Toon posts:

ADSL verbinding verbreken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Hoe kan ik om de 15 uur mijn ADSL (inbel)verbinding verbreken?
m'n modem/pc loopt na een uur of 15 helemaal vast(fout in rnaap)...ik draai win98se, ik heb het netptpp.ini filetje van winme al erin zitten...het scheelt wel iets maar hij blijft voor alsnog niet continu online :( het enige dat helpt is als ik om de zoveel uur de verbinding verbreek (dan maakt winroute weer een nieuwe verbinding) en is alles weer ok...

duzzzz.....hlpme...

Verwijderd

Een of ander Dial up proggie ofzo... :?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Probeer es een ander OS, want Win98 staat nou niet bepaald bekend als stabiel OS (bijvoorbeeld XP).

Btw: je hebt je proc wel errug ver overclocked of zie ik dit mis?

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
(ik heb m'n servertje natuurlijk niet zo overclocked)

Dail-up progjes bieden geen soelaas....

iemand anders iets?

• Liam
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-12-2023

Liam

Wat nou 1 proc is genoeg.. :P

Op maandag 15 oktober 2001 20:00 schreef sicktor het volgende:
(ik heb m'n servertje natuurlijk niet zo overclocked)

Dail-up progjes bieden geen soelaas....

iemand anders iets?
Sorry, maar begrijp ik dus dat je win98se als server os draait? Nou, voorzover ik het weet moet dat wel kunnen met winroute, je kan ergens bij je verbinding dat instellen, op hetzelfde punt als waar je kan instellen of het een perminent line is (draai geen winroute meer dus weet het niet precies) maar probeer anders ook ff wat manuals te lezen of in de 15 uur dat het wel werkt een server OS te downen, eventueel een linux-achtige (of een BSD ofzo :P ) maar om ff terug te komen op je verhaal, het moet wel kunnen, maar ik dacht dat win98, en 98se na 48 dagen er standaard mee ophouden omdat hun geheugenmanagment zo brak is :)....
hoop dat je er wat aan heb,
mzzls,

Liam

If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.