bewijs geen KPN in Fifa 2002

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-10 20:46
dit is een screenshot van het seaon selectie scherm, als "Ducth league" of "KPN" erin zat, had die hier tussen gestaan maar helaas...

http://www.fifa2001.com/imagedisplay.php3?image=http://www.soccergaming.com/images/fifa2002/fifa2002_full_104.jpg&caption=FIFA+2002+Screen+Shot&site=1

ik koop Fifa 2002 dus niet. grote afgang van EA vindt ik dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das niet mooi :( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze doen wel de israel premier division erbij , maar niet de nederlandse? lijkt me vrij sterk , om welke reden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gerucht gaat dat de KNVB moeilijk had gedaan.
dat zou ook de reden zijn waarom vorig jaar de clubnamen en shirts etc niet klopten.

de spelersnamen vallen weer niet onder de KNVB en die zaten er dus wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, er zit wel nederlandse competitie.. maar die als KPN heet.. dat weet ik niet!
Maar er komt weer geen sponser op t-shirt! Dat is echt vet lelijk! En waarom krijgen dan geen sponsors op nederlandse clubs t-shirt?!? Ik begrijp eigenlijk gewoon niet..
Nederland is toch wel bekend?!? Ja, toch?!? Waarom toch geen sponsors..?!? Stomme fabrikant is dat.. :D :D :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

er komt vast wel een patch met de KPN

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefChocolateball
  • Laatst online: 10-09 10:59
Euhm is dat geen scrollbar daar links op de screen? Dus misschien staat ie ergens onderaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 13 oktober 2001 11:25 schreef ChefChocolateball het volgende:
Euhm is dat geen scrollbar daar links op de screen? Dus misschien staat ie ergens onderaan?
Nederland zou bovenaan moeten staan uiteraard >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:44
Als je goed kijkt (en mogelijk ook wat nadenkt) zie je dat die afgebeelde competitie's op alfabetische volgorde staan. Aangezien dat je nog omlaag kunt scrollen zal de Nederlandse competitie wel iets verder naar onderen staan. Lijkt me sterk als die er niet bij zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op zaterdag 13 oktober 2001 11:55 schreef Crash-Override het volgende:
Als je goed kijkt (en mogelijk ook wat nadenkt) zie je dat die afgebeelde competitie's op alfabetische volgorde staan. Aangezien dat je nog omlaag kunt scrollen zal de Nederlandse competitie wel iets verder naar onderen staan. Lijkt me sterk als die er niet bij zit. :)
Met welke naam dan :?
Netherlands,Dutch,Holland,KPN kunnen al niet meer

[EDIT]
Nog een screenshot....

http://www.fifa2001.com/imagedisplay.php3?image=http://www.soccergaming.com/images/fifa2002/fifa2002_full_90.jpg&caption=FIFA+2002+Screen+Shot&site=1

http://www.fifa2001.com/imagedisplay.php3?image=http://www.soccergaming.com/images/fifa2002/fifa2002_full_105.jpg&caption=FIFA+2002+Screen+Shot&site=1

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Netherlands (of Dutch, Holland) misschien, nederland is een van de weinige landen met 'the' ervoor (op internationaal gebied dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op zaterdag 13 oktober 2001 12:10 schreef spoooky het volgende:
The Netherlands (of Dutch, Holland) misschien, nederland is een van de weinige landen met 'the' ervoor (op internationaal gebied dan)
Screenshots spreken voor zich lijkt me :)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Op zaterdag 13 oktober 2001 12:13 schreef Kezmanatic het volgende:
Screenshots spreken voor zich lijkt me :)
Er zijn altijd vele versies van FIFA geweest, in korea en VS krijgen ze een andere dan hier (om maar een paar te noemen).
In Nederland is er ook een (enigzins) afwijkende, daarom kan je bijvoorbeeld online geen Nederlandse teams kiezen (simpel omdat die andere spelers die niet allemaal hebben).

