Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Is er een cnline GoT clan voor Counter-Strike? ---> [GoT]CaptainPervert

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Is die er? Of voor andere games? Ben ik wel benieuwd naar.
Veel kijk heb ik er niet op hoor, maar je hebt veel van die clubjes (bijv. de Warpigs) en die hebben dan nicks als [WP]Savage enzo.

Is er zoiets ook van Gathering of Tweakers [GoT]? Is het misschien een leuk idee?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Exterazzo
  • Laatst online: 17:09

Exterazzo

Qeasy

Mijn naam bij ut = [GoT]Exterazzo
Maar of er een clan is??????????

Audentia

Verwijderd

Die clan is ooit opgericht, maar niemand kwam ooit opdagen, en er werd niets geregeld.

Ik denk dat je beter zelf een clan kunt zoeken voor CS.

Als je UT speelt heeft [WMD] nog 1 vacature, onze members komen ook bijna allemaal op GoT

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-11 22:19
Die clan is idd ooit opgezet... was te groot, te veel games etc etc... conclusie: er gebeurde niets...

Echter.. Een behoorlijke tijd geleden is 't CS gedeelte doorgestart, officieel staat [GoT] nog op clanbase dus eigenlijk is 't [GoT.CS] maar we spelen onder [GoT]...

Paar fanatieke members... server draait thanks to Vuurvos ook nog steeds perfect....

We hebben inmiddels een paar wars gespeeld, gewonnen en verloren en inmiddels ook strafpunten wegens inactivity... ach.. 't gaat om de fun.... Even voor de duidelijkheid.. 't CS gedeelte is accepting members... ECHTER niet zonder slag of stoot.

[GoT]ArRayage

Verwijderd

mijn nick in CS.

[MYC]CBS[GoT]

Verwijderd

Goh CBS. lang nie gezien Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/wink.gif

Ik speel de laatste nie zoveel, me key is gvd steeds in use. Echt verrot, meestal zo;'n 4* per dag Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/frown.gif.
En bovendien ben ik te slecht voor een clan, maar als jullie ooit een sparring-partner zoeken, of een tfc-sniper ofzo....

space-cowboy is the name Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/puh2.gif

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 00:30

Animal_X

Rodin

Ik wil wel in die [GoT] CS clan joinen!!

kan dit nog????

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

ha die space-cowboy, dadelijk nog effe kogels koppen Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/wink.gif

Ik weet niet of er al een GoT clan is, ik type gewoon effe [GoT] achter m'n naam dan kunnen ze zien dat ik een Tweakertje ben Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

.

Indien er een clan is of gemaakt wordt, count me in.

• Chillout
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-09 22:19

• Animal_X
  • Laatst online: 13-11 00:30

Animal_X

Rodin

kewl!!,
ik heb me aangemeld!! Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

Lijkt me ook wel kewl om in die clan te zitten...herken je elkaar nog eens.

Ik zit eigenlijk vaker onder de nick Mithrandir dan Gul'Dan, maar ja...af en toe wordt ik er eentje zat, dan gebruik ik de andere.

Verwijderd

We kunenn altijd nog members gebruiken voor GoT.CS :)
je moet wel redelijk goed zijn natuurlijk ;)

[GoT]Dutch Commando <-- that's me

• Elect
  • Niet online
[GoT]Elect bevalt me wel :)

dan wil ik zeker wel meedoen ..

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• StarLite
  • Laatst online: 28-10 21:52

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik wil wel lid worden, maar dan heb ik sponsoring nodig.
Ik heb nl. niet genoeg geld voor een verhuizing :( [@#&%(*@#$#, SCHIET OP MET ADSL/KABEL!]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 23:48

scim

Nani?

Mwa ik wil ook wel
[GoT]Sorcerer@
:)
lol
denk toch niet dat ik goed genoeg ben.
Maar och je kunt altijd proberen om te joinen >:)

Verwijderd

jah, ik speel wel vaker op de server van GoT en daar kwam ik wat gasten tegen met [GoT] ervoor dus d8 ik ff sociaal te doen en het achter me naam te zetten en toen mocht het ineens niet :( omdat het wel een officiele clan was ofzo, naja.......

heeeey Sorcer@, hoe vaak heb ik jou vanmiddag niet voor je flikker geknalt??? ;) ;) ;)

Verwijderd

Ik zal met Q3 en Ut ook [GoT] bij me naam zetten, en binnenkort ga ik ook is CS spelen
aangezien iedereen dat hier kennelijk speelt :)

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-11 22:19
Death Angel >>

Dat was ik dus die dat vroeg....
(Let wel... dit vind IK van toepassing op 't CS stuk, de rest zal me een worst wezen)

Waarom?
1) 'T is gewoon verwarrend voor de andere spelers dat ze spelers met [GoT] rond zien rennen terwijl die niet eens lid zijn...

2) We proberen toch een bepaalde standaard te halen, teamplay etc etc... Nu heb ik je zien spelen en je bent zeker niet slecht, maar er zijn er genoeg die gewoon niet met 't niveau wat we doorgaans proberen te halen mee kunnen komen, en je weet zelf dat vooral op de demon.nl servers 't niveau van een hele clan word afgespiegeld aan 't gedrag van 1 speler.

3) 'T heeft ook bepaalde verplichtingen, we spelen nou eenmaal onder [GoT] dus ook bij de wars zullen we er proberen moeten te zijn etc etc etc

4) Natuurlijk kunnen we er helemaal niets tegen doen als iemand dolgraag met [GoT] voor of achter z'n naam wil spelen, maar sja, van onze kant wordt 't niet echt op prijs gesteld.... je plakt ook geen tag van [bla] achter of voor je naam omdat je hun zo leuk vindt spelen.... vinden de leden van [bla] ook niet grappig. Dus 't hangt gewoon van de volwassenheid van die ene persoon af... en daarvoor Death Angel, bedankt.

5) Inmiddels hebben we een paar wars gespeeld, gewonnen en verloren, maar we proberen als [GoT] wel meer te realiseren dan "Ja ik kom op dat forum".

Cya op counterstrike.tweakers.net

[GoT]ArRayage
Pagina: 1