Hallo allen,
Wie kan mij helpen? Ik gebruik in een website functies waarin ik de header en footer definieer. Dit is handig want dan hoef ik maar een file te maken met een template en vervolgens plak ik die weer in ander files:
template.php:
<?php
Function commonheader(){print"<html><body>";}
Function commonfooter(){print"</body></html>";}
?>
index.php
<?php
include ("template.php");
commonheader();
print"mijn pagina"
commonfooter ();
?>
Het probleem ontstaat als je op de back button drukt. IE geeft dan aangezien de site gegenereerd wordt vanuit andere files een melding:page has expired.
Met refresh komt de pagina wel weer te voorschijn dat wel.
Iemand enig idee hoe ik dit kan voorkomen?? De functies zijn wat uitgekleed weergegeven. Ik stuur ook een aantal variabelen uit index naar template, zoals titel, last update enz.
Alvast bedankt,
Michiel
Wie kan mij helpen? Ik gebruik in een website functies waarin ik de header en footer definieer. Dit is handig want dan hoef ik maar een file te maken met een template en vervolgens plak ik die weer in ander files:
template.php:
<?php
Function commonheader(){print"<html><body>";}
Function commonfooter(){print"</body></html>";}
?>
index.php
<?php
include ("template.php");
commonheader();
print"mijn pagina"
commonfooter ();
?>
Het probleem ontstaat als je op de back button drukt. IE geeft dan aangezien de site gegenereerd wordt vanuit andere files een melding:page has expired.
Met refresh komt de pagina wel weer te voorschijn dat wel.
Iemand enig idee hoe ik dit kan voorkomen?? De functies zijn wat uitgekleed weergegeven. Ik stuur ook een aantal variabelen uit index naar template, zoals titel, last update enz.
Alvast bedankt,
Michiel