Verwijderd
er gebeurt nix maar er liggen veel goedies daaro. maar die koeien zijn vet sterk. in je eentje kan je het maar beter niet gaan en ga wel in normal anders is het zo zonde van je exp
Als je het spel uitgespeelt hebt: Wirt's Leg + Scroll of Town Portal in je Horadric's Cube transmuten. Moet je wel in de town van act 1 staan.
Ik ben er zelf trouwens nog niet geweest, zijn het erg leuke spullen die daar te halen zijn?
Ik ben er zelf trouwens nog niet geweest, zijn het erg leuke spullen die daar te halen zijn?
Je vind er veeeeel gems, en een paar items.
Je komt ook altijd een unique monster genaamd Cow King ofzo tegen.
M'n sorceress blies er zo doorheen, maar m'n paladin werd heel hard gesloopt.
Je komt ook altijd een unique monster genaamd Cow King ofzo tegen.
M'n sorceress blies er zo doorheen, maar m'n paladin werd heel hard gesloopt.
Bij mij precies hetzelfde (sorceress = cake-walk, paladin = gehakt), totdat mijn paladin een of andere lance vond met 40-110 damage (of zoiets). Tien was het zo gebeurd met die Melkunie monsters. Er zijn trouwens 2 specials te vinden, en het barst er vand e gems en de stamina potions (ergens gezien is dat laatste wel logisch). Zorg er alleen voor dat je je niet laat insluiten, anders is het gedaan met de pret.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Verwijderd
Ok tnx, zal 't met me Sorceress van lvl 29 lukken? ik heb relaxe damage, 150-200, maar me armor zuigt, =610, maar 't grootste probleem is nog recovery rate..
ik heb daar nix voor, dus zo gauw ik gehakt wordt kan ik zowat nix meer en ik ben 'vergeten' warmth te upgraden
ik heb daar nix voor, dus zo gauw ik gehakt wordt kan ik zowat nix meer en ik ben 'vergeten' warmth te upgraden
ik heb hem nog steeds niet gedaan dat level, terwijl ik wel lvl 63 sorc ben
als ik jullie zo hoor moet ik er zo doorheen kunnen blazen
ik heb alleen geen goeie armor (213) das minder
heb alles op mana en vitality gegooid, moet het dus echt hebben van de ranged attaks
warmth is primary bij mij, die staat bij mij op skill lvl 10 het hoogst, samen met firewal, iceorb en frost nova
vanavond maar ns doen dat cow level ff wat coole goodies vinden
als ik jullie zo hoor moet ik er zo doorheen kunnen blazen
ik heb alleen geen goeie armor (213) das minder
heb alles op mana en vitality gegooid, moet het dus echt hebben van de ranged attaks
warmth is primary bij mij, die staat bij mij op skill lvl 10 het hoogst, samen met firewal, iceorb en frost nova
vanavond maar ns doen dat cow level ff wat coole goodies vinden
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Het is Wirt's Leg + TOMB of town portal, werkt alleen in The Rogue Encampment. En mijn Necro ging er ook zo doorheen met corpse explosion.
THe Cow King is de unique doe er rondloopt, hij is lightning echanted, dus pas op.
THe Cow King is de unique doe er rondloopt, hij is lightning echanted, dus pas op.
I want to live forever, so far.. so good.
Gewoon een TOME of Town Portal (dat is zo'n boek waar je allemaal town portal scrolls in kan doen)
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Verwijderd
Hehe, wat een gedoe... 
He maar sorc lvl 63???? Hoe doe je dat??? Heb je 't op hell ook al uitgespeeld ofzo?(zonder cheaten dan natuurlijk
)
He maar sorc lvl 63???? Hoe doe je dat??? Heb je 't op hell ook al uitgespeeld ofzo?(zonder cheaten dan natuurlijk
Verwijderd
Tssk.... wuss
Ik heb 'n level 87 bowazon (amazon met boog dus
)
Die blies ook zo door alle cowlevels heen
Immolation arrows erop en blazen maar...
Oja, mijn level 54 barbarian liep er ook heeeel gemakkelijk doorheen... Whirwind
Dus.... tis wel leuk, je moet je speakers ook wel ff opendraaien wanneer je daarheen gaat, zitte echt droge "mooh" geluidjes in..
suc6
Die blies ook zo door alle cowlevels heen
Oja, mijn level 54 barbarian liep er ook heeeel gemakkelijk doorheen... Whirwind
Dus.... tis wel leuk, je moet je speakers ook wel ff opendraaien wanneer je daarheen gaat, zitte echt droge "mooh" geluidjes in..
suc6
Pagina: 1