Verwijderd
Doe hetzelfde als wat hij doet. Pak de shieldbelt en alle health power ups. Pak ook altijd de armor en probeer de invisible ook te pakken. Gewoon zorgen dat hij die dingen niet kan krijgen.
Beste wapen is een rocket launcher, vol geladen. Ook goed werken flak spam en goo spam.
Beste wapen is een rocket launcher, vol geladen. Ook goed werken flak spam en goo spam.
Verwijderd
cheat mode
------------
~ typ dan
iamtheone
god
loaded
allammo
-------------
cheat mode
Grapjeuh
Idd wat al gezegd word pak al die dingen die hij pakt. En die XAN dude volgt een bepaald patroon van lopen, als die powerups erzijn. Goedopletten wat ie doet. Lukt niet de eerste keer, maar na een keer of 5 tot 10 moet het lukken.
/edit/
typo
/edit/
------------
~ typ dan
iamtheone
god
loaded
allammo
-------------
cheat mode
Grapjeuh
Idd wat al gezegd word pak al die dingen die hij pakt. En die XAN dude volgt een bepaald patroon van lopen, als die powerups erzijn. Goedopletten wat ie doet. Lukt niet de eerste keer, maar na een keer of 5 tot 10 moet het lukken.
/edit/
typo
/edit/
Verwijderd
Gebruik die cheat eens voor de gein, kun je zien hoe die gast om je heen danst, niet normaal meer.
Zoals clay zegt.
Die is papgemakkelijk...
Als je hem niet aankunt zou ik toch aanraden om een ander spel te zoeken. voorbeeld Quake3: in het rond schieten en de tegenstander is dood.
UT RULESS, QUAKE3 SUXXX
btw: Quake1&2 roelen ook
Die is papgemakkelijk...
Als je hem niet aankunt zou ik toch aanraden om een ander spel te zoeken. voorbeeld Quake3: in het rond schieten en de tegenstander is dood.
UT RULESS, QUAKE3 SUXXX
btw: Quake1&2 roelen ook
5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080
Zeg Reiko: Wil je een potje Q3 Rocket Arena3 doen tegen me? Dan zal je merken dat je wel wat meer moet doen dan lomp die vuurknop ingedrukt houden
If it ain't broken, tweak it!
NEE! Aub geen UT/Q3 flame discussie plz.
Om ff terug te komen op het onderwerp, met mijn snuggere opmerking hielp ik natuurlijk niet erg. 1 ding wat je vooral NIET moet doen is overvloedig veel buiten lopen. Xan heeft namelijk de nare trek om nogal vaak raak te schieten, en met een shock rifle betekent dat dat je space ingeschoten wordt. dan heeft xan wel geen frag, maar jij 1tje minder. Blijf dus zoveel mogelijk binnen, en pak die shieldbelt.
Om ff terug te komen op het onderwerp, met mijn snuggere opmerking hielp ik natuurlijk niet erg. 1 ding wat je vooral NIET moet doen is overvloedig veel buiten lopen. Xan heeft namelijk de nare trek om nogal vaak raak te schieten, en met een shock rifle betekent dat dat je space ingeschoten wordt. dan heeft xan wel geen frag, maar jij 1tje minder. Blijf dus zoveel mogelijk binnen, en pak die shieldbelt.
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Probleempje FatalError.
Nadat ik Quake 3 Arena heb uitgeprobeerd heb ik toch wel op dat knopje "delete" geduwt.
Jammer toch
Nadat ik Quake 3 Arena heb uitgeprobeerd heb ik toch wel op dat knopje "delete" geduwt.
Jammer toch
5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080
Verwijderd
Volgens mij kan dit niet in de Tournament. Kan toch alleen in een practice sessions?Gamespeed op 50 % zetten.. Dan speel je zonder code maar heb alle tijd van de wereld om die gast te ontwijken en te richten
Het is gewoon het leukste om dit echt uit te spelen, cheaten geeft geen voldoening. Ik heb het spel op hard uitgespeeld, en NIEMAND verslaat Xan in 1 keer. Ik ben er een poos mee bezig geweest maar het is uiteindelijk toch gelukt, en geloof me.. zelden zo'n lekker gevoel gehad met een spelletje. De beste manier om hem aan te pakken is om hem eventjes te ontwijken, jezelf helemaal op te laden (shieldbelt en health naar 200) en met dat metal shard gunnetje(?,nr8 in ieder geval) hem van dichtbij neer te knallen. Als hij dan verzwakt is is het mogelijk om hem snel meerdere keren achter elkaar te fraggen. Molt hij jou 1 keer, dan word het moeilijk... Succes!
Verwijderd
Wat ze bedoelen met in 1x uitspelen is dat ze mietjes zijn en meteen op het laagste niveau beginnen
.
Ja dan kan iedereen Xan wel in 1x uitspelen....tsk
[edit] Oh ja, welke patch je hebt maakt ook verschil uit. Bots worden beter naar maten er een nieuwe versie weer is!
Ja dan kan iedereen Xan wel in 1x uitspelen....tsk
[edit] Oh ja, welke patch je hebt maakt ook verschil uit. Bots worden beter naar maten er een nieuwe versie weer is!
Tjoh het moet me todh ff van het hart ik dacht dat ik de enige was die dat akelige kereltje niet te pakken krijg 
Al minimaal 10 x op 1 frag na bijna gewonnen fragt ie mij gewoon 8x achter elkaar zooooooo akelig
Greetz Jur.

Al minimaal 10 x op 1 frag na bijna gewonnen fragt ie mij gewoon 8x achter elkaar zooooooo akelig

Greetz Jur.
Ik heb van Xan in twee keer gewonnen...
de eerste keer heeft'ie me behoorlijk hard de grond in gestampd...
De tweede keer tegen hem duurde ongeveer een uur (of langer).
Met 1 punt verschil gewonnen... (veel suicides van Xan door mij
)
de eerste keer heeft'ie me behoorlijk hard de grond in gestampd...
De tweede keer tegen hem duurde ongeveer een uur (of langer).
Met 1 punt verschil gewonnen... (veel suicides van Xan door mij
)
Wat voor niveau bot is die xan, godlike ofzo, heb UT nooit uitgespeeld (ik heb deathmatch gedeelte uitgespeeld en toen had ik geen zin meer). Ik kan er ook geen ruk van met normale wapens. Speel voornamelijk Instagib. Maarruh godlike instagib bots zijn vrij irritant aangezien ze altijd raak schieten als je een moment niet beweegt. Mijn tip is dus veel bewegen en om hem heen dansen.
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Verwijderd
Volgens mij is Xan godlike, maar dat is het probleem niet. De gamespeed is de laatste vier rondes van UT hoger dan in de andere rondes. Als je gewent bent om op de normale snelheid te spelen en je moet dan tegen een Xan op hogere speel snelheid spelen, wordt het vanzelf al moeilijker.
Bedankt, jongens. Ik zal hem van de week wel even afknallen, als ik tijd heb. Nog een vraagje: welk spel is tegenwoordig net zo goed? Heb geen zin in Quake, en online spelen is geen optie via de telefoonlijn. Want als die dude dood is, heb ik toch weer een nieuwe uitdaging nodig.
Hehe, eindelijk gelukt. Met 15 - 13 gewonnen. Ben die oetlul nou wel zat, zal dit spel een tijdje niet spelen! Bedankt voor de tips, mede-tweakers. :eek:
Pagina: 1