeefs te zijn.
Is het op dit moment slim om een Dual PIII 1Ghz te kopen?
Kan ik beter wachten op prijsverlaging pIII? (altiealkomt!)
Is er binnen nu en 2 maanden zicht op evt. Dual P IV?
Het steekt me een beetje om naar Dual pIII te gaan omdat een cpu PIII 1Ghz 549 kost in pricewatch, en ik voor dat bedrag ook een 1,6 Ghz PIV heb....wat is wijsheid....
Voordat de reply's komen:
sowieso Dual.... Ik draai Win2k Server....
Als bord had ik de Asus VP6 in gedachten of de Tyan Tiger 230, omdat dit de enige 2 borden zijn met zowel dual CPU als IDE-Raid... Of is een asus cuv4x-d met losse ide raid ook goed, misschien wel beter?
De kast heb ik reeds binnen... Een fonkelende Lian Li PC-70.
Als alles draait en gemod is post ik wel een zooi pics..
komt een digidoc in en lasercut aluminium cdfrontjes...
/back on topic/
dual Piii?
Wachten?
dual piv?
Eindelijk is er een beetje financiele ruimte om mijn MB + CPU uit het spinrag in mijn kast te trekken en te vervangen door (nog) glimmende minder rokende exemplaren...
Het plan ligt er al een poosje om naar een dual cpu setup te gaan. Ik wou wachten op de Tualatin, maar dat bleek tevergeefs te zijn.
Is het op dit moment slim om een Dual PIII 1Ghz te kopen?
Kan ik beter wachten op prijsverlaging pIII? (altiealkomt!)
Is er binnen nu en 2 maanden zicht op evt. Dual P IV?
Het steekt me een beetje om naar Dual pIII te gaan omdat een cpu PIII 1Ghz 549 kost in pricewatch, en ik voor dat bedrag ook een 1,6 Ghz PIV heb....wat is wijsheid....
Voordat de reply's komen:
sowieso Dual.... Ik draai Win2k Server....
Als bord had ik de Asus VP6 in gedachten of de Tyan Tiger 230, omdat dit de enige 2 borden zijn met zowel dual CPU als IDE-Raid... Of is een asus cuv4x-d met losse ide raid ook goed, misschien wel beter?
De kast heb ik reeds binnen... Een fonkelende Lian Li PC-70.
Als alles draait en gemod is post ik wel een zooi pics..
komt een digidoc in en lasercut aluminium cdfrontjes...
/back on topic/
dual Piii?
Wachten?
dual piv?