Dat er contractuele problemen waren (fifa2001) en zijn is haast wel zeker (zie idd de foute club-namen in fifa2001). Als de KNVB dit op zijn geweten heeft dan is dat lekker :r, en alleen maar het geld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KPN-telecompetitie zit er echt niet in,
Ajax PSV en Feyenoord zijn de enige nederlandse clubs die erin zitten, onder : "Rest van de Wereld".
Geen Nederlandse competitie dus helaas :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Argh dit is echt jammer.
Ik vond het spel altijd zo leuk omdat je met alle nederlandse clubs wedstrijden kon spelen.
Zit er nu dus niet meer in :(
erg jammer

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Op zaterdag 13 oktober 2001 09:54 schreef Kaap het volgende:

Geen afgang voor EA hoor. Voor de Nederlands competitie. Ik kan me bijvoorbeeld herinneren dat de broertjes De Boer e.a. moeilijk deden omdat ongevraagd hun naam gebruikt werd in FIFA serie van EA.

Ze doen hier gewoon heel (tè) moeilijk over naams- en merkenrechten.

Helaas maar waar.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Echt een HELE grote teleurstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damned, suckers bij de KNVB... blech
T enige leuke aan Fifa was dat je met Nederlandse clubs ver doorkon in de Europese toernooien. >:)
Irl een utopie.. :) Dit is dus echt helemaal ruk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, dan maar met Barca spelen he, toch nog een beetje het gevoel om met nederland te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Ach, zal wel een patch voor komen toch?

Maar wel schande toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Nou de Turkse lig zit er ook niet bij zie je mij moeilijk doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 19:22
wat moet je nou met een israelische kut competitie??? juist helemaal niets net zo als die oostenrijkse.... wat een strontzakken. Hier ga ik dus geen geld aan verslinden lekker downloaden dus......lijers :(

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-09-2024
Op zaterdag 13 oktober 2001 09:54 schreef Kaap het volgende:
nou..ik ook niet..ik regel 'm wel op een andere manier >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hives
  • Laatst online: 10-04-2023
Ze moeten eerst maar eens de engine van de game wat moeilijker maken want ik won altijd met 10 - 0 dus dan zie ik wel verder of het moelijk wordt, en/of ik het koop.

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja de Noorse competitie is ook altijd leuk!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-10 16:39

Raimond613

Simracer

wat een :r-ventjes daar bij EA sports zeg...
Ik wilde hem kopen voor de PS2, dus aan een patch heb ik dan ook niks :(

Nou ja, dan koop ik wel gewoon This Is Football 2002 (waar trouwens net als fifa2001 de stadnamen van de NL clubs staan ipv de clubnamen).

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zaterdag 13 oktober 2001 16:34 schreef Raimond het volgende:

Nou ja, dan koop ik wel gewoon This Is Football 2002 (waar trouwens net als fifa2001 de stadnamen van de NL clubs staan ipv de clubnamen).
Uhm.. PS2 kun je toch aansluiten op je kabel??

Defunctus Deo Juvente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op zaterdag 13 oktober 2001 16:34 schreef Raimond het volgende:

TIF zuigt ook 1000 maal :r
Wacht een maandje en koop dan Pro Evolution Soccer 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier staat het ook nog eens bevestigd dat er geen Nederlandse competie in 2002 zit. Hier dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:43

MartNL

Wat maakt dat nou uit!!!
KPN is toch ruk.. Geef mij maar BARCA - ARSENAAL of zo.
i.p.v RKC-AZ hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Niet online
bah bah bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fifa 99 blijft gewoon de beste, de rest van die serie zuigt gewoon. :r
Trouwens ik koop zowiezo geen games meer van EA, naja behalve dan van Westwood, die zijn jammer genoeg overgenomen door die eikels. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:43

MartNL

Op zaterdag 13 oktober 2001 22:18 schreef Raikane het volgende:
Fifa 99 blijft gewoon de beste, de rest van die serie zuigt gewoon. :r
Trouwens ik koop zowiezo geen games meer van EA, naja behalve dan van Westwood, die zijn jammer genoeg overgenomen door die eikels. :(
Ja als je een 286 hebt wel ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 00:08 schreef MartNL het volgende:

[..]

Ja als je een 286 hebt wel ja!
Ja, natuurlijk erg grappig.. :? Sorry dat ik het zeg, maar dat was en niet grappig en vaag...

Maar het is wel jammer als de KPN telecompetitie er niet in zou zitten... maar misschien wordt dat voor de release wel rechtgetrokken, je weet het nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Man binnen een paar dagen (weken?) ligt er een patch klaar...

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, in die "bevestiging" word gesproken over iemand die de final in handen had....

