Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Het spel is zeker de moeite waard.. Misschien moet je even de demo downloaden
Het is wel vrij anders dan CS, en ben er op voorbereid dat je even moet wennen aan de toetsen
Het is wel vrij anders dan CS, en ben er op voorbereid dat je even moet wennen aan de toetsen
Bovendien spelen een helehoop lui dit spel nog. En er zijn nog genoeg goede servers. Join wel een clan (tribe) want daar gaat het ook om
Ik moet zeggen dat ik dit 1 van de beste online spellen vind,
niet alle servers zijn ok, maar sinds Barrysworld z'n servers naar Engeland heeft verplaatst is de ping van die servers ook gehalveerd, en ook weer goed speelbaar.
niet alle servers zijn ok, maar sinds Barrysworld z'n servers naar Engeland heeft verplaatst is de ping van die servers ook gehalveerd, en ook weer goed speelbaar.
Erg goed online spel, en er zijn zeker genoeg mensen die het nog spelen.
Wel jammer dat die nguk servers er niet meer zijn, had ik altijd een lage ping.
Wel jammer dat die nguk servers er niet meer zijn, had ik altijd een lage ping.
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Ik was er vrij snel op uitgekeken online. De speelvelden zijn wel machtig groot, en er zitten zeker leuke opties in, zoals het stem-systeem, maar het is wel erg veel van hetzelfde vind ik.
Verwijderd
Ik zeg het iedere keer, maar nu weer;)
T1 is veeeeeeeeel beter dan t2 imho.
Enne barrysworld naar england? Daar zitten ze al meer als 3 jaar... in t1 dan.
T1 is veeeeeeeeel beter dan t2 imho.
Enne barrysworld naar england? Daar zitten ze al meer als 3 jaar... in t1 dan.
Verwijderd
1. Leer goed om te gaan met classes.
2. Leer een voertuig besturen
3. Leer om te gaan met schieten, is iets anders in tribes
4. Join een tribe...
2. Leer een voertuig besturen
3. Leer om te gaan met schieten, is iets anders in tribes
4. Join een tribe...
Verwijderd
Ik persoonlijk vind die het vetste en meest complete spel van de afgelopen jaren!!!!

Je raakt gewoon niet uitgespeeld
Je raakt gewoon niet uitgespeeld
Verwijderd
T2 is imho het spel voor als je een fps wilt met heel veel mogelijkheden, en ook waar je veel meer skill voor nodig hebt om er ook goed in te zijn.
T2 heeft wel een aardig hoge leercurve, dus wees voorbereid om in het begin aardig vaak in het zand te happen
T2 heeft wel een aardig hoge leercurve, dus wees voorbereid om in het begin aardig vaak in het zand te happen
Het is ff wennen, maar als je t even speelt dan is het een supermooi spel
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
Tssk... understatement...Op maandag 15 oktober 2001 03:37 schreef blouweKip het volgende:
Het is ff wennen, maar als je t even speelt dan is het een supermooi spel
Verwijderd
Owja, probeer uiteraard eerst de demo 
Tribes 2 heeft ook behoorlijk zware systeemeisen, maar met jouw systeem moet dat wel goedkomen...
Tribes 2 heeft ook behoorlijk zware systeemeisen, maar met jouw systeem moet dat wel goedkomen...
He, betekent dat dan dat ik je weer online kan verwachten met t2Tssk... understatement... Het is een van de beste shooters van het afgelopen jaar.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Sinds de laatste patch is het een stuk beter geworden (alleen jammer van die véél te makkelijk te gebruiken missile launcher..), het spel is nu bijna even leuk als Tribes 1
Er zijn altijd genoeg servers en spelers, er zijn een hoop tribes waar je bij kunt gaan spelen- dat moet je absoluut doen als je echt plezier wil beleven aan het spel.
De enige grote makke aan T2 op het moment is het gebrek aan goeie maps; er zijn er maar een paar die écht goed zijn en veel servers houden helaas gewoon rotzooi als Recalescence of Thin Ice in de rotatie, zodat de goede spelers massaal vertrekken
Er zijn altijd genoeg servers en spelers, er zijn een hoop tribes waar je bij kunt gaan spelen- dat moet je absoluut doen als je echt plezier wil beleven aan het spel.
De enige grote makke aan T2 op het moment is het gebrek aan goeie maps; er zijn er maar een paar die écht goed zijn en veel servers houden helaas gewoon rotzooi als Recalescence of Thin Ice in de rotatie, zodat de goede spelers massaal vertrekken
Verwijderd
Imho zijn er in T2 niet minder goede maps dan in T1.er zijn er maar een paar die écht goed zijn en veel servers houden helaas gewoon rotzooi als Recalescence of Thin Ice in de rotatie, zodat de goede spelers massaal vertrekken
Er zitten wel een paar echte troep maps in, zoals recalescence etc. Wat die nog steeds in de rotations doen in me inderdaad een raadsel.
Maar er zijn ook heel wat maps die nog niet voldoende gespeeld zijn, maar wel erg leuk kunnen zijn, zoals bijvoorbeeld Death Birds Fly. Erg ondergewaardeerde map
Ik vind Death Birds Fly zooo leuk
Lekker vlakke landschap voor je bike en tanks, leuke dogfights in de lucht, super gewoon! helemaal
op 
T2, is een erg leuk en varierend spel, lekker teambased, jammer dat er niet zo ontzetten veel nederlanders spelen, nlse servers zijn ook moeilijk te vinden
Maar veel nl'ers zitten op shrimpwars.be, wat het weer leuk maakt 
Je kan het zien als een combo van: TFC, UT(vooral CTF), flight combat sim, en nog een paar spellen...
T2, is een erg leuk en varierend spel, lekker teambased, jammer dat er niet zo ontzetten veel nederlanders spelen, nlse servers zijn ook moeilijk te vinden
Je kan het zien als een combo van: TFC, UT(vooral CTF), flight combat sim, en nog een paar spellen...
ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE
Ja DBF is wel aardig en Sanctuary en Archipelago ook wel, maar de echt geslaagde vind ik toch Damnation, Katabatic, Slapdash, Beggar's Run. En of ze zo lang blijven boeien als Dangerous Crossing, Snowblind of de stuk of 10 andere T1 classics valt natuurlijk nog maar te bezien
Pagina: 1