AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Lite on wordt toch verkocht? als ie niet zou werken naar behoren stuur je hem toch terug?
Zelfde vraag maar dan anders Ik wil een Golf4
maar ik heb er geen geld voor zou ik dan maar een fiat panda nemen? Of moet ik door sparen ?
Leuk dat je effe uitlegt waarom.Op zaterdag 13 oktober 2001 11:21 schreef cyberplague het volgende:
Gewoon Plextor zijn gewoon veel beter.
Oh ja, ik zie het al: Aantal posts: 30
(Sorry voor de flame, maar een beetje duidelijker mag ook wel)
Ik ben altyd voorstander geweest van Plextor, alleen ik zie nu er een LiteOn is niet het voordeel om een plextor te kopen, een LiteOn kan niets meer of minder dan een plextor hoor, en als je dan op de prijs gaat vergelijken, dan is de LiteOn dus een betere optie.
20*350ZO45°
Beter dan gewoon goed?
Is dat nodig dan?
Voor rond de 230 gulden heb je een 12X liteon met BP.
Lijkt mij de beste prijs/prestatie verhouding.
(ik heb 'm zelf uiteraard ook
-
edit: ik reageerde op cyberplague die plextors gewoon veeeeeeeeeeeel beter vond (hij gebruikt nl zelf al jaaaaaaren lite-ons en plextors...
-
Verwijderd
Wel heeft Plextor een goede service, na 1,4 jaar krijg je nog steeds een nieuwe terug.
Weet niet hoe dit bij Lite-on is, maar zal ook wel goed zijn.
Ik vind alleen de kleur van de lite-on vies
Verwijderd
Ik zit toch liever met plextor hij heeft een betere prestaties dan de liteon. Zoek maar op is echt waar. En bovendien is de service UITSTEKENT!
Je geeft zelf al aan dat je helemaal géén ervaringen hebt met LiteOn, waarom doe je dan je groote %*&()* open "Plextor is veel beter" Dat is niet echt een standpunt waar je vanuit kan gaan als bezoeker van GoT. De enige DVD speler die ik ooit onder ogen heb gehad is een Pioneer 105S (nu ondertussen een 105FOp zaterdag 13 oktober 2001 11:46 schreef cyberplague het volgende:
Ik heb hier 10 systemen staan en ik heb al verschilende branders gehad. Plextors hebben het altijd uitstekent gedaan. 1tje was kapot gegaan dus ik opbellen dezelfde dag ptt aan de deur . En de dag erna nieuwe plextor.Was echt verbaast!. Ik heb de 12x liteon en de 16x. Ze doen het allebij goed maar toch af en toe een foutje. Bovendien gaat het lezen van somige cd's af en toe wat moeilijker. En bovendien het zogenaamde rippen van muziek is langzamer dan de plextor
Ik zit toch liever met plextor hij heeft een betere prestaties dan de liteon. Zoek maar op is echt waar. En bovendien is de service UITSTEKENT!
Ik heb het gevoel dat je zelf een miskoop hebt gedaan aan die Plextor (net als 2 gasten bij mij uit de klas) en dan kosten wat kost hun eigen "gevoel" willen bedrukken door maar te schreeuwen dat die plextor beter is.
(Nogmaals mijn spijtbetuigingen voor het geflame)
20*350ZO45°
Ik weet dat de plextor wel iets beter is (vooral DAE), maar ik zou er nooit die 50%+ prijsverschil met de lite-on voor over hebben.
Verwijderd
lees jij wel eens de teksten waarop je replied?Op zaterdag 13 oktober 2001 11:54 schreef RDK_NL het volgende:
[..]
Je geeft zelf al aan dat je helemaal géén ervaringen hebt met LiteOn, waarom doe je dan je groote %*&()* open "Plextor is veel beter" Dat is niet echt een standpunt waar je vanuit kan gaan als bezoeker van GoT. De enige DVD speler die ik ooit onder ogen heb gehad is een Pioneer 105S (nu ondertussen een 105F) maar ik ga toch ook niet zeggen dat die veel beter is dan een LiteOn DVD omdat die Pioneer van mij alles leest, en ik na verkeerd flashen direct een nieuwe kreeg.
Ik heb het gevoel dat je zelf een miskoop hebt gedaan aan die Plextor (net als 2 gasten bij mij uit de klas) en dan kosten wat kost hun eigen "gevoel" willen bedrukken door maar te schreeuwen dat die plextor beter is.
(Nogmaals mijn spijtbetuigingen voor het geflame)
Hij zegt dat hij 2 lite-on heeft/had, en dat die toch niet zo lekker zijn als de plextor's die hij heeft gehad.
Ik zelf vindt eigenlijk dat als je iets koopt en het werkt altijd en altijd goed. Dan kan je er geen miskoop aan hebben!
Hoewel ik zelf een 12x10x32 ide plex heb, zit ik wel te kijken voor een goedkoop burnproof-brandertje voor een ander systeem. Ik denk dat ik voor de goedkoopste burnproof lite-on ga. ( is de 8x al met burnproof )
ene topic-starter, waarom ga je met je gelimiteerd budget voor een 24x, er zijn nog geen cdr die je NU kan branden op die snelheid. 16x wordt nu net een beetje leuk.
Opslagmedia & I/O-controllers
Hier zat ik zelf ook wel aan te denken.Op zaterdag 13 oktober 2001 12:36 schreef Bigs het volgende:
Ik heb een 16-speed Lite-On en ik ben er hartstikke tevreden mee (geen zin om extra geld uit te geven voor een merkje).
Ik had weleens gehoord dat de plextor dezelfde loopwerk had als liteon.
Maar naar alle suggesties ga ik geen extra geld uitgeven en ga ik lekker een liteon kopen.
Hartstikke bedankt voor de verschillende reacties
Ik weet wat me te doen staat.
Greetzzzz Hives
AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Tegenwoordig zijn er eigelijk geen slechte brandertjes meer maar het is maar welke eissen je steld.
Ik heb dus voor de zekerheid en betrouwbaar heid van plextor gekozen
Oh ja ik gebruik nero er bij
| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |
Een loopwerk is maar een relatief klein onderdeel van een brander maar om dan meteen een lite-on met een plextor te vergelijken.... denk het niet hoor.
Als je veel gaat "fikken" is misschien toch de duurdere plextor aan te bevelen gezien de betere garantie. Als je op een budget zit hoéf je toch niet persé een 24x te kopen? Neem dan genoegen met een iets langzamere. Let er eens op of hij bijvoorbeeld om kan gaan met safedisk 2 zoals de plextor 24x dat wel goed kan.
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Idd is DAE minder bij de Lite-on. Maar waarom zou ikzelf een Plex 40X CD-ROM naast mijn Lite-on hebben zitten?Op zaterdag 13 oktober 2001 12:27 schreef sewer het volgende:
Ik heb nog nooit een plextor gehad, maar heb nu wel een lite-on 12*10*32. Bij mij is nog nooit een cd mislukt, en verder doet ie voor de rest alles goed (DAE, overburnen, niet lawaaierig).
Ik weet dat de plextor wel iets beter is (vooral DAE), maar ik zou er nooit die 50%+ prijsverschil met de lite-on voor over hebben.
BTW: Heb die plex cd-rom toen gekocht omdat ik die rommel toen zat was:
US-Drives: half jaar garantie kreeg ik te horen toen ik na 50 weken aan kwam lopen
Actima: twee maandjes buiten garantie -> dood
Techmedia: Was een tweedehandsje, maar is nix waard
Toen maar een plex: goede verhalen, 2 jaar garantie