BIOS Update ECS K7VZA nog steeds geen multiplier..

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 10:26

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Topicstarter
Ik heb een ECS Elitegroup K7VZA en een Duron 750.
Ik heb net de BIOS geupdate, met een BIOS waar de link OverClock BIOS naar verwees, vza32c.bin, maar ik kan alleen de FSB extra verhogen (tot 160, maar hij trekt toch niet verder dan 115), nog steeds geen multiplier. :(
Heb ik straks voor nix m'n proc zitten strepen...
Maar weet iemand of er een BIOS voor dit moederbord is waarmee je wel de multiplier kan verhogen?

M'n CPU wordt trouwens wel warmer soms, als ik m'n cooler er opnieuw op heb gezet (idle 26 wordt 36) heeft iemand tips om een cooler die je met schroevedraaier moet bevestigen goed op je proc te zetten dat ie 't koelst blijft?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:04

Stropdas

Insert subtitle here

dan kleur je toch gewoon de andere bruggen in? dan heb je ook een andere MP mits je de goede bruggen verbind

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 10:26

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Topicstarter
Weet je ook waar ik een schemaatje kan vinden waar alle MP's en brug-combinaties staan? de L1 bruggen hoef ik hiervoor niet uit te gummen he?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:04

Stropdas

Insert subtitle here

Op zaterdag 13 oktober 2001 12:50 schreef Masterdam het volgende:
Weet je ook waar ik een schemaatje kan vinden waar alle MP's en brug-combinaties staan? de L1 bruggen hoef ik hiervoor niet uit te gummen he?
De L1 bruggen kan je gewoon uitgummen als je t met potlood hebt gedaan.

http://www.ocinside.de/html/workshop/socketa/socketa_resistors.html

Misschien moet je een paar verbindingen verbreken voor de MP die je wil. Lees een paar topics over 'branden' (search) en je weet hoe je dat moet doen

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04