Savage 4 is toch 32mb..
Of zijn er ook met minder?
Of zijn er ook met minder?
Ga ff naar de map System in Windows daar zit een proggie in genaamd DXDiag start dit ff op, en hij zal jou haarfijn uitleggen hoeveel MB jou Savag4 is
En als nie lukt om ff in je pc te doen, zou je willen omschrijven hoe die kaart eruit ziet.
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
ik wil deze kaart kopen, maar ik wil weten hoeveel mb hij is.. maar die ene van wie ik hem wil kopen heeft geen AGP poort 
is het niet zo dat iedere chip bijv. 8mb heeft?
Ja daar dacht ik ook aan, 8x4=32 maar ja elke chip zou ook 4mb kunnen zijn en dan is ie 16mb. Maar als je zo bekijkt is 32mb de meest verkochte en gangbare Savage4 dus de kans is best groot dat het een 32mb versie is.Op zaterdag 13 oktober 2001 12:47 schreef Hielkej het volgende:
ik wil deze kaart kopen, maar ik wil weten hoeveel mb hij is.. maar die ene van wie ik hem wil kopen heeft geen AGP poort
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
keej bedanktOp zaterdag 13 oktober 2001 15:56 schreef Niels99 het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook aan, 8x4=32 maar ja elke chip zou ook 4mb kunnen zijn en dan is ie 16mb. Maar als je zo bekijkt is 32mb de meest verkochte en gangbare Savage4 dus de kans is best groot dat het een 32mb versie is.
Pagina: 1