Toon posts:

audio op cd-r

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
het is mis. een domme vraag, ik heb gezocht en vaag gevonden.

Kan je een audio cd op een gewone data cd-r branden (bvb die witte van TDK ofzo).

Zoja, wat is dan het verschil tussen speciale audiocd's en gewone cd-r's?

bedankt
Thomas

Verwijderd

Er zit geen verschil tussen audio-cd'r's en data-cd'r'z. Misschien de prijs. Een tijdje geleden lag er van philips een cd-r in de winkel speciaal voor audio. Kostte fl 10,00!
Dit was puur en alleen om de BUMA STEMRA tevreden te houden (dus een gulden of 7 of zo ging naar de BUMA en vriendenclub). Meer verschillen zijn er niet

Verwijderd

Topicstarter
k bedankt
maar waarom maken ze dan twee soorten?

Verwijderd

Bij die eerste stand alone cd-writers van philips kon je alleen audio cdr-s gebruiken :( , maar ik weet niet of de andere dat ook hebben.

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:37
Op zaterdag 13 oktober 2001 15:32 schreef Jppr het volgende:
k bedankt
maar waarom maken ze dan twee soorten?
Op zaterdag 13 oktober 2001 11:20 schreef Jigglewood het volgende:
Dit was puur en alleen om de BUMA STEMRA tevreden te houden (dus een gulden of 7 of zo ging naar de BUMA en vriendenclub). Meer verschillen zijn er niet
Daarom dus..

Verwijderd

Topicstarter
Ik veronderstel dat de BUMA STEMRA een artiestenorganisatie ofzo die auteursrechten verdedigt? zoiets als Sabbam in België?

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zaterdag 13 oktober 2001 16:48 schreef Jppr het volgende:
Ik veronderstel dat de BUMA STEMRA een artiestenorganisatie ofzo die auteursrechten verdedigt? zoiets als Sabbam in België?
www.buma.nl
daar zie je heen hele mooie de pagina kan niet gevonden worden pagina, die het normaal wel zou moeten doen :+
Pagina: 1