Dat wordt ff w8en op de posting op iso***s.com dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:08

ko9

Ik vind het vaag dat er nog helemaal nix over (release)van de demo bekent is. Meestal wordt die een paar weken voor de release van het volledige spel uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Laatst online: 22-09 09:00
wat is dit voor een dom gedoe?????? |:( |:( |:(
als je hem op de ps2 koopt kan je ook geen patch downloade ofzo. echt triest is dit.
waarom zou de knvb dan moeilijk hebben lopen doen :?
belachelijk dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Laatst online: 17:24

AMDFreak

Intel is zo..

Ach.. ik vindt het alleen jammer.. maar echt erg vindt ik ut niet hoor..
Maar ik ga wil die patch installeren hoor!

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is heel makkelijk te verklaren...
Bij de meeste competities in Europa is 't zo dat je 1 licentie koopt van de gehele competitie,in Nederland is 't echter zo dat je licenties moet kopen van ieder club afzonderlijk,zoals iedereen wel begrijpt is dit gewoon te duur.Vandaar dat de Portugese competitie er ook niet bij zit..Niet de schuld van EA dus,gewoon de schuld van dit klote systeem dat er in Nederland gebruikt wordt. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike78
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:26

Mike78

Always

Excht balen dat de Nederlandse competitie er niet eens in zit. KNVB :r

24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de Knvb het nederlandse voetbal (nog) verder de grond in wil trappen dan moeten ze zeker zo door gaan :r :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-10 20:39
wel triest dat je et spel dan niet koopt omdat er geen nederlandse competitie inzit, het gaat naar mijn idee toch om het spel zelf en over hoe et speelt enz enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja, strax nog maar een club in de champions leaque en waarom zouden ze dan nog de nederlandse competitie erbij doen...En ja, het zal wel te duur zijn geweest...
Er zit dus weer nix anders op, dan maar weer een patch te downloaden....:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op maandag 15 oktober 2001 11:32 schreef RaVeNgEr het volgende:
wel triest dat je et spel dan niet koopt omdat er geen nederlandse competitie inzit, het gaat naar mijn idee toch om het spel zelf en over hoe et speelt enz enz.
Ik zal het spel met andere clubs ook wel leuk vinden, maar het leukst vind ik toch gewoon om met mijn favoriete clubje de competitie na te spelen en dan ook nog eens de juiste namen langs te zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-10 08:17
Inderdaad zit de Nederlandse competitie er niet in, maar niet getreurd. Waarschijnlijk komt er al snel een patch genaamd TUDU (The ultimate dutch update).
Hierin zal de gehele nederlandse competitie helemaal uitgewerkt zijn. We zullen dus alleen nog iets langer moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komaki
  • Laatst online: 11-04 11:45

komaki

The Hot Zone

Op maandag 15 oktober 2001 12:48 schreef DjMark het volgende:
Inderdaad zit de Nederlandse competitie er niet in, maar niet getreurd. Waarschijnlijk komt er al snel een patch genaamd TUDU (The ultimate dutch update).
Hierin zal de gehele nederlandse competitie helemaal uitgewerkt zijn. We zullen dus alleen nog iets langer moeten wachten.
hmm zou wel kewl zijn
ik ben geen grote fan van het nederlandze voetbal maar ik had toch maar wat graag ff recht gezet wat kning-Co fout heeft gedaan.
en dat kan dus nu (voorlopig) niet.
of zou je de nederlandse clubs in de europa cups wel kunnen kiezen??? :?

btw hoe gaat die patch er dan uit zien???
wordt er een andere competitie weggehaald dan ofzo.
bijv die gare Deense Competitie waar je dus geen flikker aan hebt.

btw als het nu dan niet lukt om die competitie erin te krijgen waarom is het vorige jaren dan wel gelukt?
loopt de KNVB nou ineens zo te zeiken of heeft EA er gewoon schijt aan gekregen??? :?

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Winning Eleven roelt grote tijd....Lekkur J-Legeau soccer en gameplay op zijn best(pS2) alleen japanse menu zijn o zo kut :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-10 08:17
Aan iedereen:
Het komt niet door EA dat de Nederlandse competitie en spelers er niet in zitten. Dit komt door de spelers en de KNVB zelf. Die willen namelijk allerlei beperkingen en vooral geld vangen voor hun namen. EA heeft geen zin om zoveel moeite te doen voor de Nederlandse competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
man! geen KPN in Fifa 2002, en uiteindelijk geen eens de spelersnamen van oranje in het WK duel!

http://www.gamers.nl/nieuws/10073

:(
Pagina: 1