Toon posts:

Onterechte waarschuwing..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In [topic=291007]
krijgt martnl een waarschuwing van icestorm, in de serial die ie gepost had zaten echter letters en cijfers die niet voor mogen komen in een ms-serial en niet alle blokes waren 5 tekens.Kortom hij's net zo fake als alle andere serials die gepost zijn (iets gemener wellicht omdat de topic starter die serial waarschijnlijk wel kon gaan proberen >:) ) dus die waarschuwing is 'n beetje onterrecht tenzij dat je voor een bietje gemeen zijn waarschuwingen kan krijgen tegenwordig >:)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Uhm de key bestond wel degelijk uit 5x5 tekens en kwam vrij perfect overeen met een werkende key voor XP. Dat ie ondertussen zijn eigen key heeft ge-edit is slim van hem maar het was te laat ;)

Verwijderd

Op zaterdag 13 oktober 2001 12:17 schreef Yarvieh het volgende:
In [topic=291007]
krijgt martnl een waarschuwing van icestorm, in de serial die ie gepost had zaten echter letters en cijfers die niet voor mogen komen in een ms-serial en niet alle blokes waren 5 tekens.Kortom hij's net zo fake als alle andere serials die gepost zijn (iets gemener wellicht omdat de topic starter die serial waarschijnlijk wel kon gaan proberen >:) ) dus die waarschuwing is 'n beetje onterrecht tenzij dat je voor een bietje gemeen zijn waarschuwingen kan krijgen tegenwordig >:)
martnl kan dat heel goed zelf komen melden.

Heb jij er moeite mee dat een mod iemand een waarschuwing geef voor het plaatsen van een serial?
Of heb je moeite met de crew zelf. Ik heb het idee dat je met zo'n post als deze alleen maar het gezag van de mods wil ondermijnen.

Laat martnl maar lekker zelf z'n zaakjes regelen. Ik zou niet weten waarom ik medelijden zou moeten hebben...

Verwijderd

Topicstarter
Ow shit nou moet ik gaan vetrouwen op m'n geheugen , maar 't op een na laatste blokje waren 4 tekentjes volgens mij? maargoed voor het zelfde geld is m'n geheugen fucked en had ie wel 'n goede serial gepost, in dat geval excuses voor deze topic.

• IceStorm
  • Laatst online: 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zaterdag 13 oktober 2001 12:22 schreef Yarvieh het volgende:
Ow shit nou moet ik gaan vetrouwen op m'n geheugen , maar 't op een na laatste blokje waren 4 tekentjes volgens mij? maargoed voor het zelfde geld is m'n geheugen fucked en had ie wel 'n goede serial gepost, in dat geval excuses voor deze topic.
Volgens mij heeft ie hem juist van 4 tekens naar 5 tekens ge-edit. Maar misschien heeft ie zelf nog een mening ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 oktober 2001 12:21 schreef Cheatah het volgende:
Heb jij er moeite mee dat een mod iemand een waarschuwing geef voor het plaatsen van een serial?
Of heb je moeite met de crew zelf. Ik heb het idee dat je met zo'n post als deze alleen maar het gezag van de mods wil ondermijnen.
WHOEIIII wat heb ik jou misdaan dan? Ik vond het alleen een beetje lullig dat iedereen daar rotte serials zat te posten en dat er dan 1tje uitgepikt werd en 'n waarschuwing kreeg.

Verwijderd

Op zaterdag 13 oktober 2001 12:24 schreef Yarvieh het volgende:

WHOEIIII wat heb ik jou misdaan dan? Ik vond het alleen een beetje lullig dat iedereen daar rotte serials zat te posten en dat er dan 1tje uitgepikt werd en 'n waarschuwing kreeg.
Ik vond de toon van je post een beetje vreemd. Je kunt het opvatten als:

• Jeetje mag er nou helemaal niks meer tegenwoordig?
• Modje je hebt denk ik een fout gemaakt, volgens mj was dat gewoon een nep-serial bij wijze van grap.

Ik ging in eerste instantie uit van het eerste. Misschien heb ik me vergist ;)

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt je opzekers vergist, was meer zo als ik 'r vlot bij ben is het mailtje misschien de deur nog niet uit, edit ice z'n post even en is het zaakje weer afgehandeld :)

• Steije
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-11 16:18
Heb het ook gezien, het was wel degelijk een werkende serial.

Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.

Verwijderd

Topicstarter
Okay conslusie mijn geheugen is fucked (nou is dat eigenlijk niet iets nieuws :) ) en de waarschuwing was terrecht. Slotje?

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Er is IMHO niets mis mee als een user voor een andere opkomt. Zeker als een mod gewoon een fout (lijkt) gemaakt te hebben. Dan mag daar best een kanttekening van gemaakt worden alhier.

Zeker als het met zo'n vrij rustige, duidelijke en nette post gebeurt zoals Yarvieh het doet :).

Kijk als er nu ineens 4 man komen schreeuwen hier is het wat anders, maar zolang er maar normaal en redelijk gedaan wordt mag het...

In dit geval was het dus misschien onterecht (de klacht), maarja.. ;0

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:38

JT

VETAK y0

Op zaterdag 13 oktober 2001 12:21 schreef Cheatah het volgende:

[..]

martnl kan dat heel goed zelf komen melden.

Laat martnl maar lekker zelf z'n zaakjes regelen. Ik zou niet weten waarom ik medelijden zou moeten hebben...
Ok, jij zeurt dat hij zich met z'n eigen zaken moet bemoeien, maar wat doe jij nou ??? :+ |:(

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Op zaterdag 13 oktober 2001 14:25 schreef JT het volgende:

[..]

Ok, jij zeurt dat hij zich met z'n eigen zaken moet bemoeien, maar wat doe jij nou ??? :+ |:(
ja idd, en hij weet hoe dat de vorige keer is afgelopen :+

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:38

JT

VETAK y0

Op zaterdag 13 oktober 2001 14:33 schreef BBQ-Man het volgende:

[..]

Vertel >:)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Op zaterdag 13 oktober 2001 14:33 schreef BBQ-Man het volgende:

[..]

Tja wat moet ik daarop zeggen? IMHO is er nooit wat begonnen of afgelopen, dus dat moet je toch echt even toelichten.

Verwijderd

Op zaterdag 13 oktober 2001 15:24 schreef Cheatah het volgende:
dus dat moet je toch echt even toelichten.
Hmmm, laten we dat eens even niet doen :)
Graag hiermee kappen, als jullie wat met elkaar te bespreken hebben, doe het dan ajb via email/ICQ, maar niet hier.

Verwijderd

Op zaterdag 13 oktober 2001 15:29 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Hmmm, laten we dat eens even niet doen :)
Graag hiermee kappen, als jullie wat met elkaar te bespreken hebben, doe het dan ajb via email/ICQ, maar niet hier.
Okay, we gaan wel in de HK verder :D
Pagina: 1