Kan iemand mij zeggen wat de fok ik moet doen als ik die Cryphon heb opgehaald ? Die gozer blijft gewoon staan en ik kan nergens heen
ga als eerste de damestoilet in, die zit schuin tegenover het deurtje van die gozer z'n kantoor.
dan moet je daar effe wachten, en dan komt er zo'n bijdehande bewaker naar binnen (want die vraagt zich af waarom een gozer de damestoilet in gaat). dan schiet je die bewaker dood, en loop je door de hal waar dus die bewaker die je zojuist dood heb geknald eerst stond.
Dan loopt ie je vanzelf wel achterna
dan moet je daar effe wachten, en dan komt er zo'n bijdehande bewaker naar binnen (want die vraagt zich af waarom een gozer de damestoilet in gaat). dan schiet je die bewaker dood, en loop je door de hal waar dus die bewaker die je zojuist dood heb geknald eerst stond.
? Ik heb dt spel al lang uitgespeeld, is geen reet aan. Je begint in zo'n grot, je ziet mensen praten, ze gaan vechten, er wordt op je geschoten en je sterft. klaar, uit, gedaan. Biertje?
hmm kan dat zo ook! khad gewoon die guard neer geschoten zonder hem weg te lokken ofzoOp zaterdag 13 oktober 2001 13:27 schreef CyberTijn_ het volgende:
ga als eerste de damestoilet in, die zit schuin tegenover het deurtje van die gozer z'n kantoor.
blup
Verwijderd
Houd je mond gewoon als je niet nuttigs te melden heb RED FACTION roeleert!Op zaterdag 13 oktober 2001 14:23 schreef GambitRS het volgende:
? Ik heb dt spel al lang uitgespeeld, is geen reet aan. Je begint in zo'n grot, je ziet mensen praten, ze gaan vechten, er wordt op je geschoten en je sterft. klaar, uit, gedaan. Biertje?
ik liep gewoon weg en hij liep achter me aan
hallo
Verwijderd
Hmmz, is dat red faction nou nog wat ..vond de multiplayer demo nogal bout nml...
Heb hier wel 2 .bin filetjes ... maar zijn die 2 tdk cd's waardig?
*Kuch* Daemon-tools, geen CD's meer verspillenOp zaterdag 13 oktober 2001 17:43 schreef G3R10 het volgende:
Hmmz, is dat red faction nou nog wat ..vond de multiplayer demo nogal bout nml...
Tja, de netcode kan idd nog wel wat update gebruiken..
Verder de graphics ook, het is toch niet normala dat het spel al gaat haperen als er 6 ventjes in beeld zijn op een normale DM map (1,7Ghz en Geforce2GTS)
Verder de graphics ook, het is toch niet normala dat het spel al gaat haperen als er 6 ventjes in beeld zijn op een normale DM map (1,7Ghz en Geforce2GTS)
RF was een leuke game maar je had hem binnen no time uitgespeeld.....
veel te kort en te makkelijk
tja, het is allemaal nogal simpel gerenderd, maar langzaam ? Ik speelhier met p3 500 met 256 mb en 32mb tnt2, en gaat echt geweldig. en verder ; de multiplayer is koel ! Gangen graven naar de basis van de vijand is koel ! het is gewoon koel ! zo.... ik ben koel
Pagina: 1